Το Μανιφέστο των Βίκινγκ
Στηβ Στριντ & Κλάες Αντρέασον
Παρέλαβαν έναν πολιτισμό βασισμένο στην επίθεση, στην αρπαγή, στη λεηλασία …και στα ναρκωτικά μανιτάρια. Μας έδωσαν το Βραβείο Νόμπελ, το ΙΚΕΑ, την Ericsson, τη Nokia, τη Lego και τη βότκα Absolut.
Οι Βίκινγκ του σήμερα αντιστοιχούν στο 0,3% του παγκόσμιου πληθυσμού, κι όμως παράγουν το 3% των παγκόσμιων εξαγωγών. Τα σκανδιναβικά προϊόντα είναι πρώτης κλάσεως και τα κατατεθέντα σήματά τους έχουν σαρώσει τον κόσμο.
Το Μανιφέστο των Βίκινγκ μας εξηγεί γιατί η διαφήμιση δεν λειτουργεί και γιατί αυτό είναι καλό εν τέλει, γιατί ο ανταγωνισμός είναι μια ανοησία, γιατί η ανταμοιβή και η τιμωρία είναι κατώτερα κίνητρα, και γιατί το χρήμα δεν είναι τελικά αυτό που κάνει τον κόσμο να γυρίζει. Είναι η μέθοδος, χωρίς την τρέλα. Είναι παλιά η συνταγή, πολύ πολύ παλιά, αρχαία, αλλά λειτουργεί ακόμη ρολόι!
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΝΑΛΙΟΣ