Το ημερολόγιο της κουκουβάγιας (Ιούλιος-Αύγουστος 2024)
Η κουκουβάγια…
…είδε την κα Ελισάβετ Νίκα, Managing Director της Covariance, μεταξύ των γυναικών που βραβεύτηκαν στην εκδήλωση Greek Top Women Awards 2024. Στο α’ μέρος της φετινής διοργάνωσης, 3ης κατά σειρά, βραβεύτηκαν γυναίκες – πρότυπα στο επιχειρείν, τον πολιτισμό και την κοινωνία.
…είδε δύο ασφαλιστικές, την Allianz και την Interamerican, μεταξύ των 50 ηγέτιδων εταιρειών που αποτελούν πρότυπα Βιώσιμης Ανάπτυξης στη χώρα μας («The 50 Most Sustainable Companies in Greece 2024»).
…παρατηρεί πόσο σταθερά και μεθοδικά εργάζεται ο κ. Περικλής Φαραός και η ομάδα της MyLifePartners (MLP), και το αποτέλεσμα, βέβαια, τους δικαιώνει απόλυτα! Στη δεκαετία δραστηριοποίησής τους, έχουν πετύχει να αυξήσουν τα σημεία πωλήσεών τους από 3 σε 11, να τριπλασιάσουν τους συνεργάτες τους και να καταγράφουν κάθε χρόνο διψήφια αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων. Ευτυχώς, υπάρχουν και αυτές οι ομάδες, με επιμονή, προσήλωση και ορίζοντα χρόνου στην προσπάθειά τους, ικανό να εμπνεύσει εμπιστοσύνη στον συνεργάτη και τον ασφαλισμένο.
…ανησύχησε όταν άκουσε τον κ. Ηλία Μόσιαλο, Καθηγητή Πολιτικής Υγείας στο Brian Abel-Smith και επικεφαλής του τμήματος δημόσιας υγείας στο LSE, να δηλώνει, στο πλαίσιο του 1st SFEE Summit, ότι «η επόμενη πανδημία θα είναι το πρόβλημα της μικροβιακής αντοχής», λόγω της ανθεκτικότητας των μικροβίων αλλά και του γεγονότος ότι στην Ευρώπη «δεν έχουμε αρκετό οπλοστάσιο στα αντιβιοτικά».
…αναρωτιέται τι εξελίξεις θα πυροδοτήσει η είσοδος της Intracom στον ασφαλιστικό κλάδο.
…έμαθε για τη συμμετοχή της Generali ως Υπερήφανου Χορηγού Ασφάλισης στο EuroPride 2024 (Θεσσαλονίκη, 21 έως 29 Ιουνίου 2024). Με τον τρόπο αυτόν η Εταιρεία υπογραμμίζει την ανθρωποκεντρική της φιλοσοφία και την αποστολή της «να στηρίζει τους ανθρώπους να διαμορφώσουν ένα ασφαλέστερο και πιο βιώσιμο μέλλον, φροντίζοντας για τη ζωή και τα όνειρά τους», ενώ επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για την προώθηση των αξιών της διαφορετικότητας, της ισότητας και της ένταξης, που είναι μεταξύ των προτεραιοτήτων τής Lifetime Partner 24: Driving Growth στρατηγικής της.
…διάβασε μια ανησυχητική δήλωση του Διοικητή της ΤτΕ, κ. Γιάννη Στουρνάρα, στην ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών. Ανέφερε ότι υπάρχει καθυστέρηση στη λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής κι αυτό το συσχέτισε με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα αυτής της πρόκλησης, καθώς αποτελεί μια «τραγωδία του ορίζοντα» (tragedy of the horizon). «Σύμφωνα με αυτή την έννοια, η σημερινή γενιά δεν έχει ισχυρό κίνητρο να αναλάβει δράση και να επωμιστεί μέρος του κόστους για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, καθώς οι πιο καταστροφικές συνέπειές της θα επέλθουν στο μέλλον».
…διάβασε στην Έκθεση της ΤτΕ για τη Νομισματική Πολιτική 2023-2024 ότι «ο ρυθμός ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας αναμένεται να διαμορφωθεί σε 2,2% το 2024, να επιταχυνθεί σε 2,5% το 2025 και να υποχωρήσει ελαφρά σε 2,3% το 2026. Βασικές κινητήριες δυνάμεις της οικονομικής δραστηριότητας τα επόμενα έτη θα συνεχίσουν να είναι οι επενδύσεις, η ιδιωτική κατανάλωση και οι εξαγωγές, ενώ η συμβολή της δημόσιας κατανάλωσης αναμένεται οριακά αρνητική».
…εντυπωσιάστηκε όταν διάβασε στο “Global Insurance Report” της Allianz για τις θετικές προοπτικές της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς: την επόμενη δεκαετία αναμένεται αύξηση κατά 5,0% ετησίως (έναντι αύξησης 2,0% ετησίως κατά την περασμένη δεκαετία)!
…ακούει ότι οι αλλαγές στα πρόσωπα της ηγεσίας της Εθνικής Ασφαλιστικής εμπνέουν αισιοδοξία, κυρίως λόγω της συνάφειάς τους με τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά από το δίκτυο της εταιρείας, όλο και πιο συχνά, εκφράζεται και ο προβληματισμός σχετικά με τις δυνατότητές τους να συνδιαμορφώσουν τις κατευθυντήριες γραμμές του μετόχου CVC.
…χαίρεται όταν διαπιστώνει διαχρονική και σταθερή επιτυχία στα αποτελέσματα ομάδων όπως της Επιθεώρησης Παϊκόπουλου της Εθνικής Ασφαλιστικής, που αυξάνει χρόνο με τον χρόνο το χαρτοφυλάκιό της, τις εισπράξεις της: από €18,5 εκατ. το 2021, σε €18,7 εκατ. το 2022 και σε €20,1 εκατ. το 2023!
…εξεπλάγη από ένα εύρημα της έρευνας EY Future Consumer Index, ότι το 61% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι αγόρασαν ένα προϊόν κατόπιν σύστασης ή προώθησης από influencer.
Δείτε εδώ τα προηγούμενα ημερολόγια της κουκουβάγιας.
Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News