Τι πρέπει να ξέρουν οι καταναλωτές για την Ασφάλιση Αυτοκινήτου;
Η Insurance Europe δημοσίευσε, στις 31 Οκτωβρίου, ενημερωτικό υλικό, για να βοηθήσει τους καταναλωτές να σιγουρευτούν ότι έχουν την κατάλληλη ασφαλιστική κάλυψη, να οδηγούν με ασφάλεια σε έναν όλο και πιο συνδεδεμένο κόσμο και να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση ατυχήματος.
Οι καταναλωτές, για παράδειγμα, ενθαρρύνονται να κάνουν λίγη έρευνα, για να βρουν το προϊόν ασφάλισης αυτοκινήτων που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους. Η Insurance Europe συνιστά, επίσης, οι καταναλωτές να μην επικεντρώνονται μόνο στην τιμή του συμβολαίου, αλλά να δίνουν προσοχή και στο τι ακριβώς καλύπτει.
Καθώς η διασυνοριακή μετακίνηση είναι μια καθημερινή πραγματικότητα στην Ευρώπη και τα ατυχήματα μεταξύ οχημάτων από διαφορετικές χώρες είναι συνηθισμένα, η Insurance Europe δημοσίευσε, επίσης, ένα βήμα προς βήμα οδηγό, σχετικά με το τι θα πρέπει να κάνουν οι καταναλωτές εάν εμπλακούν σε τροχαίο ατύχημα όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
Το ενημερωτικό υλικό για την ασφάλιση αυτοκινήτου και ο οδηγός για τη διεκδίκηση αποζημιώσεων για ατυχήματα στο εξωτερικό αποτελούν μέρος της εκστρατείας #InsureWisely campaign, της Insurance Europe, η οποία στοχεύει στην αύξηση της χρηματοοικονομικής παιδείας και των επιπέδων ευαισθητοποίησης σε όλη την Ευρώπη.
Η χρηματοοικονομική εκπαίδευση διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στη διασφάλιση ότι οι Ευρωπαίοι πολίτες διαθέτουν τις γνώσεις, την εμπιστοσύνη και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να βελτιώσουν την κατανόησή τους όσον αφορά τα χρηματοπιστωτικά προϊόντα και τις έννοιες.
Η Insurance Europe ενθαρρύνει, επίσης, τους διαμορφωτές πολιτικής και τους ρυθμιστικούς φορείς της ΕΕ να διαδραματίσουν σημαντικότερο ρόλο στην υποστήριξη αυτού του στόχου.