Τι έχει αξία για σένα; (και τι νέο φέρνει η Eurolife ERB στην εικόνα της ασφαλιστικής αγοράς;)
Την Ημέρα Ασφάλισης (γιορτάζεται ως γνωστόν στις 11 Νοεμβρίου) έκανε την πρώτη της εμφάνιση η νέα καμπάνια επικοινωνίας του ομίλου Eurolife ERB.
Με μια πραγματικά αναζωογονητική προσέγγιση, o ασφαλιστικός Όμιλος αλλάζει σελίδα στην επικοινωνία του ασφαλιστικού προϊόντος και επιχειρεί να μεταφέρει τη σκέψη και τη ματιά του θεατή στην αισιόδοξη, φωτεινή πλευρά της καθημερινότητας. Σε εκείνες τις στιγμές που όλοι μας ζούμε όταν σχηματίζεται η επιθυμία, η προσδοκία, η δυνατότητα για κάτι απλό ή μεγαλύτερο, αλλά πάντως σημαντικό για τη ζωή μας, κάτι που θα θεωρήσουμε δεδομένο και ας μην είναι και που η ύπαρξή του θα χρωματίσει την καθημερινότητά μας. Αυτό έρχεται να προστατεύσει η Eurolife ERB αλλά κυρίως η διαφημιστική της καμπάνια μας θυμίζει ότι η ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να ταυτιστεί με την αίσθηση της προσδοκίας, της ευχαρίστησης, της ικανοποίησης.
Ναι, το ασφαλιστικό προϊόν είναι άυλο και ναι, η στιγμή που θα το χρησιμοποιήσεις είναι συνήθως άχαρη και δυσάρεστη. Αλλά γιατί να πρέπει η ασφαλιστική εταιρεία να ταυτίζεται με το αντίστοιχο συναίσθημα; Μια ασφαλιστική που δεν ποντάρει στην ανασφάλεια και τον φόβο αλλά στην ομορφιά και την ευζωία δεν είναι λιγότερο σοβαρή, δεν είναι ανάλαφρη, είναι μέσα στη ζωή. Αυτό ακριβώς, δηλαδή, που χρειάζεται να διεκδικήσει η ασφαλιστική αγορά: να είναι μέσα στη ζωή μας, να είναι μέρος της ζωής μας.
Ρωτώντας η εταιρεία «τι έχει αξία για σένα;» φέρνει στο προσκήνιο την ουσία της ασφάλισης με ουσιαστικό, θετικό αλλά και προσωπικό τρόπο.
Πολύ ωραία δουλειά από τη Eurolife ERB και τη δημιουργική ομάδα της! Αναμένουμε και τη συνέχεια!
Αμαλία Ρουχωτά