Τα πλεονεκτήματα της Hellas Direct στη διάθεση και των ασφαλιστών
Κώστας Καλημέρης, Chief Commercial Officer
& Νίκος Βιδάκης, Sales Manager
Ήταν λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα όταν συναντήσαμε, στα γραφεία της Hellas Direct, στο Μαρούσι, τα δύο νέα στελέχη της, τον κ. Κώστα Καλημέρη και τον κ. Νίκο Βιδάκη.
Εκείνο που πρώτο παρατηρεί κανείς γνωρίζοντάς τους είναι η προσήνεια και η “καλή χημεία” που έχουν μεταξύ τους –ίσως γιατί βλέπουν τα πράγματα από την ίδια σκοπιά, όπως διαπιστώσαμε συζητώντας, ίσως γιατί ήταν συνάδελφοι και κατά το παρελθόν, σε άλλη ασφαλιστική εταιρεία της αγοράς μας. Πλέον συνυπάρχουν και πάλι, συνδέοντας την επαγγελματική τους πορεία με μια εταιρεία ευέλικτη και τεχνολογικά προηγμένη, που ξεκίνησε δυναμικά ως start up και, έχοντας συμπληρώσει έναν δεκαετή δημιουργικό κύκλο, εξελίσσεται και επιδιώκει να αναπτυχθεί πολυκαναλικά, με βασικό φορέα εργασιών τα φυσικά δίκτυα.
Από τις απαντήσεις τους στα ερωτήματά μας, προκύπτει αβίαστα ότι πιστεύουν πολύ στις δυνατότητες της Hellas Direct και στα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα (λειτουργεί με γνώμονα τη «φωνή του πελάτη», διαθέτει καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία και ξεκάθαρο σύστημα αμοιβών, διακρίνεται για την ταχύτητα διεκπεραίωσης των ζημιών και καταβολής των αποζημιώσεων) και υπηρετούν με θέρμη τον στόχο της: να καταστεί μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια, με πλήρη γκάμα ασφαλιστικών προϊόντων.
Σούλα Κορμά
Ξεκινώντας τη συζήτησή μας, θα ήθελα να σας πάω 10 χρόνια πίσω στον χρόνο, όταν η Hellas Direct ξεκινούσε τη δραστηριότητά της στη χώρα μας. Ποια ήταν τότε η εντύπωσή σας για την Εταιρεία και πώς εξελίχθηκε με την πάροδο του χρόνου; Τι ήταν εκείνο που σας οδήγησε στην απόφαση να συνεργαστείτε μαζί της;
K.K.: Πάντα στο μυαλό μου είχα την Hellas Direct ως μια ασφαλιστική εταιρεία διαφορετική από τις άλλες, με την έννοια ότι προσέγγιζε από διαφορετική σκοπιά το αντικείμενο, με πρώτη προτεραιότητα μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης, όπου συνδυάζονται η τεχνολογία και η ευκολία που εξασφαλίζει, στην καθημερινή επαφή, με μια πελατοκεντρική προσέγγιση. Σήμερα, τρεις μήνες μετά τη συνεργασία μου με την Hellas Direct, έχει επιβεβαιωθεί απόλυτα αυτή η εντύπωση, ενισχυμένη όμως, αφού έχω πλέον ιδία άποψη για τη φιλοσοφία της Εταιρείας και τον στόχο της: να κάνει την ασφάλιση καλύτερη, γρηγορότερη και πιο φιλική.
Όσον αφορά τους λόγους της απόφασής μου να συνεργαστώ με την Hellas Direct, σίγουρα όσα προανέφερα, αλλά κυρίως η θετική εντύπωση που αποκόμισα από τη γνωριμία με τη διοίκηση της Εταιρείας και την ευρύτερη ηγετική ομάδα. Ακόμη, μετά από 20 χρόνια σε πολυεθνικούς ομίλους, με τα θετικά και τα αρνητικά τους, ήθελα να έχω την εμπειρία μιας πιο ευέλικτης και τεχνολογικά προηγμένης εταιρείας, “εκσυγχρονίζοντας” και τον εαυτό μου ως στέλεχος.
Ν.Β.: Νομίζω ότι η αντίληψη που είχαμε όλοι στην ασφαλιστική αγορά βασιζόταν στην εικόνα μίας εταιρείας που πουλάει ασφάλειες από την πλατφόρμα, με φτηνά ασφάλιστρα. Με την πάροδο του χρόνου διαπιστώσαμε ότι η Εταιρεία αυτή εξελισσόταν, μεγάλωνε τα μερίδια στην αγορά κλάδου αυτοκινήτου και, παράλληλα, άρχιζε να κερδίζει τις εντυπώσεις στο θέμα της εξυπηρέτησης του πελάτη. Σήμερα, διαπιστώνω ότι η Εταιρεία αυτή κατάφερε, μέσα από την πελατοκεντρικότητα που τη χαρακτηρίζει, να διαμορφώσει εξελιγμένες και άμεσες υπηρεσίες, μαθαίνοντας μέσα από τις ανάγκες του πελάτη.
Ο βασικός λόγος που αποφάσισα να συνεργαστώ με την Εταιρεία ήταν, σίγουρα, η πολύ καλή εντύπωση που αποκόμισα από τη διοικητική ομάδα αλλά και η αποστολή της Εταιρείας, να προσφέρει στον πελάτη την καλύτερη εμπειρία που μπορεί να αποκομίσει από μία ασφαλιστική εταιρεία, με μία σύγχρονη προσέγγιση.
Με στόχο να γίνει μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια
Με βάση τα καθήκοντα που έχετε αναλάβει, σε τι βαθμό αλληλοσυμπληρώνονται οι ρόλοι σας και σε ποιον κοινό στόχο συγκλίνουν;
Κ.Κ.: Έχω αναλάβει την Εμπορική Διεύθυνση, έναν ρόλο που δεν υπήρχε πριν, καθώς ως γνωστόν η Εταιρεία είχε μόνον απευθείας πωλήσεις. Πλέον αυτός ο ρόλος είναι απαραίτητος, καθώς οι εμπορικές μας δραστηριότητες διευρύνονται και στα φυσικά δίκτυα αλλά και στο εξωτερικό.
Αρχικά, η στόχευση είναι η εδραίωση της Εταιρείας στα δίκτυα πρακτόρων και μεσιτών, καθιστώντας αυτό το κανάλι πωλήσεων βασικό φορέα εργασιών και μετατρέποντας έτσι την Hellas Direct σε μια πολυκαναλική εταιρεία. Επόμενος στόχος είναι η δραστηριότητά μας στα Βαλκάνια αλλά και οι σχέσεις με τους aggregators. Με τον Νίκο υπήρξαμε και στο παρελθόν συνάδελφοι και πάντα υπήρχε αλληλοεκτίμηση. συνεπώς, η συνύπαρξή μας στην Hellas Direct δεν έγινε τυχαία. Oι ρόλοι μας σίγουρα αλληλοσυμπληρώνονται, καθώς έχουμε κοινές αλλά και διαφορετικές εμπειρίες, που μας βοηθούν. O στόχος σίγουρα είναι κοινός: να γίνει γρήγορα η Hellas Direct μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια.
Ν.Β.: Η νεοσύστατη Διεύθυνση Πωλήσεων, που έχω αναλάβει, αποτελεί επίσης νευραλγικό τομέα κάθε ασφαλιστικής εταιρείας. Η διεύθυνση αυτή αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των ανθρώπων των δικτύων πωλήσεων και της εταιρείας, καθώς μεταφέρει τα μηνύματά τους προκειμένου να ικανοποιούνται οι ανάγκες τους.
Γνωρίζοντας από προηγούμενη συνεργασία μας τον τρόπο που σκέφτεται και δουλεύει ο Κώστας, θεωρώ την παρουσία του στην Εμπορική Διεύθυνση καταλυτική. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το εμπορικό κομμάτι και οι πωλήσεις αλληλεξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό, ο καθένας αντιλαμβάνεται πόσο επωφελής είναι η συνεργασία μεταξύ ανθρώπων που βλέπουν τα πράγματα από την ίδια σκοπιά. Είμαι βέβαιος ότι, μέσα από αυτή τη συνεργασία μας, που πολλά κομμάτια αλληλοσυμπληρώνονται, μπορούμε να συνθέσουμε ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα.
Πριν εστιάσουμε στα της συνεργασίας με τα φυσικά δίκτυα, θα ήθελα να μας πείτε δυο λόγια για τη σχεδιαζόμενη δραστηριότητα της Εταιρείας στα Βαλκάνια, αλλά και για τη συνεργασία με τους aggregators.
Κ.Κ.: Ως γνωστόν, η Hellas Direct εκτός από την Ελλάδα δραστηριοποιείται και στην Κύπρο, για την παροχή προγραμμάτων οδικής βοήθειας μέσω της Rescue Line. Το τελευταίο δίμηνο έχουμε ξεκινήσει δραστηριότητα στη Ρουμανία, μέσω δύο brokers που μας εκπροσωπούν εκεί και ήδη οι πωλήσεις των προϊόντων μας στην ασφάλιση αυτοκινήτων πάνε εξαιρετικά καλά. Στα σχέδιά μας είναι η επέκταση σύντομα και σε άλλες χώρες, με επόμενο στόχο την Τσεχία.
Ως προς τους aggregators, τον τρίτο πόλο διανομής των προϊόντων μας, είμαστε leader στην αγορά. Παραμένουμε, λοιπόν, και σε αυτό το κανάλι, έχοντας πάντα ίσους όρους προς όλους τους συνεργάτες μας. Δηλαδή, το προϊόν που βρίσκει ο πελάτης απευθείας στην ιστοσελίδα μας, το προϊόν που βρίσκει στον aggregator και το προϊόν που θα του προτείνουν οι ασφαλιστικοί πράκτορες θα είναι το ίδιο, θα έχει την ίδια τιμή. Αυτό είναι κάτι που το επισημαίνουμε στους υποψήφιους συνεργάτες μας, για να είναι σίγουροι ότι η Εταιρεία δεν κάνει διακρίσεις έναντι του ενός ή του άλλου καναλιού διανομής. Κανείς δεν αδικείται στην Εταιρεία μας, έναντι των υπολοίπων.
Τι διαφορετικό προσφέρει στα φυσικά δίκτυα και στους πελάτες
Σε σχέση με τις ασφαλιστικές εταιρείες που συνεργαστήκατε κατά το παρελθόν, τι διαφορετικό κομίζει στον συνεργάτη και στον πελάτη η Hellas Direct; Ποια είναι τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα;
Κ.Κ.: Το moto μας “Rethink Insurance” ορίζει ακριβώς τη φιλοσοφία της Εταιρείας: Προσεγγίζουμε την ασφάλιση με τη λογική μιας εταιρείας τεχνολογίας και υπηρεσιών. Σήμερα, διαθέτουμε μια πολύ μεγάλη ομάδα in house developers (περισσότεροι από 50) και εξελίσσουμε τα δικά μας τεχνολογικά εργαλεία. Όλη η επικοινωνία με τον πελάτη ή τον συνεργάτη γίνεται επίσης από in house ομάδες εξυπηρέτησης, πάντα με σκοπό μια διαφορετική, πιο άμεση και φιλική εμπειρία.
Να σας αναφέρω ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την εξαιρετική, state of the art πλατφόρμα διαχείρισης ζημιών που διαθέτουμε, η οποία επιτρέπει στον χρήστη να έχει, εύκολα, πλήρη εικόνα της ζημιάς. Έτσι, όλη η διαδικασία προχωράει με εκπληκτικά γρήγορους ρυθμούς, συγκριτικά με τα δεδομένα της αγοράς. Αυτή η πλατφόρμα διαχείρισης ζημιών θα είναι στη διάθεση των συνεργατών μας στο agent portal που ετοιμάζεται και το οποίο, κατ’ αντιστοιχία με το portal των πελατών, θα είναι πολύ απλό στη λειτουργία του και εξαιρετικά φιλικό στον χρήστη.
Ας μην ξεχνάμε ότι η Hellas Direct είναι η μόνη εταιρεία που ακολουθεί fast track διαδικασίες στη διαχείριση των ζημιών και δίνει έγκριση επισκευής στον πελάτη, όταν είναι ξεκάθαρη η υπαιτιότητα, χωρίς να περιμένει να εγκρίνει πρώτα η εταιρεία του υπαιτίου, στο πλαίσιο του φιλικού διακανονισμού. Αναλαμβάνει αυτό το ρίσκο, αναλογιζόμενη ότι πρόκειται για κάτι εξαιρετικά σημαντικό για τον πελάτη μας, και αυτό αποτελεί ένα πολύ δυνατό συγκριτικό πλεονέκτημα για την Εταιρεία μας.
Άρα, για να συνοψίσουμε, εμείς λέμε στον υποψήφιο συνεργάτη μας το εξής: έχουμε αυτή τη συγκεκριμένη νοοτροπία εξυπηρέτησης και μπορούμε να σου εγγυηθούμε ότι θα προσφέρουμε στον πελάτη σου κάτι διαφορετικό, πιο άμεσο και φιλικό, που δεν το βρίσκεις εύκολα στον ανταγωνισμό.
Ν.Β.: Η διαφορετική εξέλιξη της Εταιρείας, από τον κόσμο του πελάτη στον κόσμο του συνεργάτη μέσα από ψηφιακά εργαλεία, είναι η μεγάλη διαφορά από τις άλλες ασφαλιστικές εταιρείες. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της Hellas Direct ήταν και παραμένει το ότι λειτουργεί με βάση τη «φωνή του πελάτη». Πάνω σε αυτή τη βάση έχει χτιστεί όλη η φιλοσοφία της για άψογη εξυπηρέτηση, την ώρα που τη χρειάζεται πραγματικά ο πελάτης.
Τα ψηφιακά εργαλεία που βρίσκονται στο agent portal απαντούν στις ανάγκες που έχουν οι συνεργάτες για ταχύτητα και απλοποίηση διαδικασιών. Αυτό είναι μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα για μας, επειδή την ώρα της ζημιάς κρίνεται και η ασφαλιστική εταιρεία και ο συνεργάτης απέναντι στον πελάτη. Η πλατφόρμα της Hellas Direct περιλαμβάνει όλο το οικοσύστημα, δηλαδή πελάτη, συνεργάτη, συνεργείο, πραγματογνώμονα και ασφαλιστική εταιρεία. Αυτό επιτρέπει σε όλους τους εμπλεκόμενους να έχουν την ίδια πληροφόρηση, ταυτόχρονα, για να μπορέσει να εξυπηρετηθεί η ζημιά όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Άρα, τη γνώση που έχει ο πελάτης για την Hellas Direct, ότι είναι μια Εταιρεία που αποζημιώνει πολύ γρήγορα, θα την έχει πλέον και ο συνεργάτης.
Η επιθυμία των πελατών να αγοράζουν το καλύτερο προϊόν στην καλύτερη τιμή ικανοποιείται και σε τι βαθμό από την Hellas Direct;
Ν.Β.: Ναι, ικανοποιείται και σε αυτό βοηθάει πολύ ο digital χαρακτήρας της Εταιρείας. Έχοντας, αυτή τη στιγμή, ένα δείγμα χαρτοφυλακίου 300.000 οχημάτων, το data analysis επιτρέπει να εντοπίζονται τα διαφορετικά προφίλ κινδύνου και να τιμολογούνται ανάλογα. O καλός κίνδυνος, που θα φέρει λιγότερες ζημιές, θα τιμολογηθεί καλύτερα.
Άρα, εφόσον τα ασφάλιστρα διαμορφώνονται με βάση τα προφίλ κινδύνου που εντοπίζει το σύστημα, μπορούμε να δίνουμε το καλύτερο προϊόν στη σωστή τιμή. Πέραν αυτού, όμως, επειδή το προϊόν σε εμάς, ως ασφαλιστική εταιρεία, φαίνεται την ώρα της ζημιάς, φροντίζουμε όλα τα συμβόλαια που πουλάμε στους πελάτες να τα εμπλουτίζουμε με κατάλληλες καλύψεις, σωστά τιμολογημένες.
Οι αντιδράσεις και τα ζητούμενα των υποψήφιων συνεργατών
Στο παρελθόν, η Εταιρεία είχε επιλέξει να διαφημιστεί με μηνύματα που θεωρήθηκαν από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές ως μειωτικά του ρόλου και της δραστηριότητάς τους. Αντιμετωπίζετε εξαιτίας αυτού του γεγονότος επιφυλάξεις ή κάποιο προβληματισμό από τους υποψήφιους νέους συνεργάτες που προσεγγίζετε;
Κ.Κ.: Ειλικρινά, δεν μας έχουν θέσει κάποιο σοβαρό προβληματισμό, που να τους αποτρέπει από τη συνεργασία μαζί μας. Ίσως έχει να κάνει βέβαια και με το πώς τους προσεγγίζουμε με τον Νίκο. τους μιλάμε ξεκάθαρα και ανοιχτά, λέγοντας ότι ήμασταν μια νέα εταιρεία, μονοκαναλική (μόνο direct, αρχικά, και μετά με aggregators), και ότι πλέον έχουμε πάρει στρατηγική απόφαση το φυσικό δίκτυο να αποτελέσει το βασικό μας κανάλι διανομής, παράλληλα με το direct.
Αυτή η μετάβαση γίνεται με τον σωστό τρόπο, δηλαδή με σεβασμό, με μακροπρόθεσμο πλάνο, πολύ σοβαρά και πολύ δομημένα, κι αυτό είναι που απαντά σε τυχόν προβληματισμό τους και τους λύνει και τυχόν απορίες. Άλλωστε, μετά από 10 χρόνια, η αγορά γνωρίζει πολύ καλά ότι στον τομέα των αποζημιώσεων είμαστε οι καλύτεροι της αγοράς και στην τιμολόγηση, η οποία είναι και το βασικό μας τεχνολογικό προτέρημα, είμαστε οι πλέον ανταγωνιστικοί.
Τα φυσικά δίκτυα θα αποτελούν τον κύριο φορέα εργασιών και στο μέλλον και η Hellas Direct βλέπει αυτό το κανάλι ως το επόμενο στρατηγικό της βήμα. το “Direct” στην επωνυμία μας από «απευθείας» μετεξελίσσεται πλέον σε «αμεσότητα» στην εξυπηρέτηση.
Ν.Β.: Σε όσα ανέφερε ο Κώστας να συμπληρώσω ότι το συγκεκριμένο διαφημιστικό μήνυμα ήταν του 2014, όταν επικρατούσε άλλη πραγματικότητα, άλλη αντίληψη στην ασφαλιστική μας αγορά. Θυμίζω ότι είχε ανακληθεί η άδεια μιας ακόμα εταιρείας ασφάλισης αυτοκινήτων, ότι ήμασταν μέσα στα μνημόνια και στην κρίση, ότι οι πολυεθνικές ξαφνικά στράφηκαν και πάλι στο αυτοκίνητο, κ.ο.κ. Θέλω να πω, δηλαδή, ότι οι εποχές αλλάζουν και κάθε εταιρεία διαμορφώνει την πορεία της, τη στρατηγική της, ανάλογα με τις συνθήκες που κάθε φορά επικρατούν. Πάντα όμως, όπως λέει και ο Κώστας, η κινητήρια δύναμη στις ασφαλίσεις είναι οι ασφαλιστικοί πράκτορες, που είναι εκπαιδευμένοι, που γνωρίζουν την αγορά και που μπορούν να συμβουλεύσουν τον πελάτη να αγοράσει το κατάλληλο για τις ανάγκες του προϊόν.
Ποιο θα λέγατε ότι είναι το προφίλ του ιδανικού συνεργάτη – ασφαλιστικού διαμεσολαβητή για την Hellas Direct;
Κ.Κ.: Για μας ιδανικός διαμεσολαβητής, ο καλύτερος διαμεσολαβητής, είναι αυτός που λειτουργεί με γνώμονα το συμφέρον του πελάτη του, προτείνοντάς του καλύψεις ανάλογες με τις ανάγκες του. Αυτό είναι το πρώτο και σημαντικότερο κριτήριο. Από κει και πέρα, ο συνεργάτης θα πρέπει να είναι αξιόπιστος απέναντι στις ασφαλιστικές εταιρείες.
Ν.Β.: Ο συνεργάτης της Hellas Direct είναι ο επαγγελματίας ασφαλιστής που θα συμβουλέψει τον πελάτη του να αγοράσει το σωστό προϊόν, προκειμένου να λάβει τη σωστή υπηρεσία την ώρα που θα την έχει ανάγκη. Όλη τη διαδικασία μπορεί να την ολοκληρώσει, μέσα από μία σύγχρονη αντίληψη, με απλές και γρήγορες διαδικασίες, που τόσο τις έχει ανάγκη ο κόσμος στη σημερινή εποχή.
Πώς προχωράει μέχρι στιγμής η προσέγγιση των ασφαλιστικών πρακτόρων; Είναι δεκτικοί στις προτάσεις σας για συνεργασία; Τι ζητάνε οι ίδιοι;
Κ.Κ.: Κατ’ αρχάς, να σας πω ότι νιώσαμε μια ευχάριστη έκπληξη από το πώς μας υποδέχτηκαν τόσο οι επικεφαλής των μεγάλων ασφαλιστικών γραφείων που διαθέτουν δίκτυα συνεργατών, όσο και οι ασφαλιστικοί πράκτορες, μεμονωμένα. Και μιλώ για ευχάριστη έκπληξη, γιατί διαπιστώσαμε ότι η φήμη της Εταιρείας, κυρίως στη διαχείριση της ζημιάς, μας βοηθούσε πάρα πολύ. μας άνοιγε τις πόρτες, για να συνεργαστούμε. Επίσης, είναι κι αυτό που ανέφερε ο Νίκος προηγουμένως, για το εξαιρετικά εξελιγμένο, εξειδικευμένο παραμετρικό τιμολόγιο που διαθέτουμε, που μας κάνει εξαιρετικά ανταγωνιστικούς. Άρα, ο συνδυασμός του καλού service στη ζημιά με το καλό τιμολόγιο μας ανοίγει τις πόρτες και ήδη, σε αυτούς τους πρώτους μήνες, έχουν γίνει πολλές συνεργασίες με μεγάλα ασφαλιστικά γραφεία, τόσο της Αθήνας όσο και της Περιφέρειας.
Ν.Β.: Είμαι στις πωλήσεις σχεδόν είκοσι χρόνια και μπορώ να πω ότι πάντα αυτό που ζητούν όλοι οι συνεργάτες, ανεξαρτήτως μεγέθους, είναι να υπάρχει επικοινωνία και εξυπηρέτηση, ώστε να βρίσκουν άμεσα λύση στο οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν. Θέλουν, επίσης, μια ανθρώπινη προσέγγιση σε τυχόν προβλήματα που ανακύπτουν, θέλουν να αντιμετωπίζεται άμεσα, εύκολα και γρήγορα η ζημιά των πελατών τους, χωρίς να τους κόβονται χρήματα από την αποζημίωση επισκευής του αυτοκινήτου τους –αυτή είναι και η ουσία της ασφάλισης.
Στην Hellas Direct υπάρχει ένα πολύ μεγάλο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και συνεργατών, οπότε το βασικό ζητούμενο για επικοινωνία-εξυπηρέτηση-άμεση λύση ικανοποιείται πλήρως. Ως προς τις ζημιές, είναι κάτι για το οποίο διακρίνεται η Hellas Direct, γι’ αυτό υπάρχουν ασφαλιστικοί πράκτορες που εκδηλώνουν οι ίδιοι ενδιαφέρον συνεργασίας, έχοντας ακούσει πολύ καλά λόγια για την Εταιρεία, είτε από πελάτες τους είτε από συνεργεία.
Αυτή τη στιγμή η Hellas Direct παρέχει μόνο προϊόντα Ασφάλισης Αυτοκινήτου, Μηχανής και Κατοικίας. Σκοπεύει να αναπτύξει και να διαθέσει άμεσα προϊόντα κι άλλων ασφαλιστικών κλάδων;
Κ.Κ.: Σας ευχαριστώ για την ερώτηση! Σίγουρα θα διευρύνουμε την γκάμα των προϊόντων μας και ήδη εργαζόμαστε γι’ αυτό. Για το 2023 θα καλύψουμε κάθε ανάγκη στην ασφάλιση αυτοκινήτου, προσθέτοντας και άλλες χρήσεις (ελαφρά φορτηγά, αγροτικά και στόλους οχημάτων). Παράλληλα, θα ανανεώσουμε το προϊόν κατοικίας, τόσο στις καλύψεις όσο και στην τιμολόγηση, και προς το τέλος του 2023 θα έχουμε και προϊόντα για σκάφη. Από το 2024 και μετά, κάθε χρόνο, προγραμματίζουμε να προσθέτουμε προϊόντα και σε άλλους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων.
Οι προμήθειες που δίνετε ικανοποιούν τους υποψήφιους συνεργάτες – ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές;
Ν.Β.: Κατ’ αρχάς, να επισημάνουμε ότι, όταν μιλάμε για ποσοστά προμηθειών, καλό είναι να διευκρινίζουμε και να ρωτάμε: «Στα πόσα;». Άλλο είναι να δώσουμε 40% στα €10, κι άλλο 40% στα €500… Η προμήθεια που δίνουμε είναι ενιαία σε όλες τις καλύψεις. Δεν διαφοροποιούμε, δηλαδή, τα ποσοστά των προμηθειών ανάλογα με την κάλυψη, που είναι μια συνήθης πρακτική στην αγορά.
Λειτουργούμε ως επαγγελματίες βάζοντας τον εαυτό μας στη θέση τους: αν εγώ ήμουν ασφαλιστικός πράκτορας, τι θα ήθελα;
Διαθέτουμε, λοιπόν, ένα πολύ απλό και ξεκάθαρο σύστημα αμοιβών για όλες τις βαθμίδες διαμεσολαβητών, με στόχο να παρακινήσουν τον συνεργάτη μας να αυξήσει την παραγωγική δραστηριότητά του στην Hellas Direct.
Όπως λέμε ως εταιρεία ότι, προϊοντικά, είμαστε προς όλους το ίδιο, λειτουργούμε με τον ίδιο τρόπο και στις αμοιβές.
Κ.Κ.: Είναι βασικό μέλημα και των δυο μας να έχουμε μια πολύ δίκαιη, ξεκάθαρη και σοβαρή σχέση με τους συνεργάτες μας. Γι’ αυτό σας είπα και πριν ότι θέλουμε και τα τρία κανάλια διανομής των προϊόντων μας. Δεν θέλουμε κανείς να σκεφτεί και να πει ότι κάνουμε διακρίσεις έναντι του ενός ή του άλλου ή ότι δίνουμε εκπτώσεις ή ότι έχουμε κρυφές χρεώσεις ή κρύβουμε bonus.
Βάσει των καθηκόντων που έχετε αναλάβει, ποια είναι η στόχευσή σας για το μέλλον; Πού θέλει να φτάσει η Hellas Direct και πώς εσείς, από τη θέση σας, συμβάλλετε στην επίτευξη του στόχου;
Κ.Κ.: Είμαστε φιλόδοξοι, και αυτό γιατί είμαστε καλύτεροι από τον ανταγωνισμό, έχουμε πολύ σημαντική υποστήριξη από τους μετόχους μας και υπάρχει πλέον μια πολύ μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση σχεδόν 300.000 πελατών και μάλιστα απευθείας. Σκεφτείτε, συνεπώς, πόσο καλύτεροι μπορούμε να γίνουμε, βάζοντας στην εξίσωση και τους καλύτερους διαμεσολαβητές της αγοράς.
Σήμερα, στην ασφάλιση οχημάτων, είμαστε έβδομοι από πλευράς στόλου. Στόχος, όπως προανέφερα, είναι να γίνουμε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στα Βαλκάνια, διαθέτοντας πλήρη γκάμα ασφαλιστικών προϊόντων.
Ν.Β.: Επιπλέον, θέλουμε να δημιουργήσουμε έναν σύγχρονο τρόπο εργασίας για τον συνεργάτη μας, χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες ανάληψης και αποζημίωσης, μέσα από πλατφόρμες διαχείρισης συμβολαίων και ζημιών. Αναγνωρίζουμε ότι η διαχείριση του χρόνου και των ανθρώπινων πόρων είναι το σημαντικότερο θέμα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι των Πωλήσεων. Συνεπώς, αποτελεί στόχο μας να προσφέρουμε τεχνολογικές λύσεις και προτάσεις στα γραφεία πωλήσεων που θα προωθούν τα προϊόντα της Hellas Direct.
Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News