Άρθρα

Συζητώντας με 9 Ασφαλιστές της Κρήτης- Μέρος 1ο

Πρώτος σταθμός τα Χανιά…

Οι Σύλλογοι, οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι ΕΠΥ, οι συνέργειες & συνενώσεις ασφαλιστικών γραφείων, ο αθέμιτος ανταγωνισμός και το μέλλον της αγοράς ήταν τα θέματα που συζητήσαμε με εννέα ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που δραστηριοποιούνται στην Κρήτη, στο πρόσφατο ταξίδι μας εκεί.
Πρώτος σταθμός τα Χανιά, με σκοπό να συναντήσουμε και να γνωρίσουμε τα μέλη του υπερδραστήριου Συλλόγου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν. Χανίων.

 

Δημήτρης Μουντάκης
Η μέρα μου στα Χανιά ξεκίνησε με καφεδάκι στο παλιό ενετικό λιμάνι, παρέα με τον Γενικό Γραμματέα του Συλλόγου, κ. Δημήτρη Μουντάκη.

Οικονομολόγος με σπουδές στην Αγγλία, ο κ. Μουντάκης μπήκε στο επάγγελμα το 1999, ωστόσο, όπως λέει χαρακτηριστικά, μεγάλωσε μέσα σε ένα ασφαλιστικό γραφείο, καθώς κατάγεται από αμιγώς ασφαλιστική οικογένεια. Ο πατέρας του ήταν μεταξύ εκείνων που συμμετείχαν στη δημιουργία της Διεθνούς Ενώσεως και η ανάκληση αδείας της εταιρείας πριν μερικά χρόνια, όπως ήταν επόμενο, προκάλεσε πολλά προβλήματα στο ασφαλιστικό γραφείο της οικογένειας. Δεν είναι μόνο ότι βρέθηκαν εκτεθειμένοι απέναντι στους πελάτες τους, αλλά και ότι έχασαν και προσωπική τους περιουσία, λόγω της μετοχικής σχέσης που είχαν. Ο Δημήτρης πιστεύει ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να είχαν γίνει αλλιώς και η εταιρεία να είχε σωθεί, αφού επενδυτής είχε βρεθεί. Ωστόσο, …άλλαι αι βουλαί της ΤτΕ.

Ο ίδιος θεωρεί ότι οι ανακλήσεις αδειών επέφεραν μεγάλο πλήγμα στην εικόνα της ασφαλιστικής αγοράς στην κοινωνία. Μια κοινωνία, που είναι ούτως ή άλλως ελάχιστα συνειδητοποιημένη ασφαλιστικά, ειδικά στην Κρήτη.

Πολύ μεγαλύτερο πλήγμα, όμως, υπέστησαν οι επαγγελματίες που συνεργάζονταν μαζί τους, καθώς έπρεπε να ξεκινήσουν από την αρχή και να ξαναχτίσουν τη σχέση εμπιστοσύνης που είχαν με τους πελάτες τους.

Η κρίση, που ακολούθησε, αλλά και οι υπερβολικές γραφειοκρατικές απαιτήσεις, που συνεπάγονται εκτός όλων των άλλων και μεγάλο κόστος για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, όπως ήταν φυσικό επιδείνωσαν τα πράγματα.

Υπό αυτές τις συνθήκες, οι συνέργειες και οι συνενώσεις ασφαλιστικών γραφείων απασχολούν έντονα όχι μόνο τον κ. Μουντάκη αλλά και όλους τους συναδέλφους του ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, όπως διαπιστώσαμε και από τις επόμενες συναντήσεις μας. Ο προβληματισμός, βέβαια, έγκειται στους όρους της συνεργασίας ή της συνένωσης.

«Θέλει πολύ ψάξιμο», μας λέει ο κ. Μουντάκης. «Πρέπει να είσαι σίγουρος και ξεκάθαρος για το τι ακριβώς θέλεις και εσύ και ο άλλος από μια συνεργασία. Προσωπικά, επιχείρησα κάτι τέτοιο, αλλά δεν μου βγήκε. Από τα δέκα πράγματα που συμφωνήσαμε πολύ λίγα εφαρμόστηκαν στην πράξη. Βέβαια, ήταν ένα εγχείρημα που ξεκίνησε αμέσως μετά το κλείσιμο της Διεθνούς Ενώσεως. Έπρεπε κάπου να ενταχθώ, για να μη χάσω την επαφή με την αγορά και να περισώσω ό,τι μπορούσα από το πελατολόγιό μου, οπότε ίσως να μην το έψαξα τόσο καλά όσο θα έπρεπε. Αποχώρησα, λοιπόν, από το σχήμα και ετοιμάζω τώρα τον δικό μου χώρο». Μάλιστα, θέλοντας να δώσει όλο του τον χρόνο σ’ αυτή τη νέα προσπάθεια, σκέφτεται σοβαρά να μην είναι υποψήφιος στις εκλογές του ΣΑΔΧ τον Ιούνιο –παρόλο που, απ’ ό,τι φαίνεται, οι συνάδελφοί του δεν φαίνεται να συμφωνούν. Ερχόμενη η συζήτηση στον Σύλλογο, αναφέρεται στα θετικά που αποκομίζουν όλοι όσοι συμμετέχουν σε αυτόν.

«Η επαφή με τον Σύλλογο είναι θετική για όλους. Ανταλλάσσουμε ιδέες και προβληματισμούς. Χειριζόμαστε από κοινού κάποια θέματα που μας απασχολούν. Είναι πιο δυνατή η φωνή μας. Επιπλέον, ενισχύθηκαν και οι μεταξύ μας σχέσεις. Είμαστε φίλοι, περνάμε καλά», επισημαίνει, χωρίς να παραλείψει να αναφερθεί στην αρνητική στάση που κρατούν ορισμένοι συνάδελφοι που ανήκουν στο agency:

«Τα δίκτυα δεν είναι δίπλα μας. Αντίθετα, σε κάποιες περιπτώσεις μας πολεμούν. Θεωρώ, ωστόσο, ότι μάλλον αυτή είναι η γραμμή των εταιρειών τους. Οι εταιρείες δεν βλέπουν γενικά με θετικό μάτι τέτοιου είδους συλλογικές κινήσεις».

 

Χρήστος Σκουλουδάκης
Ο κ. Χρήστος Σκουλουδάκης, ο Αντιπρόεδρος του ΣΑΔΧ, ήταν το επόμενο ραντεβού μας στα Χανιά. Από το 1999 στον χώρο ο Χρήστος. Εδώ και 30 χρόνια ασφαλιστής ο αδερφός του, ο Μανώλης, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στο agency της ΑΤΕ Ασφαλιστικής και σήμερα προετοιμάζει και την κόρη του Δέσποινα να ακολουθήσει τα χνάρια του. Ζωικοί κατά βάση ασφαλιστές οι αδερφοί Σκουλουδάκη, έχουν συνάψει ειδική συμφωνία με την International Life στον τομέα αυτόν, ως μέλη του δικτύου της και δηλώνουν πολύ ευχαριστημένοι από τη συνεργασία. Ο Χρήστος, μάλιστα, πρόσφατα έγινε unit manager και μοιράζεται μαζί μας τη νέα του εμπειρία, να κάνει συνεντεύξεις και να στρατολογεί ανθρώπους στο επάγγελμα.

«Συναρπαστικό, αλλά δύσκολο», μας λέει. «Και η συμβουλή των παλιότερων συναδέλφων είναι χρήσιμη και ευπρόσδεκτη».

Η αναζήτηση νέων τεχνικών πώλησης αλλά και εμπειριών που θα τον βοηθήσουν να γίνει καλύτερος επαγγελματίας ήταν το κίνητρο για να γίνει μέλος του MDRT το 2008.

«Πάλεψα σκληρά, για να πετύχω τη συμμετοχή μου στο Συνέδριο εκείνης της χρονιάς, αλλά οι εμπειρίες που αποκόμισα άξιζαν την προσπάθεια», μας λέει.

Μιλώντας μας για τις σχέσεις με τις εταιρείες επισημαίνει ότι συχνά οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αντιμετωπίζουν αθέμιτο ανταγωνισμό, ακόμα κι από τις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται.

«Για παράδειγμα, είναι πολύ συχνό φαινόμενο πλέον να “χτυπάνε” απευθείας κάποιους διαγωνισμούς Δήμων. Ζητάμε να μας δώσουν μία έκπτωση, προκειμένου να κάνουμε προσφορά, και μας αρνούνται. Στη συνέχεια, συμμετέχουν οι ίδιες στον διαγωνισμό με χαμηλότερη τιμή. Τουλάχιστον, ας μας πουν ότι τις ενδιαφέρει να το κάνουν έτσι, για να αποσυρθούμε. Δεν είναι μόνο ότι οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές εκτιθέμεθα στον πελάτη. όλο αυτό δημιουργεί και λανθασμένη εικόνα στον καταναλωτή για το πώς λειτουργεί η αγορά μας», επισημαίνει.

Η ώρα είχε πάει 12.30. Ήδη καθυστερημένη για το επόμενο ραντεβού μου, ζητώ από τη γραμματέα του γραφείου, που εξυπηρετεί κάποιον ανυπόμονο και άγριο για τα δεδομένα μου πελάτη, να μου καλέσει ένα ταξί. «Κλείσ’ το τηλέφωνο», τον ακούω να της λέει και σκέφτομαι ότι μάλλον νευρίασε που τον παράτησε, για να ασχοληθεί μαζί μου. Η συνέχεια με διαψεύδει: «Θα την πάω εγώ. Μέχρι να έρθει το ταξί, θα έχουμε φτάσει»! Είναι κι αυτό μια έκφραση της ανυπόκριτης φιλοξενίας, για την οποία σας έλεγα παραπάνω.

 

Δημήτρης Σκιτζής
Ο Πρόεδρος του ΣΑΔΧ, κ. Δημήτρης Σκιτζής, ήταν το επόμενο ραντεβού μου. Με τον κ. Σκιτζή είχαμε γνωριστεί τηλεφωνικά, είχαμε μιλήσει για ώρα σχετικά με τη δράση του Συλλόγου, την προσωπική του πορεία, αλλά και για την ασφαλιστική αγορά της Κρήτης, και αυτή η συνομιλία έγινε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη για τη στήλη «Μεσίτες και Πράκτορες», τον Φεβρουάριο του 2014. Ήταν ο άνθρωπος που κανόνισε να με φέρει σε επαφή με τα υπόλοιπα μέλη του Συλλόγου. 

Μικρασιατικής καταγωγής, ο κ. Σκιτζής γεννήθηκε στο Ρέθυμνο και μεγάλωσε στην Καισαριανή. Εγκαταστάθηκε στην Κρήτη και συγκεκριμένα στα Χανιά πριν από 17 χρόνια.

«Εδώ οι συγγενικές και οι φιλικές σχέσεις παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στη δουλειά σου», μας λέει. Ως …ξένος ο ίδιος ήταν απόλυτα φυσιολογικό και πιο εύκολο να κινηθεί επαγγελματικά μέσα στην ανθηρή και πιο συνειδητοποιημένη ασφαλιστικά παροικία ξένων του νομού.

Η κουβέντα μας γρήγορα στρέφεται γύρω από την πλούσια δράση του Συλλόγου. Στα δύο χρόνια δραστηριοποίησής του έχει κάνει παρεμβάσεις σε τοπικούς βουλευτές και στον Διοικητή της Τροχαίας Χανίων και του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, για θέματα που άπτονται της ασφάλισης και απασχολούν την τοπική κοινωνία, αλλά και παρεμβάσεις στην Τράπεζα της Ελλάδας, τόσο για θέματα αθέμιτου ανταγωνισμού, κυρίως από τις τράπεζες, όσο και για την παράνομη δραστηριότητα εταιρειών, όπως η General Commodities, η δράση της οποίας απασχόλησε έντονα την τοπική κοινωνία.

Παράλληλα, στο διάστημα αυτό, προχώρησαν και σε διάφορες ενημερωτικές δράσεις μέσω του τοπικού Τύπου, που απευθύνονταν στους καταναλωτές (οδηγίες σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, χρήσιμες πληροφορίες για τα διπλώματα οδήγησης αλλά και για τις ασφαλίσεις υγείας, ενημέρωση για το τι ισχύει πλέον στην ασφάλιση αυτοκινήτου, κ.ά.). Διοργάνωσαν εθελοντική αιμοδοσία, καθώς και ημερίδες επιμόρφωσης των ίδιων των επαγγελματιών.

«Στην πλειοψηφία τους η δραστηριότητα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών του νομού στηρίζεται στην ασφάλιση αυτοκινήτου», μας λέει ο κ. Σκιτζής.

«Ωστόσο, δεν μπορείς να σταθείς στην αγορά μόνο με αυτή. Χρειάζεται η δραστηριότητα να επεκταθεί και σε άλλους κλάδους, όπως η ασφάλιση ζωής και υγείας, για τις οποίες υπάρχει ζήτηση. Στο πλαίσιο αυτό, κρίναμε ότι η επιμόρφωση πάνω σε θέματα πωλήσεων και γενικότερα αντιμετώπισης της κρίσης θα μας βοηθούσαν. Ήδη πραγματοποιήθηκαν δύο τέτοιες εκδηλώσεις, με ομιλητή τον κ. Άκη Αγγελάκη, κι στο άμεσο μέλλον σχεδιάζουμε κι άλλες».

Πέρα από τις εκδηλώσεις, όμως, ο ΣΑΔΧ δημιούργησε πρόσφατα και την ιστοσελίδα του, «στην οποία μπορεί κανείς να βρει στοιχεία επικοινωνίας των μελών, να διαβάσει το καταστατικό του Συλλόγου, να ενημερωθεί για θέματα ασφαλιστικού ενδιαφέροντος, καθώς επίσης για τις προσεχείς εκδηλώσεις και δράσεις μας», μας λέει ο κ. Σκιτζής.

«Όταν δημιουργήσαμε τον Σύλλογο, τον Ιούνιο του 2013, σκοπός μας ήταν –και εξακολουθεί να είναι– να διεκδικήσουμε και να υπερασπιστούμε τα δικαιώματα των επαγγελματιών του κλάδου, να προβάλουμε και να ανυψώσουμε τον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης στο ευρύ κοινό και να συμβάλουμε με όποιο τρόπο μπορούμε στο γενικότερο καλό του τόπου μας. Μέχρι στιγμής έχουμε καταφέρει να συγκεντρώσουμε στις τάξεις μας τους μισούς περίπου από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που δραστηριοποιούνται στον νομό», επισημαίνει ο κ. Σκιτζής, διαπιστώνοντας και αυτός την αρνητική διάθεση των εταιρειών και κατ’ επέκταση μέρους των δικτύων στην όποια μορφή συλλογικότητας. «Ωστόσο, επιμένουμε και ελπίζουμε να καταφέρουμε να τους φέρουμε όλους κοντά μας», τονίζει ο κ. Σκιτζής.

 

Νίκος Περράκης
Στο σημείο αυτό μπαίνει στη συζήτησή μας ο κ. Νίκος Περράκης, Ταμίας του ΣΑΔΧ. Οι δύο άνδρες συστεγάζονται υπό την επωνυμία «Νέα Πρόταση». Δυναμικός, αλλά χαμηλών τόνων άνθρωπος ο ένας, ξέρει να κρατά τις ισορροπίες και να συγκεράζει διαφορετικές απόψεις –καθόλου τυχαίο που επελέγη για Πρόεδρος. Μαχητικός και ορμητικός σαν κρητικός χείμαρρος ο άλλος. Από το agency της Ασπίς προερχόμενοι, αντιμετώπισαν, όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοί τους, τις δραματικές επιπτώσεις από το καταστροφικό “τσουνάμι” που προκάλεσε η ανάκληση της άδειας λειτουργίας της Εταιρείας, όχι μόνο στους πελάτες τους αλλά και στους ίδιους.

«Είχαμε πελάτες οι οποίοι είχαν επενδύσει πολλά λεφτά σε συμβόλαια ζωής και τα έχασαν ή είχαν προβλήματα υγείας και δεν μπόρεσαν να ασφαλιστούν έκτοτε. Είχαμε και προσωπικά μας συμβόλαια στην εταιρεία. Η αγορά ωφελήθηκε πολλαπλά από την ανάκληση, παίρνοντας το υγιές κομμάτι των ασφαλισμένων, αλλά άφησαν τους υπόλοιπους στην τύχη τους και μαζί μ’ αυτούς την πληγή να χαίνει. Πιστεύω ότι τα κίνητρα για τη συγκεκριμένη ανάκληση ήταν περισσότερο πολιτικά, γι’ αυτό και δεν ελήφθη υπόψη το κακό που θα προκαλούσε σε ένα εκατομμύριο ανθρώπους, αλλά και στην ίδια την αγορά», επισημαίνει ο κ. Περράκης.

Εκείνο, ωστόσο, που όπως φαίνεται τον έχει πληγώσει βαθιά, είναι η συμπεριφορά ορισμένων συναδέλφων του, οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν την κατάσταση για να υφαρπάξουν το πελατολόγιο των πρώην ασπιδικών. «Συνεχίζουμε να στεκόμαστε όρθιοι, παρόλο που μας πολέμησαν όλοι, εταιρείες και συνάδελφοι», λέει χαρακτηριστικά.

Πόσο δύσκολο, όμως, είναι να στέκεται κανείς όρθιος μετά από ένα τόσο γερό στραπάτσο και με την κρίση να δείχνει τα δόντια της τα τελευταία πέντε χρόνια; «Πάρα πολύ δύσκολο», μας λέει, «και αυτό που το κάνει πιο δύσκολο είναι όλες αυτές οι κανονιστικές αλλαγές και παρεμβάσεις της ΤτΕ, οι οποίες φορτώνουν ακόμα περισσότερα έξοδα και τεράστια γραφειοκρατία στα ασφαλιστικά γραφεία. γραφειοκρατία, που στην πράξη δεν έχει και κανένα νόημα».

Για τον ίδιο όλα είναι προαποφασισμένα και, όπως εκτιμά, όλα γίνονται προς όφελος των εταιρειών και κάποιων μεγάλων γραφείων διαμεσολάβησης.

 

Αδάμ Τζουρμπάκης
Με την άποψή του, όπως διαπιστώσαμε, συντάσσονται και άλλοι συνάδελφοί του. «Σε λίγο θα ξεχάσουμε πώς γίνονται οι πωλήσεις. Με τη γραφειοκρατία που μας έχουν φορτώσει κάνουμε τα πάντα, εκτός από πωλήσεις. Στην Πανασφαλιστική, το ασφαλιστικό μου γραφείο, απασχολούμαστε εκτός από εμένα και τη σύζυγό μου, τα 4 παιδιά μας και 3 υπάλληλοι και, παρόλα αυτά, δεν προλαβαίνουμε», μας λέει το μέλος ΔΣ του ΣΑΔΧ, κ. Αδάμ Τζουρμπάκης, λίγο αργότερα, στο εστιατόριο όπου οι οικοδεσπότες μου είχαν φροντίσει …να πιούμε –ως είθισται– μία ρακή.

Ο κ. Τζουρμπάκης είναι στο επάγγελμα από το 1983, πρώτα στην Ελληνική Πίστη και αργότερα στη Universal Life. «Ως νέος ασφαλιστής είχα οργώσει όλη την Αθήνα, με το λεωφορείο και τις πιο πολλές φορές με τα πόδια. Ήταν μια εποχή που ο περισσότερος κόσμος όχι μόνο δεν ήταν συνειδητοποιημένος ασφαλιστικά, αλλά δεν ήξερε καν τι σημαίνει ασφάλιση», μας εκμυστηρεύεται, δίνοντάς μας μία εικόνα τού πόσο δύσκολα ήταν τα πράγματα 30 χρόνια πριν.

Η στρατολόγηση συνεργατών από μεγάλα γραφεία της Αθήνας, αλλά και από ΕΠΥ, είναι ένα θέμα που απασχολεί έντονα τους συνομιλητές μου.

«Έρχεται το στέλεχος της μεγαλομεσιτικής από την Αθήνα, που είναι και άσχετος, καθώς δεν έχει δουλέψει ποτέ του ως ασφαλιστής, και στρατολογεί τους ανθρώπους μας, τους οποίους έχουμε κουραστεί να εκπαιδεύσουμε και να βγάλουμε στη δουλειά», επισημαίνει ο κ. Τζουρμπάκης.

H συζήτηση γρήγορα περνάει στις ΕΠΥ. Με τους περισσότερους να έχουν κακοπάθει από συνεργασίες με εταιρείες που έκλεισαν, είναι αρνητικοί στο να συνεργαστούν με εταιρείες που δεν ξέρουν από πού κρατάει η …σκούφια τους.

«Υπάρχει μια έντονη κινητικότητα από μέρους ορισμένων ΕΠΥ να αναπτύξουν δίκτυα και συνεργασίες στο νησί, αλλά προσωπικά δεν θα προωθούσα προϊόντα τους», επισημαίνει ο κ. Τζουρμπάκης και συμφωνούν μαζί του όλοι οι συνδαιτυμόνες μου.

 

Κυριακή Τραχαλάκη – Λουφαρδάκη
Στο σημείο αυτό παρεμβαίνει η κα Κυριακή Τραχαλάκη – Λουφαρδάκη, μέλος της Εξελεγκτικής Επιτροπής του ΣΑΔΧ, θυμίζοντας το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί με τη δραστηριότητα της General Commodities. δραστηριότητα που ο Σύλλογος είχε καταγγείλει και στους καταναλωτές του Νομού, αλλά και στην ΤτΕ.

Μια και η συζήτηση επανήλθε στις δραστηριότητες του ΣΑΔΧ, δεν μπορέσαμε παρά να ρωτήσουμε γιατί ο Σύλλογος δεν έχει ενταχθεί στις ομοσπονδίες των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών ούτε έχει δραστηριοποιηθεί στο τοπικό επιμελητήριο, όπως άλλοι συνάδελφοί τους στην υπόλοιπη Ελλάδα.

«Τον πρώτο καιρό, είχαμε ανάγκη να αυτοπροσδιοριστούμε, να δούμε ποιοι είμαστε και τι θέλουμε να κάνουμε, αλλά και να συγκεντρώσουμε στις τάξεις μας περισσότερους συναδέλφους, ώστε ο Σύλλογος να είναι πιο αντιπροσωπευτικός», μας εξηγεί η κα Λουφαρδάκη.

Δύο χρόνια μετά, ορισμένα από τα μέλη αισθάνονται έτοιμα για το επόμενο βήμα, κάποιοι άλλοι, όμως, θεωρούν ότι πρέπει ακόμα να περιμένουν.

Εκείνο, πάντως, που φοβίζει όλους ανεξαιρέτως, είναι ότι οι κομματικές επιρροές, οι αντιπαλότητες και τα προσωπικά συμφέροντα δεν λείπουν από τις όποιες κινήσεις και συμμετοχές στους φορείς, ειδικά σε τοπικό επίπεδο, και οι ίδιοι δεν θα ήθελαν να εμπλέξουν τον Σύλλογο αλλά και τους ίδιους με κάτι τέτοιο.

Σε μια μικρή παύση της συζήτησης, άφησα το μάτι μου να πλανηθεί στη θέα απέναντί μας, στον Φάρο από τη μια και στο Ναυτικό Μουσείο και το Φρούριο του Φιρκά από την άλλη, κι ανάμεσά τους η θάλασσα, απόλυτη αρχόντισσα. Παρ’ όλες τις δυσκολίες πρέπει να είναι υπέροχο να ζεις και να δουλεύεις σε ένα τόσο όμορφο μέρος.

Αργότερα, στον δρόμο για το Ηράκλειο, σκεπτόμουν πως αν, όπως λένε, «οι παρέες γράφουν ιστορία», ο Σύλλογος που έχουν φτιάξει οι ασφαλιστές στα Χανιά είναι μία δεμένη, δυναμική, χαρούμενη, με φιλική διάθεση και όραμα παρέα, που μπορεί να γράψει τη δική της ιστορία στα ασφαλιστικά δρώμενα του τόπου τους.

Δήμητρα Καζάντζα

{gallery}taxidia/xania-reportaz{/gallery}

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας