Στους 43.500 ασφαλισμένους έφθασε το «bewell» της Interamerican
Σε πορεία ανάπτυξης βρίσκεται το «bewell» της Interamerican, που από τα τέλη 2018 σηματοδότησε τη στροφή της εταιρείας σε ένα πρότυπο σύστημα ευέλικτης ασφάλισης Υγείας, με βασικό γνώρισμα την προσωποποιημένη ασφάλιση.
Το σύστημα «bewell», στο κλείσιμο του Σεπτεμβρίου, παρουσιάζει ήδη ένα χαρτοφυλάκιο 21,5 εκατ. ευρώ με 43.500 ασφαλισμένους, από τους οποίους οι 8 στους 10 ασφαλίζονται για πρώτη φορά στην Interamerican. Σε κάθε συμβόλαιο αντιστοιχούν 1,6 ασφαλισμένοι και 2,1 προϊόντα ανά ασφαλισμένο, μέσα από το απεριόριστο εύρος επιλογών για καλύψεις. Φυσικά, το «bewell» έχει συμβάλει και στα αποτελέσματα παραγωγής ασφαλίστρων της εταιρείας στον τομέα των ατομικών συμβολαίων Υγείας, όπου τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα στο 9μηνο του 2020 αυξήθηκαν κατά 2,3% έναντι του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος του 2019.
Όπως επισημαίνει στο δελτίο τύπου που εξέδωσε η εταιρεία, η αντίληψη ολιστικής διαχείρισης της υγείας που χαρακτηρίζει το σύστημα υγείας «bewell», βασίζεται σε έξι τομείς επιλογών των ασφαλιζομένων: ιατρούς και διαγνωστικές εξετάσεις, διαχείριση επειγόντων περιστατικών, παροχή επιδομάτων, νοσηλεία λόγω ασθένειας ή ατυχήματος, νοσηλεία μόνο μετά από ατύχημα και φάρμακα. Το «bewell» εξατομικεύει απόλυτα την ασφαλιστική κάλυψη και την προσαρμόζει στις ανάγκες και οικονομικές δυνατότητες του πελάτη, για τον ίδιο και για κάθε μέλος της οικογένειας του, ακολουθώντας τον σε κάθε ηλικιακή περίοδο της ζωής του. Το συμβόλαιο συνδιαμορφώνεται από την εταιρεία και τον πελάτη, με παραμετροποίηση όλων των δεδομένων και αξιοποίηση των ιδιόκτητων υποδομών της Interamerican για αποτελεσματικότερες και πιο άμεσες υπηρεσίες, προς όφελος του πελάτη.
Ποσοτική έρευνα στο πελατολόγιο του «bewell» καταδεικνύει την ιδιαίτερα υψηλή ικανοποίηση των νεώτερων και πιο μορφωμένων πελατών. Άλλωστε, η μέση ηλικία των ασφαλισμένων του συστήματος είναι τα 29 έτη. Το Net Promoters Score (NPS), ο σύνθετος δείκτης ικανοποίησης που αφορά κυρίως στην πρόθεση σύστασης του προγράμματος σε τρίτους, είναι σημαντικά υψηλότερος από τα διεθνή standards στον τομέα ασφάλισης της Υγείας, ενώ πολύ υψηλή είναι και η αναγνώριση του «value for money» της ασφάλισης από τους πελάτες. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία, που πρώτη εισήγαγε στην αγορά και τα ετησίως ανανεούμενα ασφαλιστήρια, αξιοποιεί το συγκριτικό πλεονέκτημα της άντλησης τεχνογνωσίας από τη μητρική ACHMEA, τον μεγαλύτερο ιδιωτικό ασφαλιστικό οργανισμό υγείας πανευρωπαϊκά, καθώς επίσης και από τις διεθνείς συμπράξεις της (ΕURAPCO, International Federation of Health Plans).
Εστίαση και επένδυση στις πρωτοβάθμιες υπηρεσίες Υγείας
Η Interamerican ετοιμάζεται για ένα νέο άνοιγμα στις υπηρεσίες υγείας. Η στρατηγική για την ολοκληρωμένη διαχείριση της Yγείας, στο πλαίσιο της αποστολής της εταιρείας «να βοηθά τους ανθρώπους να ζουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα», δίνει έμφαση στην πρωτοβάθμια φροντίδα και πρόληψη. Έχοντας επενδύσει σε ιδιόκτητα πολυϊατρεία για τις πρωτοβάθμιες υπηρεσίες, η Interamerican σχεδιάζει την περαιτέρω ανάπτυξή τους, ώστε να ενισχύσει περισσότερο την καθετοποίηση της διαχείρισης και εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της και να ελέγξει αποτελεσματικότερα την ποιότητα των υπηρεσιών.
Το πολυϊατρείο Medifirst για τα βόρεια προάστια της Αθήνας (Μαρούσι), που λειτουργεί από τις αρχές του 2018 με 15 τμήματα ειδικοτήτων και ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό τελευταίας γενιάς στα διαγνωστικά τμήματά του (μαγνητικής τομογραφίας, ψηφιακής ακτινογραφίας, ψηφιακής μαστογραφίας, μέτρησης οστικής πυκνότητας, υπερήχων/triplex), αποτελεί, ήδη, επιτυχημένο πρότυπο. Το επόμενο ανάλογο βήμα με πολυϊατρείο θα υλοποιηθεί σε έναν ακόμη μεγάλο δήμο της Αττικής, στο Περιστέρι για το κοινό των δυτικών προαστίων και θα δοθεί σε χρήση στις αρχές του 2021. Σημειώνεται ότι το πρώτο Μedifirst λειτουργεί από το 2002 στα νότια προάστια (Αργυρούπολη), ενώ λειτουργεί με τα εξωτερικά ιατρεία της για την πρωτοβάθμια περίθαλψη και η γενική κλινική Αθηναϊκή Μediclinic, στο κέντρο της Αθήνας, στην πλατεία Μαβίλη.
Συνολικά κατά το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, στα δύο Medifirst της Interamerican έτυχαν πρωτοβάθμιας φροντίδας με check-up, κλινικές και διαγνωστικές εξετάσεις 58.568 περιστατικά. Η Αθηναϊκή Mediclinic, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα διαχειρίστηκε 4.015 νοσηλείες, 3.619 χειρουργικές επεμβάσεις και 16.821 επισκέψεις σε ιατρούς. Ακόμη, η εταιρεία υποστηρίζει τα ασφαλιστικά προγράμματά της με ένα πανελλαδικά αναπτυγμένο Δίκτυο Υγείας, που αριθμεί σήμερα 1.385 επίλεκτους ιατρούς, 763 χειρουργούς με ειδική σχέση συνεργασίας, 250 συνεργαζόμενα διαγνωστικά κέντρα -συμπεριλαμβανομένων και των ακτινολογικών και μικροβιολογικών εργαστηρίων- και 32 νοσηλευτικές μονάδες.
Παράλληλα, αναπτύσσονται οι ποιοτικές υπηρεσίες του Οικοσυστήματος Υγείας Interamerican, με τον εμπλουτισμό της ασφαλιστικής κάλυψης με σειρά υπηρεσιών που κατευθύνουν τον πελάτη σε ένα νέο τρόπο ζωής, σε μια «νέα εμπειρία». Το Δίκτυο Υγείας, οι ιδιόκτητες υποδομές και η Γραμμή Υγείας 1010 βρίσκονται στον πυρήνα αυτών των υπηρεσιών. Ευρύτερα, παρέχονται ήδη δυνατότητες υπηρεσιών για την άσκηση, την ψυχική υγεία, τη διατροφή, τη λογο/εργοθεραπεία και την εκπαίδευση/ενημέρωση. Τόσο στο ασφαλιστικό μέρος όσο και στο πελατοκεντρικό φάσμα υπηρεσιών για καλύτερη υγεία, που αναπτύσσει η εταιρεία, έρχονται στο προσκήνιο προκλήσεις της σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας οι οποίες αλλάζουν το τοπίο και σταδιακά οδηγούν σε έναν πιο πληροφορημένο και υπεύθυνο για την υγεία του, πολίτη. Η Interamerican είναι ανοικτή σε αυτές τις προκλήσεις, με χαρακτηριστική την πρόσφατη mobile εφαρμογή MediON για έλεγχο συμπτωμάτων της COVID-19, που χρησιμοποιείται από ασφαλισμένους της εταιρείας. Στο πλαίσιο της ανάπτυξης του Οικοσυστήματος Υγείας, εξάλλου, η Interamerican συνεργάζεται και με επιστημονικούς φορείς, οργανισμούς και ινστιτούτα, όπως φέτος με το Ινστιτούτο PROLEPSIS για την υγιεινή διατροφή και πρόληψη.
Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News