

Μια έρευνα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε 142 επαγγελματίες, τον Σεπτέμβριο, έδειξε ότι το 29% πιστεύει ότι η υπόθεση της FCA είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση της εμπιστοσύνης του κοινού στην ασφάλιση και το 39% θεώρησε ότι μειώθηκε μερικώς η πίστη των καταναλωτών ότι τα συμβόλαια πληρώνουν όταν χρειάζεται.
Ο Keith Richards, Διευθύνων Σύμβουλος του CII, δήλωσε: «Οι καταναλωτές εξακολουθούν να εκτιμούν τη διαφάνεια και τη σαφήνεια ως αναπόσπαστο μέρος των υπηρεσιών που αγοράζουν και των παρόχων τους. Τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης δείχνουν πόσο ρεαλιστές είναι οι επαγγελματίες του ασφαλιστικού κλάδου σχετικά με τον ρόλο της εμπιστοσύνης στις σχέσεις τους με τους καταναλωτές και πόσο αυτή συνδέεται όχι μόνο με τις ενέργειές τους αλλά και με τις ενέργειες όλων όσων εμπλέκονται στην αγορά».
«Από τότε που ανακοινώθηκε η υπόθεση πιλότος της FCA, έχουμε καθορίσει ένα σαφές προσχέδιο για το πώς οι ασφαλιστές θα μπορούσαν να ανταποκριθούν στην κατάσταση, βασισμένοι στη διευθέτηση απαιτήσεων εξωδικαστικά, όπου είναι δυνατόν, αναζητώντας τη βελτίωση των προτύπων σαφήνειας στα προϊόντα και ως προς το μέλλον υποστηρίζοντας μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η ασφάλιση σε μελλοντικές πανδημίες και πού πρέπει να εισαχθεί η ευθύνη του κράτους».
Ο επαγγελματικός φορέας προέτρεψε τον ασφαλιστικό κλάδο να επικεντρωθεί σε τρεις τομείς δραστηριότητας για να διατηρήσει την εμπιστοσύνη του κοινού:
Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News