Συνεντεύξεις

Στ. Βουγιουκλίδης: Με τον νέο Eνιαίο Κανονισμό Πωλήσεων στηρίζουμε εξίσου όλους τους συνεργάτες μας

Στέλιος Βουγιουκλίδης,
Δ/ντής Πωλήσεων Δικτύου Ανεξάρτητων Συνεργατών ERGO Ασφαλιστική

Δίκαιος, έξυπνος, εφευρετικός, αναλυτικός και φιλικός: αυτά είναι κάποια από τα επίθετα με τα οποία περιγράφει ο Διευθυντής Πωλήσεων του Δικτύου Ανεξάρτητων Συνεργατών της ERGO Ασφαλιστικής τον νέο Ενιαίο Κανονισμό Πωλήσεων. Ο κ. Στέλιος Βουγιουκλίδης σκιαγραφεί τους βασικούς άξονες διαφοροποίησης του νέου Κανονισμού, υπογραμμίζοντας ότι “απαντά” στα αιτήματα όλων των συνεργατών, ανεξαρτήτως βαθμίδας και μεγέθους παραγωγής –για όλους τους συνεργάτες, άλλωστε, τόσο ο Τομέας Πωλήσεων όσο και η Διοίκηση έχει πάντα τις «θύρες ανοιχτές», όπως επισημαίνει.

Μιλώντας για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της ERGO Ασφαλιστικής, ο κ. Βουγιουκλίδης δεν είναι διόλου φειδωλός. υπογραμμίζει, μεταξύ άλλων, την οικονομική ευρωστία και την υψηλή φερεγγυότητα, τα ανταγωνιστικά και καινοτόμα προϊόντα, το επαγγελματικό πλαίσιο ανάπτυξης και το συνεργατικό περιβάλλον, αλλά και το ότι πρόκειται για εταιρεία που αναγνωρίζει την αξία και τον ρόλο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Προαναγγέλλει ευχάριστες εκπλήξεις στον τομέα των εφαρμογών και των τεχνολογιών αιχμής, με στόχο το excellent service των συνεργατών, ώστε να θεωρούν την ERGO «εταίρο», είτε πρόκειται για μικρομεσαία είτε για μεγάλα σχήματα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Συνέντευξη στη ΣΟΥΛΑ ΚΟΡΜΑ

Κύριε Βουγιουκλίδη, με αφορμή τους νέους Κανονισμούς Πωλήσεων που ανακοινώθηκαν τον Απρίλιο, τους οποίους η Εταιρεία χαρακτηρίζει αναπτυξιακούς και ανταποδοτικούς, θα ήθελα να μάς μιλήσετε λεπτομερώς για τις ανταποδοτικές παροχές που απολαμβάνουν οι συνεργάτες του Δικτύου Ανεξάρτητων Συνεργατών.

Στ.Β.: O Κανονισμός Πωλήσεων της ERGO, εδώ και πολλά χρόνια, αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία ανάπτυξης των συνεργασιών με ασφαλιστικά γραφεία σε όλη την επικράτεια και προώθησης των εργασιών μας σε όλους τους κλάδους.

Η ERGO ήταν η πρώτη εταιρεία στην αγορά που, πριν από πολλά χρόνια, κατάρτισε έναν πλήρη Κανονισμό Πωλήσεων Γενικών Ασφαλίσεων με μια σειρά από καινοτόμα για την τότε εποχή bonus, τον εξέδωσε σε τεύχος και τον διένειμε στο δίκτυο πωλήσεών της, διακηρύσσοντας τη διαφάνεια, τη διάθεσή της για ίση μεταχείριση όλων των συνεργατών θεσπίζοντας κανόνες και την απόφασή της να κινηθεί δυναμικά, με άξονα την κερδοφόρα ανάπτυξη.

Από τότε αυτός ο Κανονισμός είχε μόνο βελτιωτικές αλλαγές κάθε χρόνο, προσαρμογές στα σημεία των καιρών και ουσιαστικές απαντήσεις στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των συνεργατών μας. Φροντίζει, δε, να αμείβει και να παροτρύνει όλους τους Συνεργάτες μας. Προσανατολίζεται και στα μικρά και στα μεσαία αλλά και στα μεγάλα σε μέγεθος παραγωγής γραφεία.

Είναι δίκαιος με όλη την έννοια της λέξης, αφού προβλέπει αμοιβές και ανταποδοτικά οφέλη που χτίζονται και σε ετήσια βάση αλλά και σε βάθος χρόνου, στηρίζοντας τον συνεργάτη ακόμη και σε μια όχι τόσο καλή χρονιά του. Είναι “έξυπνος” και “εφευρετικός”, αφού χαρακτηριστικά θα αναφέρω ότι δίνει τη δυνατότητα στον συνεργάτη να διαλέξει προμήθειες στον κλάδο αυτοκινήτου ανάλογα με το πώς είναι δομημένο το χαρτοφυλάκιό του. Επιπλέον, του παρέχει τη μέγιστη κλίμακα των προμηθειών σε στοχευμένους κλάδους ασφάλισης. Μπορεί να τον ανταμείψει σημαντικά για τη διατήρηση της παραγωγής, χτίζοντας μακροχρόνιες σχέσεις με το δίκτυο συνεργατών. Επίσης, η επιβράβευση στην αύξηση παραγωγής σε όλους τους κλάδους είναι τόσο “ισχυρή”, που μας καθιστά μία από τις πλέον ανταγωνιστικές εταιρείες του κλάδου μας. Όλα τα παραπάνω περιλαμβάνονται σε έναν αναλυτικό και φιλικό προς τον συνεργάτη Νέο Ενιαίο Κανονισμό Πωλήσεων, που έχει ως βασικό στόχο να κινητοποιήσει τον Συνεργάτη για την προσπάθεια διατήρησης και ανάπτυξης του χαρτοφυλακίου του, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη μας τις προκλήσεις της εποχής.

Εν κατακλείδι, οι βασικοί άξονες διαφοροποίησής του είναι:

  • Ενιαίος Κανονισμός Πωλήσεων Γενικών Κλάδων & Ζωής – Υγείας σε ένα κοινό έντυπο.
  • Πλήρως ανταγωνιστικές προμήθειες και ετήσια bonus, που μας τοποθετούν στις πρώτες θέσεις της αγοράς.
  • Προσανατολισμός και στα Προϊόντα Ζωής – Υγείας και Ομαδικές Ασφαλίσεις.
  • Μέγιστη Απλοποίησή του και Διαφάνεια.
  • Απευθύνεται σε όλους τους συνεργάτες, ανεξαρτήτως ύψους χαρτοφυλακίου.
  • Πλήρως Ανταποδοτικός.
  • Καινοτομία, το Νέο Bonus Κερδοφορίας.

Προηγήθηκε διαβούλευση με τους συνεργάτες σας, πριν καταλήξετε στην τελική μορφή των παροχών; Ποια ήταν τα μηνύματα και οι προτεραιότητες που σας μεταφέρθηκαν σε αυτή τη διαδικασία;

Στ.Β.: Φυσικά. Όμως, πρέπει να σημειώσω ότι δεν πρόκειται ακριβώς για διαβούλευση, αλλά για μια συνεχή διαδικασία συνεργασίας με όλους τους συνεργάτες μας, από άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα. Αυτό επιτυγχάνεται με την τακτική και μεθοδευμένη επικοινωνία που αναπτύσσει όλος ο Τομέας Πωλήσεων, οι έξι δηλαδή Επιθεωρητές Πωλήσεων, εγώ προσωπικά και φυσικά ο Δ/ντής του Τομέα Πωλήσεων, ο Στάθης Τσαούσης. Θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρω και το κανάλι επικοινωνίας που διατηρεί η Διοίκηση της εταιρείας μέσω του CEO της Νίκου Αντιμησάρη. Η εταιρεία από την ίδρυσή της λειτουργεί με τη φιλοσοφία «των ανοικτών θυρών». Ακούει, αξιολογεί, προβληματίζεται, προκειμένου να βελτιώνει διαρκώς τα εργαλεία και τις υπηρεσίες της, αλλά και τη σχέση της με τους συνεργάτες της.

Στ. Βουγιουκλίδης: Με τον νέο Eνιαίο Κανονισμό Πωλήσεων στηρίζουμε εξίσου όλους τους συνεργάτες μας

Με βασικό πάντα πυλώνα της στρατηγικής μας τη βελτιστοποίηση των συστημάτων και το excellent service των συνεργατών μας, δεν θα σταματήσουμε εδώ. θα συνεχίσουμε να σας εκπλήσσουμε ευχάριστα, γιατί όσο η τεχνολογία θα μας δίνει νέες δυνατότητες, εμείς θα επενδύουμε συνεχώς, ώστε να είμαστε πάντα δίπλα στις ανάγκες των συνεργατών μας.

Για παράδειγμα να αναφέρω το γενικότερο αίτημα όλων των συνεργατών μας για απλοποίηση του Κανονισμού Πωλήσεων, που σε έναν μεγάλο βαθμό το επιδιώξαμε και πιστεύω ότι το πετύχαμε.

Στους επαγγελματίες της αγοράς που δεν συνεργάζονται αυτή τη στιγμή με την ERGO τι θα λέγατε, καλώντας τους σε συνεργασία; Ποιους βασικούς λόγους-επιχειρήματα θα προβάλατε, για να αναδείξετε τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα;

Στ.Β.: Η τεχνογνωσία και η κουλτούρα της μητρικής μας εταιρείας Munich Re μας κατατάσσει στις πρώτες εταιρείες, με οικονομική ευρωστία και υψηλή φερεγγυότητα, και μάς παρέχει την προστιθέμενη αξία ενός εκ των πρωταγωνιστών των παγκόσμιων ασφαλιστών. Διαθέτουμε στελεχιακό δυναμικό, με αναγνωρισμένα από την αγορά ποιοτικά χαρακτηριστικά, και έμπειρο, καταρτισμένο προσωπικό, ενώ έχουμε χτίσει διαχρονικές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές μας.

Στηρίζουμε τα δίκτυά μας και τους ανθρώπους μας, διατηρώντας τη λογική της μεγάλης οικογένειας, με τις πόρτες της Διοικητικής Ομάδας πάντα ανοιχτές για όλους.

Κινούμαστε μεθοδικά, με σταθερά βήματα, προκειμένου να διατηρήσουμε ένα επαγγελματικό πλαίσιο ανάπτυξης.

Με ιδιαίτερα ανταγωνιστικά και καινοτόμα ασφαλιστικά προϊόντα σε όλους τους κλάδους ασφάλισης.

Με έναν ενιαίο κανονισμό πωλήσεων, που έχει πολλά ανταποδοτικά οφέλη, και ένα συνεργατικό περιβάλλον που κατανοεί, διαθέτει αντανακλαστικά και προσπαθεί διαρκώς να βελτιώνεται, διορθώνει τις αστοχίες του και κινείται πάντα μπροστά.

Για την εταιρεία μας κύριο μέλημά μας και σημαντική διαφοροποίηση από την αγορά είναι η τήρηση της δέσμευσής μας στη «στιγμή της αλήθειας» για τον πελάτη, στην αποζημίωση, έτσι ώστε οι συνεργάτες μας να αισθάνονται πάντα τη σιγουριά και την αξιοπιστία ενός φερέγγυου οργανισμού.

Εμείς στην ERGO δεν πιστεύουμε στην τύχη! Πιστεύουμε ότι οι στόχοι μας, οι αξίες μας, οι αρχές μας, τα θέλω μας και οι πεποιθήσεις μας καθορίζουν τις προσπάθειές μας και τα αποτελέσματά μας.

Αναγνωρίζουμε ότι ο δυσκολότερος πελάτης είναι ο ίδιος μας ο εαυτός και πάντα προσπαθούμε να τον ξεπεράσουμε.

Σε όλους, λοιπόν, τους συνεργάτες που επιθυμούν να αποκτήσουν και να αναπτύξουν τη συνεργασία μας, αν πιστεύουν ότι ταιριάζουν με τα παραπάνω, κοιτούν το μέλλον με αισιοδοξία και αναζητούν εταιρεία που αναγνωρίζει την αξία και τον ρόλο του διαμεσολαβητή, είναι η στιγμή να το κάνουν.

Εμείς θα είμαστε δίπλα τους σε κάθε προσπάθειά τους, αρωγοί για το κοινό όφελος.

Εκτός από όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα και όσα ορίζει ο Κανονισμός, τι εργαλεία και ψηφιακές εφαρμογές έχουν στη διάθεσή τους οι συνεργάτες του Δικτύου Ανεξάρτητων Συνεργατών, προκειμένου να διευκολύνονται στο καθημερινό τους έργο και να προσφέρουν, με τη σειρά τους, την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες τους;

Στ.Β.: Αξιοποιούμε πλήρως τις νέες τεχνολογίες, όπως Management Information System, e-services, Big Data καθώς και Artificial Intelligent, που είναι εδώ και αρκετά χρόνια πολύ ψηλά στην ατζέντα μας.

Στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε όλες τις τεχνολογίες, δημιουργώντας καινοτόμα και σύγχρονα εργαλεία, ώστε να διευκολύνουμε τη διαδικασία πώλησης και διαχείρισης των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για ένα πιο φιλικό και παραγωγικό περιβάλλον εργασίας.

Παράλληλα, φροντίζουμε τα εργαλεία αυτά να δημιουργούνται με γνώμονα την αναγνώριση των πραγματικών αναγκών των πελατών, έτσι ώστε να διασφαλίζεται ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής σχετικά με το προϊόν που θα αγοράσει ο πελάτης του, καθώς του προτείνει λύσεις σύμφωνα με τις ανάγκες του.

Αξίζει να αναφέρω τα τελευταία δύο καινοτόμα εργαλεία που είναι ήδη στη διάθεση όλων των συνεργατών μας, το ERGO Fund Box, η νέα πλατφόρμα πώλησης των πλήρως ανταγωνιστικών Unit-Linked προϊόντων μας, καθώς και το ERGO For Me, ένα διαδικτυακό «portal» των πελατών, μέσα από το οποίο μπορούν να έχουν εικόνα για τα ασφαλιστήριά τους, καθώς και να παρακολουθούν την εξέλιξη των Unit-Linked προϊόντων τους.

Όλα τα παραπάνω συνθέτουν ένα πλήρες και πολλά υποσχόμενο ψηφιακό περιβάλλον υποστήριξης της καθημερινής εξυπηρέτησης των συνεργατών και, κατ’ επέκταση, των πελατών μας.

Με βασικό πάντα πυλώνα της στρατηγικής μας τη βελτιστοποίηση των συστημάτων και το excellent service των συνεργατών μας, δεν θα σταματήσουμε εδώ. θα συνεχίσουμε να σας εκπλήσσουμε ευχάριστα, γιατί όσο η τεχνολογία θα μας δίνει νέες δυνατότητες, εμείς θα επενδύουμε συνεχώς, ώστε να είμαστε πάντα δίπλα στις ανάγκες των συνεργατών μας.

Με δεδομένες τις αλλαγές που συντελούνται στη σύνθεση της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς (συγκέντρωση σε επίπεδο εταιρειών αλλά και σε επίπεδο ασφαλιστικών γραφείων διαμεσολάβησης), πώς θα περιγράφατε τις προοπτικές ανάπτυξής της; Ειδικότερα, θεωρείτε ότι τα μεγάλα σε μέγεθος σχήματα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης διαμορφώνουν διαφορετικά και τη δική σας δουλειά;

Στ.Β.: Η σκακιέρα της ασφαλιστικής αγοράς αλλάζει συνεχώς, με αποτέλεσμα να αλλάζει και η στρατηγική τόσο των εταιρειών όσο και των διαμεσολαβητών. Η δημιουργία νέων σχημάτων προσδίδει προστιθέμενη αξία και δίνει πνοή ανανέωσης στην αγορά.

Τα μεγάλα σε μέγεθος γραφεία είναι σαφώς πιο απαιτητικά και σε υποστήριξη αλλά και σε απαραίτητες υποδομές. Εξ αυτού του λόγου θεωρώ ότι μας βοηθάνε να μην εφησυχάζουμε, να εξελισσόμαστε και να επιδιώκουμε να γίνουμε καλύτεροι και πιο ουσιαστικοί. Η τάση για συγκέντρωση πράγματι υπάρχει και, κατά την άποψή μου, θα συνεχίσει να υφίσταται, όσο το περιβάλλον θα γίνεται πιο ανταγωνιστικό και σκληρό.

Από την άλλη, τα μεσαία και μικρά από άποψη παραγωγής γραφεία, που κινούνται και λειτουργούν μέσα από ένα συνήθως οικογενειακό περιβάλλον οργάνωσης, φαίνεται ότι έχουν γερά θεμέλια και αναπτύσσονται ειδικά στην περιφέρεια, ενώ διατηρούν τον ρόλο και τη θέση τους στην αλυσίδα της ασφαλιστικής αγοράς. Άλλωστε, η μικρομεσαία επιχείρηση στήριζε και θα συνεχίσει να στηρίζει, από ό,τι φαίνεται, την ελληνική οικονομία. Και αυτό είναι πέρα για πέρα υγιές και ευχάριστο.

Γενικότερα είμαι αισιόδοξος. ο ρόλος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή θα συνεχίσει να είναι σημαντικός, απαραίτητος και χρήσιμος, ιδίως όταν ο ίδιος ο διαμεσολαβητής δρα και αναπτύσσεται με σοβαρότητα και επαγγελματισμό. Σαφέστατα έχουν γίνει πολύ σοβαρά βήματα εκσυγχρονισμού, αναβάθμισης και βελτίωσης της αγοράς μας, ειδικά την τελευταία δεκαπενταετία.

Σίγουρα, όμως, δεν πρέπει να πάψουμε να προβληματιζόμαστε όλοι μας. Ασφαλιστικές εταιρείες και διαμεσολαβητές θα πρέπει να έχουν ως κοινό στόχο την αύξηση της ασφαλιστικής συνείδησης και τη μεγαλύτερη διείσδυση στους Έλληνες καταναλωτές. Θα πρέπει να κάνουμε ακόμη καλύτερα και αποδοτικότερα την εργασία μας, έτσι ώστε επιτέλους να δούμε τη συμμετοχή του ασφαλιστικού προϊόντος στο ΑΕΠ να αγγίζει τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι στην κουλτούρα της εταιρείας μας είναι η συνεχόμενη αναζήτηση καινοτόμων προϊόντων καθώς και η τεχνολογία αιχμής, ώστε να μπορούμε να σταθούμε δίπλα ως «εταίροι», στις ανάγκες ενός μικρομεσαίου διαμεσολαβητή αλλά και ενός μεγάλου σχήματος.


Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας