Σημαντική διάκριση για την AXA στα Responsible Business Awards 2018
Στο πλαίσιο των Responsible Business Awards 2018, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου στο Μουσείο Αυτοκινήτου, η ΑΧΑ έλαβε ασημένια διάκριση στην κατηγορία «Ενεργοποίηση και Δέσμευση Ενδιαφερόμενων Μερών»/Ενότητα: Καμπάνια Social Media για την εκστρατεία «Άσε τις βλακείες».
Η Εταιρεία, μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, τόλμησε να αγγίξει με ευθύτητα τις «βλακείες» που κάνουμε όλοι στην καθημερινότητά μας χωρίς να δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στις επιπτώσεις που έχουν στη ζωή μας.
Συγκεκριμένα, η ενέργεια βασίστηκε στο e-shop www.asetisvlakeies.gr από το οποίο οι χρήστες του Facebook μπορούσαν να «αγοράσουν» τις δικές τους βλακείες, αυτές που αναγνώριζαν ότι έκαναν στην καθημερινότητά τους και να δουν παράλληλα τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαν να τις βελτιώσουν.
Με αυτόν τον τρόπο, η ΑΧΑ ήθελε να υπενθυμίσει ότι λίγη σκέψη παραπάνω για πράγματα αυτονόητα μπορεί να δώσει στη ζωή μας μια διαφορετική, πιο ασφαλή και υγιή πορεία.
«Είμαστε πεπεισμένοι ότι ως ασφαλιστικός οργανισμός, μέσα από την πρόληψη, μπορούμε να προσφέρουμε αξία στους συμπολίτες μας. Σε αυτή την κατεύθυνση υλοποιούμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική, η οποία, θέλουμε να φτάνει στους καταναλωτές με ευθύτητα και απλότητα. Η εκστρατεία «Άσε τις βλακείες» αποτελεί ένα σημαντικό βήμα σε αυτή την πορεία μας. Ένα βήμα που ο κόσμος αγκάλιασε, αποδεικνύοντας ότι αντιλαμβάνεται πως το να μην προσέχουμε τον εαυτό μας, το να μην προστατεύουμε το παιδί μας στο ίδιο μας το σπίτι και τόσες άλλες καθημερινές επιλογές, αποτελούν «βλακείες», τις οποίες οφείλουμε πλέον να αφήσουμε πίσω μας» είπε η Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της ΑΧΑ στην Ελλάδα.
Τα Responsible Business Awards ξεκίνησαν το 2015 με στόχο να ενθαρρύνουν και να επιβραβεύουν το έργο υπεύθυνων επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Ο θεσμός εστιάζει σε πρωτοβουλίες που βελτιώνουν την καθημερινότητα των πελατών και συμβάλλουν στην κοινωνική πρόοδο, αναδεικνύοντας δράσεις που πραγματοποιούνται στο πεδίο της βιώσιμης ανάπτυξης.