Σχολή Management από την Interamerican σε συνεργασία με τη LIMRA
Σχολή Management για τα Γραφεία Πωλήσεών της δημιούργησε η Interamerican σε συνεργασία με τη LIMRA.
Η Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης της εταιρείας, με τη νεοσύστατη Σχολή Management Interamerican, αναπτύσσει ένα μοναδικό περιβάλλον διαρκούς και συστηματικής βελτίωσης των δεξιοτήτων ηγεσίας, σε κάθε βαθμίδα management των γραφείων πωλήσεων: στους συντονιστές, τους unit managers και τους υποψήφιους unit managers.
Η Σχολή καλύπτει την ανάγκη για κατάρτιση και ανάπτυξη ηγετών εστιασμένη στον πελάτη και το μέλλον, αναδεικνύοντας νέες διαστάσεις λειτουργίας του συστήματος agency, νέες γνώσεις και εργαλεία.
Σε αυτό το πλαίσιο, έχει σχεδιαστεί ένα ολοκληρωμένο, μεγαλόπνοο πρόγραμμα, ενώ αναβαθμίζεται και η σχέση συνεργασίας της εταιρείας με τη LIMRA, προκειμένου να αξιοποιηθεί η υψηλή ασφαλιστική και εκπαιδευτική τεχνογνωσία του ευρωπαϊκού οργανισμού, με χρήση συγχρόνων μεθοδολογιών.
Επισημαίνεται ότι η Interamerican είναι η πρώτη συνδεδεμένη με τη LIMRA εταιρεία στην Ελλάδα -από το 1982- και έχει συχνή εκπροσώπηση στον διοικητικό πυρήνα του ελλαδοκυπριακού βραχίονα του οργανισμού με συμμετοχή ανώτατων στελεχών της. Παράλληλα, η εταιρεία εμπλουτίζει τις συνεργασίες της και με νέους, εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς οργανισμούς.
Πρόσφατα, ξεκίνησε το πρώτο διαδραστικό εργαστήριο της Σχολής της Interamerican, το Agency Management Training Course (AMTC), σε συνεργασία με τη LIMRA.
Συμμετείχαν συντονιστές γραφείων πωλήσεων του εταιρικού δικτύου από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδος και οι συνεδρίες επικεντρώθηκαν στη βελτίωση της απόδοσης και των δεξιοτήτων όσον αφορά στον σχεδιασμό ενός γραφείου πωλήσεων.
Στις εργασίες, εκτός του επικεφαλής της εκπαίδευσης και ανάπτυξης των συνεργατών πωλήσεων της εταιρείας, Γιάννη Γιαννακόπουλου, συμμετείχε ως εισηγητής και ο Μανώλης Κυριάκου, senior regional executive LIMRA & LOMA – senior LIMRA consultant & instructor.
Στο εργαστήριο αναπτύχθηκαν θέματα που αφορούν στον προσδιορισμό της κουλτούρας του γραφείου, μέσω της ανάπτυξης κοινής αποστολής και φιλοσοφίας στην ομάδα, καθώς και της υλοποίησης μιάς σαφούς διαδικασίας επιχειρησιακού σχεδιασμού πωλήσεων.
Επίσης, παρουσιάστηκαν μεθοδολογίες επίτευξης στόχων και ανάπτυξης δεξιοτήτων, που θα βοηθήσουν τους ασφαλιστικούς συμβούλους των γραφείων πωλήσεων να αξιολογούν την απόδοσή τους και να προσδιορίζουν με ακρίβεια τους στόχους τους.
Οι θεματικές ενότητες του εργαστηρίου ήταν: προσανατολισμός, κουλτούρα, αποστολή, φιλοσοφία και σχεδιασμός γραφείου πωλήσεων – ετήσιος σχεδιασμός και ετήσιες ατομικές αναφορές – σχεδιασμός ανάπτυξης και προοπτικής για τη δημιουργία ομάδων ασφαλιστικών συμβούλων υψηλού επαγγελματισμού και μελλοντικών επιδόσεων.