Εταιρείες

Prime Insurance: Στρατηγικός στόχος η ανάπτυξη και η ενίσχυση του Δικτύου Πωλήσεων

Σε μια κατάμεστη αίθουσα στην Αίγλη Ζαππείου η Prime Insurance, τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014, παρουσίασε στο Δίκτυο των Συνεργατών της, τα παραγωγικά και εταιρικά αποτελέσματα του 2013, βράβευσε τους κορυφαίους Συνεργάτες της και ανακοίνωσε τους στρατηγικούς στόχους της νέας χρονιάς.

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν κατά την εκδήλωση στην Ελλάδα της κρίσης, σ’ ένα περιβάλλον δύσκολο και σκληρό για την ασφαλιστική αγορά τα τελευταία χρόνια, η Prime Insurance κατακτά ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και εμφανίζει μία ραγδαία άνοδο που ξεπερνά το 200%, την τελευταία τριετία.

Στρατηγικός στόχος της Εταιρείας είναι η ανάπτυξη και ενίσχυση του Δικτύου Πωλήσεων με συνεχείς εκπαιδεύσεις και νέα προϊόντα, με ανταγωνιστικά τιμολόγια σε όλους τους Κλάδους, με εξειδικευμένο Marketing, με νέα διαφημιστική καμπάνια και κυρίως με ένα νέο κανονισμό πωλήσεων που θυμίζει, όπως τονίστηκε, τις παλιές καλές εποχές της ασφαλιστικής αγοράς.

Κάποια από τα νέα προϊόντα που παρουσιάστηκαν είναι:

  • Νέο ελκυστικό προϊόν ‘Prime Med’ στον Κλάδο Υγείας
  • Νέο τιμολόγιο Α.Ε. Σκαφών
  • Νέο Προϊόν Επιχείρησης
  • Νέα Προϊόντα Επαγγελματικών Ευθυνών

Ο κ. Μιχάλης Μιχαηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα και ευχήθηκε σε όλους τους Συνεργάτες και Στελέχη μια καλή παραγωγική χρονιά, με στόχο η Prime Insurance να γίνει η πρώτη επιλογή του Δικτύου Πωλήσεων και των Πελατών.

 

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας