Editorial

Οι αυξήσεις στα νοσοκομειακά μια ακόμα σταγόνα ικανή να ξεχειλίσει το ποτήρι! (Editorial, Οκτώβριος 2023)

Η ομηρία στην οποία έχουν περιέλθει οι ασφαλιστικές εταιρείες που επιδίδονται στον κλάδο υγείας από το ολιγοπώλιο των ιδιωτικών νοσηλευτηρίων άρχισε να γίνεται επικίνδυνη, όχι μόνο για το αποτέλεσμα, αλλά και για τη λειτουργία των ασφαλιστικών εταιρειών.

Σε λίγες γραμμές πιο κάτω θα προσπαθήσουμε να σας διατυπώσουμε την ανησυχία μας, κι ας κριθεί από τον κάθε αναγνώστη αν είμαστε υπερβολικοί ή άστοχοι.

Ογκούται, λοιπόν, η αντίδραση για την αύξηση των ασφαλίστρων των νοσοκομειακών προγραμμάτων, που επιβάλλεται στους ασφαλισμένους.

Ποιους ασφαλισμένους; Τους καλύτερους ασφαλισμένους, αυτούς που χρόνια εμπιστεύονται τη ζωή τους στην ασφαλιστική εταιρεία τους. Αυτούς που προνόησαν, αυτούς που χρόνια τώρα, εκτός από πελάτες, είναι και κήρυκες της αδήριτης ανάγκης ο κόσμος να ασφαλίζεται.

Εγκλωβίζονται ασφαλισμένοι, οι οποίοι, λόγω ηλικίας, πλέον δεν μπορούν και δεν πρέπει να διακόψουν το νοσοκομειακό τους πρόγραμμα, να πληρώνουν αυξήσεις τις οποίες ως επί το πλείστον πληροφορούνται όχι από τον ασφαλιστή τους, αλλά από κάποιο sms.

Και λέμε όχι από τον ασφαλιστή τους, διότι το είδαμε και αυτό: πρόσφατα, σε μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία, Γενικοί Διευθυντές αντιμετώπισαν τα μέγιστα παράπονα του αποκλειστικού δικτύου (της εταιρείας),το οποίο δεν δεχόταν ακόμη και τα στατιστικά επιχειρήματα που οδηγούν στην αύξηση του ασφαλίστρου. Και φυσικά, αντιδρούσαν στην ανακοίνωση ειλημμένων αποφάσεων της εταιρείας, τη στιγμή που είχαν αποσταλεί επιστολές απευθείας στους πελάτες τους. στους πελάτες των ασφαλιστών!

Οι τεχνοκράτες, οι αναλογιστές, αλλά και εκείνοι που δίνουν αναφορά και λογοδοτούν στον μέτοχο της κάθε ασφαλιστικής εταιρείας σχετικά με τα κέρδη, μπορεί να διευκολύνονται από την άνεση που τους έχει δώσει ο Νόμος του κ. Γεωργιάδη, όμως, πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους ότι, με τις αποφάσεις τους, ενδέχεται όχι μόνο να υπονομεύουν τον Θεσμό, αλλά και την εταιρεία που υπηρετούν και τον ίδιο τους τον εαυτό που μισθοδοτείται από την εταιρεία αυτή.

Οι αυξήσεις στα νοσοκομειακά προγράμματα, εκτός από τη δυσαρέσκεια στους συνεργάτες και τους πελάτες, έχουν δημιουργήσει και σε εμάς τεράστια δυσαρέσκεια. Σε εμάς που είμαστε ένα “δεδομένο” κλαδικό περιοδικό, το οποίο εργάζεται προς την κατεύθυνση της έξωθεν καλής μαρτυρίας, και όταν ζητάμε επίσημα τα στοιχεία για τις αυξήσεις, στις οποίες έχουν προβεί οι ασφαλιστικές εταιρείες, εκείνες απαξιούν να μας τις γνωστοποιήσουν!

Ασφαλώς και γνωρίζουν ότι τα στοιχεία τα έχουμε στα χέρια μας, και από τους πελάτες και από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Γιατί αρνούνται να μας τα παράσχουν;

Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι καθόλου κολακευτική ούτε γι’ αυτές τις ασφαλιστικές εταιρείες ούτε και για μας, εάν το αποσιωπήσουμε.

Ο κόσμος αλλάζει, αγαπητοί, και η διαφάνεια δεν είναι απλώς μια επιλογή, αλλά υποχρέωση.

Όσοι υπηρετούν τις ασφαλιστικές εταιρείες, από οποιαδήποτε θέση, και θεωρούν ότι οι καταναλωτές δεν έχουν επιλογές είναι βαθύτατα γελασμένοι!

Οι ανατροπές και τα… απίθανα πράγματα δεν συμβαίνουν μόνον στην πολιτική, αλλά και στην επιχειρηματικότητα.

Δημήτρης Ρουχωτάς


Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας