Συνεντεύξεις

Ο κ. Ν. Σταυράκης μιλά για Αποταμίευση και Επιχειρηματικότητα

Ο κ. Νίκος Σταυράκης, Agency Manager NN Hellas, είναι ένας εκ των βασικών συντελεστών της “ομάδας” που έγραψε ιστορία, τα τελευταία είκοσι περίπου χρόνια, στα ελληνικά ασφαλιστικά πράγματα.
Η ομάδα πωλήσεων της ΝΝ, υπό τη χαλκέντερη Σοφία Ρατσιάτου, με στελέχη όπως και όχι μόνον ο κ. Σταυράκης, άντεξαν στη δοκιμασία του χρόνουκαι απέδειξαν την αποτελεσματικότητά τους.
Έφεραν την Εταιρεία τους και την κράτησαν στην κορυφή και συνέβαλαν, σε δύσκολες και ανατρεπτικές εποχές, έτσι ώστε η διαμεσολάβηση να έχει ευπρόσωπη παρουσία.
Φρόντισαν να έχουν και να διατηρήσουν οι άνθρωποι αυτοί της ΝΝ τη …δεδηλωμένη εμπιστοσύνη χιλιάδων ασφαλισμένων καταναλωτών.
Από όσα μας εμπιστεύτηκε ο κ. Νίκος Σταυράκης “αποκαλύπτονται” οι απόψεις του για:

  • τις ασφαλιστικές ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας σήμερα και για την καλύτερη δυνατή κάλυψή τους
  • τη μετονομασία της ΝΝ και ό,τι σηματοδοτεί αυτό το γεγονός
  • τον ρόλο του Agency System της ΝΝ, στο πλαίσιο της …πολυκαναλικής εποχής
  • τον τρόπο λειτουργίας του Γραφείου Πωλήσεων που διευθύνει,
    αλλά και το όραμα και η στόχευσή του για το αύριο, μετά από 25 χρόνια αδιάλειπτης και ανατροφοδοτούμενης με μοναδικά συναισθήματα διαδρομής.

Συνέντευξη στον Δημήτρη Ρουχωτά

Προϊόντα προσαρμοσμένα στα σημερινά δεδομένα και επαγγελματίες υψηλού επιπέδου “απαντούν” στις ασφαλιστικές ανάγκες της ελληνικής  κοινωνίας σήμερα

«Οι συνθήκες στην ελληνική κοινωνία έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο, που οι άνθρωποι πρέπει να αποταμιεύουν πλέον από πολύ νωρίς για να εξασφαλίσουν επαρκή σύνταξη. Επιπλέον, η επέκταση του προσδόκιμου ορίου ζωής δημιουργεί εξίσου αυξημένες ανάγκες περίθαλψης.
Επομένως, για να υπάρξει τρόπος να συνδυαστεί η κάλυψη και των δύο μεγάλων αυτών αναγκών, είναι απαραίτητη η ύπαρξη φθηνών, ευέλικτων και προσαρμοσμένων στα σημερινά δεδομένα, προϊόντων και υπηρεσιών, που θα υποστηρίζονται από επαγγελματίες, οι οποίοι θα παρέχουν στους πελάτες υπηρεσίες εξυπηρέτησης υψηλού επιπέδου».

Νέο ξεκίνημα για την ΝΝ Hellas
«Νοιαζόμαστε, Είμαστε ξεκάθαροι, Δεσμευόμαστε, για να παρέχουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης»

«Μια νέα εταιρεία, η ΝΝ Insurance,  η οποία είναι αμιγώς ασφαλιστική, έχει προκύψει από τον διαχωρισμό των ασφαλιστικών (ΝΝ) και των τραπεζικών (ING) υπηρεσιών, μέσα από τη δημόσια εγγραφή στο χρηματιστήριο του Άμστερνταμ.

Η επαναφορά της επωνυμίας ΝΝ ουσιαστικά σηματοδοτεί ένα νέο ξεκίνημα.
Ένα νέο ξεκίνημα κάνει και η εταιρεία του Ομίλου στην Ελλάδα, η NN Hellas, η οποία δραστηριοποιείται στην ελληνική ασφαλιστική αγορά επί 35 χρόνια.

Η προσαρμογή στα δεδομένα της αγοράς, ο επανασχεδιασμός των προϊόντων ώστε να είναι προσιτά στους Έλληνες καταναλωτές, ο εξορθολογισμός του κλάδου υγείας και ο σχεδιασμός νέων προϊόντων είναι σημεία που δείχνουν ότι η ΝΝ διατηρεί και ενισχύει τη θυγατρική της στην Ελλάδα.

Ο στόχος είναι με γνώμονα τα 3C, που είναι οι αρχές των ανθρώπων της ΝΝ, να παρέχουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης.
CARE – Νοιαζόμαστε
CLEAR – Είμαστε ξεκάθαροι
COMMIT – Δεσμευόμαστε
Τα εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας για να το πετύχουμε είναι, επιγραμματικά, τα εξής: Welcome calls, NBS (Needs Based Selling), QoS (Quality of Sales), Κανονισμός Πωλήσεων, Sales Management Team».

Ο  Έλληνας ασφαλιστής θα παίζει πάντα τον πρώτο ρόλο στην ασφάλιση των Ελλήνων

«Είναι σαφές ότι ζούμε στην πολυκαναλική εποχή και ότι οι εταιρείες δοκιμάζουν όλες τις επιλογές σε σχέση με τη διάθεση των προϊόντων τους: bancassurance, direct πλατφόρμες, brokers, κ.λπ.
Είναι επίσης σαφές ότι, όπως είπε πολύ σωστά και η Γενική Διευθύντρια της ΝΝ, η κα Σοφία Ρατσιάτου, πρόσφατα, ο  Έλληνας ασφαλιστής κάνει ένα μοναδικό επάγγελμα και θα παίζει πάντα τον πρώτο ρόλο στην ασφάλιση των Ελλήνων.

Στην ΝΝ έχουμε δημιουργήσει κάτι μοναδικό, όχι μόνο για τα ελληνικά δεδομένα αλλά και για τα ευρωπαϊκά.

Ένα δίκτυο συμπαγές, συντεταγμένο, με τρομερές δυνατότητες, το οποίο έχει αντεπεξέλθει σε απίστευτες προκλήσεις με μοναδικά αποτελέσματα και το οποίο αποτελείται από επαγγελματίες σκεπτόμενους με επιχειρηματικότητα, που δουλεύουν εκτός από το προσωπικό τους συμφέρον και για τη “φανέλα” του γραφείου τους ή της εταιρείας.

Στόχος είναι να αποκτήσει ο συνεργάτης περισσότερη επιχειρηματικότητα, να συμμετέχει στους στόχους της Εταιρείας, να προσαρμόζεται στα εκάστοτε δεδομένα, να αποκτήσει μεγαλύτερη αυτονομία, να δουλεύει βάσει business plan, το οποίο λαμβάνει υπόψη, εκτός από τα προσωπικά δεδομένα, τα δεδομένα της εταιρείας και της αγοράς».

Η ομάδα μας έχει κοινούς στόχους και νοοτροπία

«Από το 1995 που ξεκίνησα ως manager διδάχθηκα από τον μέντορά μου τον Π. Πιτόγλου και τη Σ. Ρατσιάτου (την πρώτη μου διευθύντρια) μια συγκεκριμένη νοοτροπία.

Ο στόχος μας (των Managers & των Agency Assistants) είναι να κάνουμε τη ζωή των συνεργατών όσο πιο εύκολη γίνεται και να διασκεδάζουμε την καθημερινότητα.

Έχουμε δημιουργήσει μία ομάδα, η οποία αποτελείται από τους managers, τις agency assistants και τους συνεργάτες, για την οποία είμαι πολύ περήφανος και η οποία έχει κοινούς στόχους και κοινή νοοτροπία.

Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να υπάρχει καλό κλίμα στο γραφείο, θετική στάση, ομαδικότητα, ενδιαφέρον για τους κοινούς στόχους, ρόλοι, επιβράβευση, αυτοπειθαρχία, εμπιστοσύνη, όραμα. με λίγα λόγια, παραγωγικό περιβάλλον.

Επεμβαίνω όπου πιστεύω ότι πρέπει, έτσι ώστε να μη διαταραχθεί κάτι από αυτά.
Βοηθάω τους managers μου και τους συνεργάτες, έτσι ώστε μέσα από τα προβλήματα της καθημερινότητας να μη χάνουμε τον μεγάλο στόχο – το όραμα που εγώ έχω ανακαλύψει και θέσει για όλους και κυρίως εγώ έχω παλέψει καθημερινά να το κάνω δικό τους όραμα!
Είμαι εκεί για όλους –τόσο όσο όμως…

Είναι σημαντικό να κρατάμε τις ισορροπίες, να νιώθουν οι συνεργάτες μας ότι είμαστε εκεί για αυτούς, αλλά να μην παραγνωριζόμαστε. όχι για άλλο λόγο, αλλά επειδή η ιεραρχία είναι καθοριστική για τη λειτουργία του χώρου.

Κάποια στιγμή –πριν από περίπου 15 χρόνια– παρακολούθησα ένα σεμινάριο για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη (EQ) και εκεί έπαθα σοκ!

Μα, ό,τι κάναμε όλα αυτά τα χρόνια –οι άνθρωποι που με δίδαξαν, εγώ και οι managers μου– ήταν βασισμένο στη συναισθηματική νοημοσύνη.

Σε αντίθεση με τον Δείκτη Νοημοσύνης (IQ), που «το έχεις ή δεν το έχεις», η Συναισθηματική Νοημοσύνη (EQ) μπορεί να καλλιεργηθεί και είναι κάτι με το οποίο δουλεύουμε πολύ όλοι μας στο γραφείο.

Τι είναι η Συναισθηματική Νοημοσύνη; Είναι η ικανότητα να αναγνωρίζουμε τα δικά μας συναισθήματα αλλά και των άλλων. να δημιουργούμε κίνητρα για τον εαυτό μας αλλά και για τους άλλους. να διαχειριζόμαστε σωστά τα συναισθήματα και τις σχέσεις με τους άλλους».

Ποιος είναι  ο κ. Σταυράκης
Ο κ. Νίκος Σταυράκης είναι 53 ετών, παντρεμένος με τρία παιδία. Έχει σπουδάσει Ναυπηγική στο Πολυτεχνείο του Sunderland στην Αγγλία, ενώ με τα ασφαλιστικά ασχολήθηκε το 1989. Στην ING ξεκίνησε το 1990 ως ασφαλιστικός σύμβουλος και το 1995 προήχθη σε Unit Manager, ξεκινώντας τη δική του ομάδα. Το 1998 η ομάδα του εξελίχτηκε σε υποδιεύθυνση.
Το 2004 ο κ. Σταυράκης ξεκίνησε το δικό του γραφείο πωλήσεων μέσα στην ING, το οποίο σήμερα αριθμεί 80 Συνεργάτες και Managers, στα δύο γραφεία της Αθήνας και του Ηρακλείου Κρήτης, που διευθύνει.
Στη διάρκεια της καριέρας του πέτυχε πολλές διακρίσεις ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος (1η δεκάδα ασφαλιστών), ως Unit Manager (1η ομάδα από το 1995 – 2003) και ως Agency Manager (το γραφείο είναι στην 1η πεντάδα των γραφείων πωλήσεων της ING τα τελευταία 10 χρόνια).
Έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 30 εκπαιδευτικά ταξίδια της ING σε όλο τον κόσμο, ενώ έχει παρακολουθήσει δεκάδες σεμινάρια πωλήσεων εντός και εκτός της Εταιρείας.
Είναι μέλος της GAMA International και έχει συμμετάσχει στα συνέδρια LAMP στη Washington και στο Tennessee.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας