Εταιρείες

NPInsurance: ηλεκτρονική διαχείριση ζημιών

Με νέα επιχειρηματικά σχέδια (projects) πάνω σε θέματα μηχανογράφησης και IT συστημάτων θα κινηθεί το 2013 η NP Insurance (Νέος Ποσειδών). Η Εταιρεία, όπως μας πληροφορεί σχετικό δελτίο τύπου, δίνει έμφαση στην ηλεκτρονική διαχείριση επενδύοντας στo ασφαλιστικό  ΙΤ,  προκειμένου να εξασφαλίσει μεγαλύτερη ταχύτητα και ασφάλεια στη λήψη και επεξεργασία δεδομένων που σχετίζονται με τη διαχείριση των φακέλων ζημιών. Με τον τρόπο αυτό, η Εταιρεία επιτυγχάνει ταχύτητα στην ενημέρωση της για τη ζημιά, καλύτερη εξυπηρέτηση του συνεργάτη, την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση και την ανάλυση του συμβάντος, και βέβαια την ταχύτερη αποζημίωση του πελάτη. 

Portal συνεργατών
Πιο συγκεκριμένα, η NP Insurance στο Α’ Εξάμηνο του 2012 εγκατέστησε τη νέα ηλεκτρονική εφαρμογή για την εξυπηρέτηση του Δικτύου Συνεργατών της, το «Portal – Agent Print» της Εταιρείας Λογισμικού Infopad και μέχρι το τέλος του προηγούμενου έτους ενέταξε πάνω από 300 συνεργάτες της. Μέσω της εφαρμογής “Portal”, ο κάθε συνεργάτης έχει την πλήρη ενημέρωση για το χαρτοφυλάκιό του, μπορεί να εκτυπώσει ασφαλιστήρια συμβόλαια από το γραφείο του, να καταθέσει άμεσα τα ασφάλιστρα του, να επικοινωνήσει γρήγορα με την εταιρεία, να εκδώσει ο ίδιος συμβόλαια, να ενημερωθεί πλήρως για την εξέλιξη των ζημιών του πελατολογίου του και για τις προμήθειές του, καθώς και για πολλές ακόμα δυνατότητες.

Παράλληλα, η Εταιρεία εξυπηρετεί πάνω από 400 συνεργάτες και 80.000 πελάτες μέσω του συστήματος της Ταχυπληρωμής, μέσα από ένα άρτια εκπαιδευμένο και στελεχωμένο τμήμα 20 διοικητικών υπαλλήλων για την εξυπηρέτηση των πελατών και των συνεργατών της πανελλαδικά.   

Φάκελος ηλεκτρονικής ζημιάς   
H NP Ιnsurance εισήγαγε άμεσα στις διαδικασίες λειτουργίας της, την οδηγία της Τράπεζας της Ελλάδος για την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση και ψηφιοποίηση των εγγράφων ζημιών του κλάδου Αυτοκινήτου, και τοποθέτησε την ηλεκτρονική εφαρμογή ‘Papyros’ της εταιρείας Modus. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δ/ντής Διαχείρισης Κινδύνων, κ. Ν. Ζάχος, «η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ηλεκτρονική επεξεργασία των δεδομένων και στη διασφάλισή τους, καθώς και στη διαρκή εξέλιξη των πληροφορικών της συστημάτων προς όφελος των συνεργατών και των πελατών της».

Σκοπός του προγράμματος της ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης, είναι τα απαραίτητα δικαιολογητικά για το διακανονισμό της ζημιάς να παραλαμβάνονται πιο γρήγορα από το δίκτυο συνεργατών της εταιρείας, να αρχειοθετούνται σε ηλεκτρονική μορφή και να προχωράει ακόμα ποιο γρήγορα η εξυπηρέτηση και αποζημίωση των πελατών της.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας