NN Hellas: Η πρωτιά συνεπάγεται ευθύνη
«Μαζί πιο δυνατοί από ποτέ» ήταν το μήνυμα του Συνεδρίου Πωλήσεων 2023 της NN Hellas, το οποίο συγκέντρωσε, στις 18 Μαΐου, στο αμφιθέατρο του Ελληνικού Κόσμου, 600 συνεργάτες της ΝΝ και της ΝΝ ΙΙ, οι οποίοι βραβεύτηκαν για τη συμβολή τους στα πολύ καλά αποτελέσματα της εταιρείας το 2022.
Στόχος να γίνουμε η καλύτερη ασφαλιστική εταιρεία
Στη σημαντική συμβολή των δύο δικτύων (ΝΝ και ΝΝ ΙΙ) στην επίτευξη παραγωγής €884 εκατ. αναφέρθηκε πρώτος ο CEO του NN Group κ.κ. David Knibbe. Στον διαδικτυακό χαιρετισμό του, ο κ. Knibbe τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι «στόχος μας είναι να είμαστε όχι μόνο η μεγαλύτερη αλλά και η καλύτερη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα και θα αξιοποιήσουμε όλες τις ευκαιρίες ανάπτυξης».
Το συνέδριο ήταν η πρώτη επίσημη εμφάνιση για τη νέα CEO, κα Φιλίππα Μιχάλη, η οποία αναφέρθηκε στα όσα πέτυχε το δίκτυο τη χρονιά που πέρασε, επισημαίνοντας: «Δεν ήταν μία εύκολη δουλειά, καθώς οι συνενώσεις φέρνουν πολλές προκλήσεις και κυρίως μεγάλο όγκο δουλειάς, ωστόσο, δεν επιτρέψατε ούτε μία στιγμή αυτό να στερήσει από τους πελάτες σας ποιότητα υπηρεσιών».
Στη συνέχεια η κα Μιχάλη επεσήμανε όλα όσα κάνουν την ΝΝ να ξεχωρίζει ως η μεγαλύτερη και καλύτερη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα. Αναφέρθηκε, ειδικότερα: α) στις επιδόσεις, €884 εκατ. παραγωγή ασφαλίστρων και λίγο περισσότερο από €500 εκατ. σε αποζημιώσεις και παροχές προς τους πελάτες, β) στην υψηλή κατάταξη στον δείκτη NPS, που μετρά την ικανοποίηση των πελατών, γ) στο ότι για 5η χρονιά αναδείχτηκε top employer και, τέλος, δ) στις δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που έχει αναλάβει.
«Σε όλα αυτά πρωταγωνιστές και βοηθοί για να τα πετύχουμε είστε όλοι εσείς», επεσήμανε η κα Μιχάλη, τονίζοντας, επίσης, ότι «ως διοικητικός μηχανισμός είμαστε αρωγοί στον δικό σας αγώνα».
Δεν είμαστε εδώ για τα απλά
Αναφερόμενη στην τρέχουσα χρονιά, η CEO της ΝΝ είπε: «Ξεκινήσαμε τη φετινή χρονιά λανσάροντας 3 νέα προϊόντα, ενισχύσαμε τον κοινό βηματισμό του δικτύου μέσα από ένα κανονισμό πωλήσεων αρκετά αναπτυξιακό και ανταγωνιστικό˙ βοηθώντας ακόμη περισσότερους νέους να ενταχθούν και να παραμείνουν στο επάγγελμα˙ παρέχοντας ουσιαστική στήριξη και θεσμοθετώντας την ακαδημία των unit managers, καθώς μας ενδιαφέρει να δημιουργήσουμε τα στελέχη του αύριο για το δίκτυο. Ταυτόχρονα, συνεχίζουμε τη λειτουργική ενοποίηση. Ένα μεγάλο εγχείρημα που θέλουμε να το ολοκληρώσουμε επιτυχημένα και στους χρόνους που έχουμε θέσει. Αυτό θα μας απελευθερώσει χρόνο και ενέργεια, προκειμένου να προχωρήσουμε στον μετασχηματισμό της εταιρείας σε όλες τις λειτουργίες της».
«Δεν είμαστε εδώ για τα απλά», τόνισε η κα Μιχάλη και κάλεσε τους συνεργάτες της ΝΝ να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους. Άποψή της νέας CEO της ΝΝ, και τη συμμεριζόμαστε απόλυτα, είναι ότι «η πρωτιά συνεπάγεται ευθύνη». Ευθύνη απέναντι στους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες, το δίκτυο, τους μετόχους, την κοινωνία, αλλά και ευθύνη απέναντι στην ίδια την αγορά. «Οφείλουμε να διεκδικήσουμε πράγματα για την αγορά», είπε χαρακτηριστικά.
Για πρώτη φορά μέρισμα
Στις εξαιρετικές επιδόσεις που είχε η ΝΝ το 2022, οι οποίες επέτρεψαν τη διανομή μερίσματος για πρώτη φορά, αναφέρθηκε ο Οικονομικός Δ/ντής κ. Gabor Szejedi, μιλώντας στο Συνέδριο. Ειδικότερα, πέρα από την παράγωγη που, όπως προαναφέρθηκε προσέγγισε το €1 δισ., η εταιρεία πέτυχε αύξηση 7% στους κλάδους Ζωής & Υγείας. Η νέα παραγωγή ανήλθε στα €112 εκατ., το λειτουργικό αποτέλεσμα στα €37 εκατ., τα έσοδα από επενδύσεις τα €49,7 εκατ.
Η στρατηγική του Bionic advisor
Ο Γενικός Δ/ντής Πωλήσεων, κ. Διονύσης Νοδάρος, κάλεσε τους 1.400 και πλέον συνεργάτες της ΝΝ να βρουν έναν κοινό συντονισμένο βηματισμό, προκειμένου να ξεπεράσουν το €1 δισ. παραγωγή. Για να το πετύχουν, θα πρέπει να υιοθετήσουν τη στρατηγική του Bionic advisor, η οποία συνεπάγεται τα εξής:
1) Επικοινωνία με τους πελάτες, στοχευμένη στις ανάγκες, τις προσδοκίες και τις επιθυμίες τους.
2) Agency & agent management, με έμφαση στις κινητές συσκευές και τα αναλυτικά δεδομένα με ΑΙ.
3) Ευρεία γκάμα υπηρεσιών όχι μόνο με προϊόντα της ΝΝ αλλά και τρίτων παρόχων, προκειμένου, όπως είπε, «να καλύπτουμε όλες τις ανάγκες των πελατών μας, παρέχοντας πλήρη γκάμα οικονομικών συμβουλών».
4) Lead Generation. Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού που θα βασίζεται, όπως είπε, σε πολλές διαφορετικές πηγές, και σε μια βελτιωμένη διαδικασία διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, με στόχο την ανάπτυξη νέων πωλήσεων.
Όπως διευκρίνισε ο κ. Νοδάρος, η στρατηγική του Bionic advisor επιτρέπει στον συνεργάτη να αξιοποιήσει έξυπνα τα ψηφιακά εργαλεία για να αυξήσει την προστιθέμενη αξία των συμβουλών του και έτσι να αυξήσει περαιτέρω την καθημερινή του δραστηριότητα.
«Για να το πετύχουμε αυτό έχουμε στη διάθεσή μας συγκεκριμένα εργαλεία, όπως τον κανονισμό πωλήσεων, την πρακτορειακή εταιρεία και το εκπαιδευτικό κέντρο της εταιρείας», είπε ο κ. Νοδάρος.
Η εκδήλωση συνεχίστηκε και ολοκληρώθηκε με τις βραβεύσεις των συνεργατών της ΝΝ και της ΝΝ ΙΙ, οι οποίες συγκέντρωσαν το ηχηρό χειροκρότημα των συναδέλφων τους. Η συγχώνευση των ΝΝ και ΝΝ ΙΙ (πρώην MetLife) τυπικά ολοκληρώθηκε 5 μήνες πριν, τον Ιανουάριο του 2023, οπότε ήταν επόμενο τα δύο δίκτυα να βραβευτούν ξεχωριστά για τις επιδόσεις τους το 2022, σύμφωνα με τις κατηγορίες βραβείων που είχε η κάθε μία θεσμοθετήσει όλα αυτά τα χρόνια.
Στο ενδιάμεσο, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τον stand up comedien, κ. Λάμπρο Φισφή, και τη συγγραφέα κα Λένα Διβάνη, η οποία σε μία αρκετά βιωματική ομιλία αναφέρθηκε στους τρεις πυλώνες της πώλησης: 1) Εμπιστοσύνη στον εαυτό μας, 2) Ενσυναίσθηση και 3) Διαχείριση του φόβου και της ελπίδας, χαρακτηριστικά που, όπως είπε, «τα χρειάζεστε τόσο εσείς στη δουλειά σας όσο και εγώ στη δική μου».
Δήμητρα Καζάντζα
Στο δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Εταιρεία σχετικά με το Συνέδριο αναφέρει:
Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων NN Hellas: «Μαζί… πιο δυνατοί από ποτέ!»
Το Ετήσιο Συνέδριο του Δικτύου Πωλήσεων της NN Hellas, με κεντρικό μήνυμα «Μαζί… πιο δυνατοί από ποτέ!» πραγματοποιήθηκε στις 18 Μαΐου στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος». Οι συνεργάτες της εταιρείας, βρέθηκαν μαζί για να γιορτάσουν τις υψηλές επιδόσεις του 2022, αλλά και να θέσουν νέους και ακόμα πιο υψηλούς στόχους.
Για πρώτη φορά, το δίκτυο πωλήσεων γιόρτασε στο φετινό συνέδριο, ως συνεργάτες της ενοποιημένης πλέον εταιρείας, η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη ασφαλιστική στην Ελλάδα.
H Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνουσα Σύμβουλος της NN Hellas, κα Φιλίππα Μιχάλη, στην ομιλία της ανέφερε: «Δεν μας αρκεί να είμαστε η μεγαλύτερη εταιρεία. Στόχος μας είναι να είμαστε η καλύτερη εταιρεία. Με το μέγεθος που πλέον έχουμε, μεγιστοποιείται και η ευθύνη μας απέναντι σε εκείνους που μας εμπιστεύονται τη ζωή, την υγεία και την περιουσία τους, απέναντι στους ανθρώπους μας και τις οικογένειές μας, απέναντι στην κοινωνία και κυρίως απέναντι στους εαυτούς μας. Πέτυχαμε ήδη πολλά, και μπορούμε ακόμη περισσότερα. Σήμερα, είμαστε εδώ για να γιορτάσουμε μαζί όλα όσα ήρθαν και όλα όσα ακολουθούν. Και για να δώσουμε μία υπόσχεση για το μέλλον. Να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας».
Ο κ. Gabor Szegedi, Γενικός Οικονομικός Διευθυντής της NN Hellas, ανέφερε κατά την ομιλία του: «Με συνολική παραγωγή ασφαλίστρων 884 εκ. ευρώ, γίναμε η 4η σε μέγεθος εταιρεία του NN Group στην Ευρώπη. Δεν σκοπεύουμε να σταματήσουμε να μεγαλώνουμε, ο στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τις σημερινές επιδόσεις, φέρνοντας ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, γιατί φυσικά μαζί είμαστε πιο δυνατοί από ποτέ».
Τέλος, ο κ. Διονύσης Νοδάρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων της NN Hellas, ανέφερε: «Ξεκινώντας από την προηγούμενη χρονιά, εγκαινιάσαμε όλοι μαζί τη νέα εποχή στην ιστορία της ΝΝ Hellas.
Δεν πανηγυρίζουμε για όλα όσα καταφέραμε, αλλά με θάρρος αποδεχόμαστε ότι έχουμε ακόμη πολλά να κάνουμε». Επίσης, αναφερόμενος στη στρατηγική του δικτύου πωλήσεων, τόνισε: «Η στρατηγική μας για το μέλλον, φέρει το όνομα Bionic Advisor και βασίζεται στις ψηφιοποιημένες διαδικασίες πωλήσεων, ενώ συγχρόνως εξακολουθεί να παρέχει συμβουλές στους ασφαλισμένους μας, με τον συνεργάτη να έχει καθοριστικό ρόλο σε όλα τα στάδια».
Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News