Άρθρα

Νίκος Στυλιανός: «Είμαστε οι σούπερ ήρωες των πελατών μας»

Αλήθεια, εσένα ποιος ήταν ο αγαπημένος σου σούπερ ήρωας όταν ήσουν παιδί; Ο Σούπερμαν; Η Wonder Woman; Ποια ήταν η υπερδύναμη που θα ήθελες να έχεις; Πόσες φορές σκέφτηκες τον εαυτό σου να βοηθάει, να σώζει ανθρώπινες ζωές, να δίνει λύση στα δύσκολα προβλήματα της καθημερινότητας; 

Το σημαντικότερο κομμάτι της δουλειάς μας είναι να είμαστε εκεί. Πάντα εκεί, όταν μας χρειάζονται! Στις δυσκολίες τους! Όταν αγχώνονται –οι πελάτες που μας εμπιστεύονται– για την επόμενη μέρα. Είμαστε οι δικοί τους σούπερ ήρωες. Με ή χωρίς κάπα, θα είμαστε εκεί, προσφέροντας χέρι βοηθείας όταν το χρειάζονται.

Και όσο για την ανταμοιβή…

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση από το ευχαριστώ ή την αγκαλιά ευγνωμοσύνης που θα μας δοθεί ως αντάλλαγμα. Γεμίζεις, επιβεβαιώνεις την απόφαση που πήρες εξαρχής και συνεχίζεις πιο δυνατός. 

Πολύ σημαντικό για τη δουλειά μας είναι να είμαστε μέλη του MDRT. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε πετύχει να μας ακολουθεί κόσμος, να τον εμπνέουμε, να μας εμπιστεύεται. Σε αυτούς οφείλουμε το ότι είμαστε εκεί κάθε χρόνο, για να μαθαίνουμε νέα πράγματα, να εκπαιδευόμαστε σε νέες, σούπερ δυνάμεις, σε δεξιότητες στην επαγγελματική μας γλώσσα, που θα βοηθήσουν ακόμα περισσότερο εκείνους που το έχουν ανάγκη. 

Ως μέλη του MDRT, ανοίγουμε τους ορίζοντές μας σε άλλες κουλτούρες, άλλα mindsets, και βλέπουμε, παράλληλα με την εξέλιξη της τεχνολογίας, πώς μπορούμε να απλουστεύσουμε την καθημερινότητά μας, ώστε να δίνουμε λύσεις σε ακόμα περισσότερους. να δημιουργούμε έναν πιο ασφαλή κόσμο με περισσότερα χαμόγελα, έναν κόσμο με ασφάλεια και με παιδιά που μπορούν να ονειρεύονται, ακόμα και αν δεν έχουν την τύχη με το μέρος τους. 

Φέτος, συμμετείχα στο MDRT Annual Meeting στη Βοστώνη. Αυτό που κράτησα από το ταξίδι μου εκεί είναι ότι χρειαζόμαστε υποστήριξη, για να μπορούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας υπηρεσίες 5 αστέρων. Να νιώθουν ότι, ανά πάσα ώρα και στιγμή, έχουν κάποιον εκεί, πάντα κοντά τους. ότι έχουν μια ολόκληρη ομάδα να δουλεύει για εκείνους. Χρειαζόμαστε υποστήριξη, επίσης, για να τους εκπαιδεύουμε, ώστε να ανακαλύψουν τι πραγματικά έχουν ανάγκη, να το κατανοήσουν σε βάθος και να δεσμευθούν μακροπρόθεσμα να το φροντίζουν.

Πλέον, επαγγελματισμός και τεχνολογία παντρεύονται και το αποτέλεσμα είναι, απλά, φανταστικό. Είμαστε στην εποχή που η τεχνολογία έχει εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό και κάνει τη ζωή μας ευκολότερη. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας και μας προσφέρει γρήγορη πληροφορία, όπου κι αν βρισκόμαστε. Διαθέτουμε, δηλαδή, εκείνα τα financial tools που συμπληρώνουν το πακέτο της εκπαίδευσης, ώστε το μόνο που μένει, είναι ο πελάτης μας να απολαύσει, μέσω της διάδρασης, τις υπηρεσίες που δεσμευόμαστε να του παρέχουμε στο υψηλότερο επίπεδο, από τη στιγμή που θα μας πει “I do”. Από κει και πέρα, ο πελάτης μας βρίσκεται όπου του αξίζει: στο βάθρο του νικητή.

Επόμενο ραντεβού, λοιπόν, τον Φεβρουάριο του 2023, στην MDRT Athens Day, και στη συνέχεια, τον Ιούνιο του 2023, στο Νάσβιλ του Τενεσί.

Θα είμαστε όλοι εκεί…

Νίκος Στυλιανός: «Είμαστε οι σούπερ ήρωες των πελατών μας»

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

O κ. Νίκος Στυλιανός είναι MDRT Member και Local Chair για την περιοχή της Κρήτης. Έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων, διαθέτει μεταπτυχιακά στην Ελεγκτική (Πανεπιστήμιο Πειραιά), στο Τουριστικό Management (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας), ενώ έχει εκπαιδευτεί στο life & motivation coaching.
Ασκεί το επάγγελμα του συμβούλου 8 έτη, δραστηριοποιούμενος στην Αθήνα, την Κρήτη και τη Ρόδο. Συμμετείχε το 2022, στο MDRT Annual Meeting στη Βοστώνη, χρονιά που έγινε για πρώτη φορά μέλος του οργανισμού.
Η κοσμοθεωρία του είναι η εξής: «Το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται μέσα μας. Εμείς είμαστε η πηγή που επηρεάζει θετικά τους γύρω μας. Πρέπει να πουλάμε ακριβά τον εαυτό μας. Πρώτα θα “μας σεβαστούμε”  και μετά θα ”μας σεβαστούν οι άλλοι”». Αυτό που τον ενθουσίασε στο MDRT ?είναι η δοτικότητα των μελών και το πόσο πολύ θέλουν να συνεισφέρουν στην εξέλιξη όλων. Μέσα από το MDRT επιθυμεί να μεταλαμπαδεύσει τη γνώση και τις εμπειρίες που έχει αποκομίσει από τον οργανισμό (αρχικά ως
aspirant και στη συνέχεια ως μέλος), ώστε να μεγαλώσει κι άλλο με την είσοδο νέων επαγγελματιών, που διψούν να αναπτυχθούν και είναι ταυτόχρονα πρόθυμοι να προσφέρουν ανιδιοτελώς.


Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας