Εμφανές το αρνητικό αποτύπωμα της πανδημίας και στην ασφαλιστική αγορά, η οποία κατέγραψε τον Μάιο μείωση 10,6% στην παραγωγή ασφαλίστρων, σύμφωνα με την ΕΑΕΕ.
Η ΦΙΛΗΣGlass Α.Ε. επίσημος διανομέας των κρυστάλλων αυτοκινήτων Lucas Glass στην Ελλάδα, μετά τη σύναψη συνεργασίας με τη Lucas Automotive Auto Glass Division.
Οι CFO ανά τον κόσμο ανησυχούν κυρίως για το αποτύπωμα της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης (60%) και για την πιθανότητα ενός νέου κύματος της πανδημίας (58%).
Βελτιώσεις στην Οδηγία της ΕΕ για τις πλημμύρες προτείνει η Insurance Europe, προκειμένου να αντιμετωπιστεί καλύτερα το αυξανόμενο πρόβλημα των πλημμυρών.
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θυσιάσουμε την προσπάθεια αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής στο όνομα της ανάκαμψης των οικονομιών μας από τον Covid-19.
Η AIG (Υποκατάστημα Ελλάδας) βρίσκεται στην τελική ευθεία αναβάθμισης του μηχανογραφικού της συστήματος, το οποίο θα ενεργοποιηθεί την 1η Ιουλίου 2020.
Μείωση, αν όχι μηδενισμό της προκαταβολής φόρου, ζήτησε το ΔΣ της ΕΕΑΕ από τον Υφυπουργό Ανάπτυξης, κ. Νίκο Παπαθανάση, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης του ΕΕΑ.
Η Groupama Ασφαλιστική έγινε η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα με πιστοποίηση ISO 9600 για την αποτελεσματική εφαρμογή της κανονιστικής της συμμόρφωσης.
Το "Digital Hub" και το "We LEARN" της Generali απέσπασαν δύο από τα επτά βραβεία που απονεμήθηκαν στο “EFMA-Accenture, Καινοτομία στην Ασφάλιση 2020”.
Ένα καινοτόμο πρόγραμμα Ιατρικής Υποστήριξης Τουριστικών Μονάδων, το Smart Medical Hotel, σχεδίασε αποκλειστικά για το Δίκτυο Συνεργατών της η Απόλλων.
Η Interamerican από την πρώτη στιγμή οργάνωσε για τους Συνεργάτες της εντατικά εκπαιδευτικά προγράμματα προσαρμογής στις προκλήσεις που δημιούργησε η πανδημία
Οι εκτιμήσεις για την επόμενη ημέρα στην ασφαλιστική αγορά του Προέδρου της ΕΑΕΕ, Αλ. Σαρρηγεωργίου, και του Managing Director της Geneva Association, Jan Ariss
Οι κ.κ. Δημήτρης Πιπίνης και Ανδρέας Ρόκκος, που βραβεύτηκαν για την παραγωγική τους δραστηριότητα το 2019, εξηγούν γιατί επέλεξαν την Ευρωπαϊκή Πίστη.
Η Κατερίνα Χαραλαμπίδου εξηγεί πώς μπορούν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές να αντιμετωπίσουν τις αντιρρήσεις των πελατών τους την περίοδο του κορωνοϊού.