Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων: Ποιες εταιρείες έχουν τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς;

Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων: Ποιες εταιρείες έχουν τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς;
Στο €1,05 δισ. διαμορφώθηκε η παραγωγή ασφαλίστρων των κλάδων ασφάλισης αυτοκινήτων (κλάδοι Αστικής Ευθύνης Χερσαίων Οχημάτων και Χερσαίων Οχημάτων) το 2020, συγκεντρώνοντας το 45,2% των ασφαλίσεων κατά Ζημιών.

Μήνυμα πρόληψης από τον Δημήτρη Παπανικολάου και τον Όμιλο Affidea

Μήνυμα πρόληψης από τον Δημήτρη Παπανικολάου και τον Όμιλο Affidea
Η Affidea γιορτάζει την ημέρα του άνδρα και τιμά τα θετικά ανδρικά πρότυπα. Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Δημήτρης Παπανικολάου επισκέφτηκε το διαγνωστικό κέντρο Affidea Central και συνομίλησε με το ιατρικό προσωπικό για καθημερινά θέματα υγείας που απασχολούν τους άνδρες.

ΕΙΑΣ: Νέα Προγράμματα Επανεκπαίδευσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

ΕΙΑΣ λογότυπο
Το ΕΙΑΣ ανακοινώνει νέα προγράμματα επανεκπαίδευσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, μέσω e-learning, τα οποία θα βοηθήσουν να συμπληρώσουν εγκαίρως τις 15 ώρες επανεκπαίδευσης, που απαιτούνται κατά το έτος 2021.

Η πανδημία ευνοεί τις πωλήσεις Ασφαλίσεων Ζωής, ειδικά μεταξύ των νέων

Η πανδημία ευνοεί τις πωλήσεις Ασφαλίσεων Ζωής, ειδικά μεταξύ των νέων
Η πανδημία Covid-19 συνέβαλε στη μείωση του προσδόκιμου ζωής στις ΗΠΑ, για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες. Ταυτόχρονα, όμως, ευνόησε τις πωλήσεις Ασφαλίσεων Ζωής, ειδικά μεταξύ των νέων σε ηλικία καταναλωτών.

My Cyber Protection από τη Eurolife FFH

My Cyber Protection από τη Eurolife FFH
Η Eurolife FFH παρουσιάζει το My Cyber Protection, το νέο ασφαλιστικό της πρόγραμμα για προστασία στο διαδίκτυο, με στόχο να ενισχύσει την ασφάλεια που νιώθουν οι χρήστες κατά τις online περιηγήσεις τους.

Ασφαλιστική Απάτη: Υπονομεύει τον Θεσμό & επιβαρύνει τους ασφαλισμένους

Στήλη Παπει
Παρά τη σημαντικότητα και την προσφορά της Ασφάλισης, υπάρχουν επιτήδειοι που, χρησιμοποιώντας αθέμιτα μέσα, αποπειρώνται να εκμεταλλευτούν τον Θεσμό, θίγοντας και επιβαρύνοντας κάθε έντιμο ασφαλισμένο πολίτη.

Επαναπροσδιορίζουν τη στρατηγική τους οι InsurTechs

Επαναπροσδιορίζουν τη στρατηγική τους οι InsurTechs
Επαναπροσδιορίζουν την στρατηγική τους οι InsurTech εταιρείες στις ΗΠΑ, καθώς απ’ ό,τι φαίνεται δεν έχουν καταφέρει να γίνουν τόσο ελκυστικές όσο θα επιθυμούσαν. Χατακτηριστικό το παράδειγμα της Lemonade –και όχι μόνο.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας