ΕΙΑΣ: Σεμινάριο ασφαλίσεων ευθύνης και κινδύνων ανάκλησης προϊόντος

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο ασφαλίσεων ευθύνης και κινδύνων ανάκλησης προϊόντος
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ευθύνης και Κινδύνων Ανάκλησης Προϊόντος πραγματοποιεί το ΕΙΑΣ, την Τρίτη 29 Νοεμβρίου και Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2022, 16:00 – 19:20, σε περιβάλλον webinar και, εάν οι συνθήκες επιτρέπουν, σε περιβάλλον φυσικής τάξης

Η Karavias Underwriting Agency χορηγός της «Art Thessaloniki»

Η Karavias Underwriting Agency χορηγός της «Art Thessaloniki»
Η Karavias Underwriting Agency στηρίζει εμπράκτως την Τέχνη και τον Πολιτισμό στη χώρα μας, χορηγώντας για ακόμη μια χρονιά την Ασφαλιστική κάλυψη της «Art Thessaloniki», της μεγαλύτερης φουάρ έργων τέχνης που έχει καθιερωθεί στη Βόρεια Ελλάδα.

wallet+ από την Hellas Direct για όλα τα έξοδα του αυτοκινήτου

wallet+ από την Hellas Direct για όλα τα έξοδα του αυτοκινήτου
Η Hellas Direct έθεσε σε λειτουργία το αναβαθμισμένο wallet+, το πρόγραμμα χρηματοδότησης που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε οδηγό να καλύψει με ευέλικτο τρόπο όλες τις ανάγκες του αυτοκινήτου του, μοιράζοντας το κόστος σε δόσεις χωρίς τη χρήση κάρτας. 

ΕΑΔΕ: Ανοικτή Διαδικτυακή Ενημερωτική Ημερίδα στις 9/11/2022

ΕΑΔΕ λογότυπο
Η Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ) πραγματοποιεί ανοικτή διαδικτυακή ενημερωτική Ημερίδα, με θέμα: «Δημιουργία Επαγγελματικού Ταμείου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών - Ερωτήματα και Απαντήσεις» την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου και ώρα 17.00 – 18.30.

CA Insurance Agents: Η νέα εταιρεία Διαμεσολάβησης της Κανελλόπουλος Αδαμαντιάδης Α.Ε. Συμμετοχών

CA Insurance Agents: Η νέα εταιρεία Διαμεσολάβησης της Κανελλόπουλος Αδαμαντιάδης Α.Ε. Συμμετοχών
Η Κανελλόπουλος Αδαμαντιάδης Α.Ε. Συμμετοχών αποφάσισε να ενισχύσει δυναμικά την ασφαλιστική – διαμεσολαβητική δραστηριότητά της στην ελληνική αγορά, με ένα νέο εταιρικό σχήμα, τη CA Insurance Agents.

9 στους 10 εργαζόμενους χρειάζονται βασική εκπαίδευση σε δεξιότητες κυβερνοασφάλειας

9 στους 10 εργαζόμενους χρειάζονται βασική εκπαίδευση σε δεξιότητες κυβερνοασφάλειας
Σύμφωνα με την Kaspersky, σε δοκιμές, μόλις το 11% από 3.907 εργαζόμενους έδειξε υψηλό επίπεδο ευαισθητοποίησης για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο ενώ χρησιμοποιούσε το Kaspersky Gamified Assessment Tool. Λιγότεροι χρήστες με σχετικές γνώσεις έκαναν τα περισσότερα λάθη τους στον τομέα της περιήγησης στο διαδίκτυο.

Allianz: Εντυπωσιακή αύξηση 23% για την αξία του brand

Allianz: Εντυπωσιακή αύξηση 23% για την αξία του brand
Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, η Allianz ανακηρύχθηκε η #1 ασφαλιστική εταιρεία παγκοσμίως στη φετινή κατάταξη της Interbrand με τα 100 καλύτερα brands διεθνώς (Best Global Brands). Με την αξία του brand να αγγίζει το εντυπωσιακό ποσό των 18,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η Allianz φέτος καταγράφει άνοδο 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε σύγκριση με το 2021.

Η Designia Insurance Brokers συνεργάζεται με τη NextWave Hellas

Η Designia Insurance Brokers συνεργάζεται με τη NextWave Hellas
Μια νέα, αποκλειστική συνεργασία ξεκίνησε ανάμεσα στην Designia Insurance Brokers και τη NextWave Hellas, με στόχο την ολοκληρωμένη προσφορά υπηρεσιών που ενισχύουν την ασφάλεια των εργαζομένων σε βιομηχανικούς χώρους, εργοτάξια και πλοία.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας