MetLife: Σημαντική Αύξηση στα Αποτελέσματα του Agency για το 2015
«Οι μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ελληνική ασφαλιστική αγορά σήμερα, όπως η ύφεση, η ανεργία, η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος, οι περιορισμοί στην κίνηση κεφαλαίων και οι σημαίνουσες ανακατατάξεις που προκαλούν, για εμάς στη MetLife, αποτελούν μεγάλες ευκαιρίες προκειμένου να αξιοποιήσουμε την πλεονεκτική μας θέση και να διευρύνουμε τον ηγετικό μας ρόλο στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά.
Για την εταιρεία μας, το σημαντικότερο επίτευγμα αποτελεί η πρόοδος που επιτυγχάνουμε στο στρατηγικό μας σχέδιο, το οποίο υλοποιούμε με συνέπεια παρά τις αντίξοες οικονομικές συγκυρίες. Μια στρατηγική σε βάθος πενταετίας την οποία σχεδιάσαμε το 2012 και υλοποιήσαμε επιτυχώς με συνέπεια και το 2015».
Τα παραπάνω αναφέρει η MetLife, ανακοινώνοντας τα παραγωγικά μεγέθη για το 2015, τα οποία έχουν ως εξής:
Tο ετησιοποιημένο ασφάλιστρο των ατομικών πωλήσεων ξεπέρασε τα 11,4 εκατ. Ευρώ σημειώνοντας αύξηση 36% συγκριτικά με το 2014, ενώ το συνολικό ασφάλιστρο νέων πωλήσεων (συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων ομαδικών & ατομικών συμβολαίων) άγγιξε τα 12,25 εκατ. Ευρώ.
Επίσης σε επίπεδο Ασφαλίσεων Ζωής (Πρόσκαιρη & Ισόβια Ασφάλιση Ζωής) τα ασφαλισμένα κεφάλαια ξεπέρασαν τα 136 εκατ. Ευρώ με αύξηση 36%.
Επιπλέον, παρά την αρνητική επίδραση των περιορισμών κεφαλαίων κατά το 2ο εξάμηνο του 2015, τα κεφάλαια που επενδύθηκαν σε Α/Κ ξεπέρασαν τα 10,2 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 71%.
Ο Head of F2F Distribution Ελλάδας της MetLife, κ. Γιώργος Ζερβουδάκης, δήλωσε σχετικά: «Τα παραπάνω αποτελέσματα αντανακλούν αναμφίβολα προσήλωση στη δουλειά, και μια νοοτροπία που αποπνέει επαγγελματική ανωτερότητα και ως εκ τούτου τη βεβαιότητα ότι, από χρονιά σε χρονιά, μπορούμε να είμαστε πιο δυνατοί από τις εκάστοτε συνθήκες ή αντιξοότητες.
Αναφορικά με τους στόχους του πλάνου 2012/16 τα αποτελέσματα του 2015 συγκριτικά με το σημείο εκκίνησης του 2012 συνιστούν σε επίπεδο 3-ετίας σωρευτικές αυξήσεις όπως:
- 47% σε νέα παραγωγή και
- 14% σε συνολικό κύκλο εργασιών
πιστοποιώντας με τον πιο ηχηρό και αδιάψευστο τρόπο ότι ο καθοριστικότερος παράγοντας της επαγγελματικής μας εικόνας είμαστε εμείς οι ίδιοι και βεβαίως ο τρόπος με τον οποίο επαγγελματικά ο καθένας από εμάς, αλλά και όλοι μαζί ως δύναμη πωλήσεων, σκέφτεται και πράττει.
Επιδεικνύοντας αυξημένη εγρήγορση & προσαρμοστικότητα, όπου και όποτε χρειαστεί, και με εδραιωμένη, λόγω των παραπάνω αποτελεσμάτων, εμπιστοσύνη στον κεντρικό στρατηγικό προσανατολισμό, υποδεχόμαστε το 2016 με τη σιγουριά ότι επιφυλάσσει για εμάς ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες».
Στο δελτίο τύπου τονίζεται εν κατακλείδι ότι «κορυφαίος στόχος της MetLife είναι να αποτελεί την πρώτη επιλογή για τους ασφαλισμένους της, εστιάζοντας παράλληλα στην προστασία, την εξασφάλιση και την ανάπτυξη των συνεργατών και των ανθρώπων της, οι οποίοι άλλωστε αποτελούν τη βάση της επιτυχίας της».