METLIFE: Με νέο όνομα και σταθερές βάσεις συνεχίζει
Σε μια βραδιά με ιδιαίτερο συμβολισμό, η MetLife Alico γιόρτασε 50 χρόνια επιτυχημένης δραστηριότητας στην Ελλάδα. Παράλληλα, ανακοίνωσε τη μετονομασία της σε MetLife, στο πλαίσιο του εναρμονισμού της με την παγκόσμια εταιρική ταυτότητα της Εταιρείας.
Σε αυτή τη σημαντική βραδιά για τη MetLife, που έλαβε χώρα στις 9 Μαΐου στο Κλειστό Ολυμπιακό Κέντρο Παλαιού Φαλήρου, παραβρέθηκαν περισσότεροι από 1.200 καλεσμένοι, από το Παραγωγικό Δυναμικό και το Διοικητικό Προσωπικό, στελέχη της Εταιρείας από το Περιφερειακό και Παγκόσμιο δίκτυο, συνεργάτες, εκπρόσωποι της ασφαλιστικής αγοράς, κ.ά.
Τους πολυάριθμους προσκεκλημένους υποδέχθηκαν ο κ. Μιχάλης Χατζηδημητρίου, Head of Eastern & Southern Europe της MetLife, και ο κ. Δημήτρης Μαζαράκης, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας στην Ελλάδα, μαζί με τον κ. Γιώργο Ζερβουδάκη, Head of Face to Face Distribution Ελλάδος, καθώς και άλλα στελέχη. Παράλληλα, την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο κ. Michel Khalaf, President, Europe, Middle East & Africa, ο κ. Ricardo Anzaldua, Executive Vice President & General Counsel, και ο κ. Frans Hijkoop, Executive Vice President & Chief HR Officer, ενώ χαιρετισμό μέσω video conference απηύθυνε ο κ. Steve Kandarian, Chairman, President, & CEO της MetLife.
Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης μισού αιώνα επιτυχημένης δραστηριότητας στην Ελλάδα, έγινε μία δημιουργική αναδρομή στο παρελθόν, με αναφορά σε σημεία-σταθμούς για την εταιρεία.
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρέθηκε η ανακοίνωση από τον κ. Δ. Μαζαράκη, της μετονομασίας της εταιρείας από MetLife Alico σε MetLife, εγκαινιάζοντας έτσι μια νέα σελίδα στην ιστορία της. Επιπλέον, ο κ. Μαζαράκης στάθηκε στα βασικά συστατικά της έως τώρα επιτυχίας, ξεχωρίζοντας τις στρατηγικές επιλογές της εταιρείας όλα αυτά τα χρόνια, η οποία πολλές φορές κινήθηκε αντίθετα από τη μόδα της κάθε εποχής, καθώς και την έμφαση στη δημιουργία επαγγελματιών ασφαλιστικών συμβούλων πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης από την πρώτη στιγμή της εγκατάστασής της στην Ελλάδα. Στο ξεκίνημα της δεύτερης πεντηκονταετίας και υλοποιώντας ήδη τη στρατηγική της για την περαιτέρω ανάπτυξή της, στόχος της MetLife είναι να αποτελεί την πρώτη και κορυφαία επιλογή για τους ασφαλισμένους, όπως επίσης την πρώτη και κορυφαία επιλογή για τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Δ. Μαζαράκης ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής:
«50 χρόνια πριν, το 1964, η εταιρεία μας ξεκινούσε τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα. Μπήκε στην αγορά ως μια εταιρεία διεθνούς εμβέλειας και γρήγορα κέρδισε την αναγνώριση και την εμπιστοσύνη των συνεργατών της και των ασφαλισμένων της.
Η American Life Insurance Company, όπως ήταν η τότε ονομασία της, ήταν εκείνη που έδωσε πρώτη νέα διάσταση στον θεσμό της ασφάλειας Ζωής στην Ελλάδα και αποτέλεσε ένα μεγάλο σχολείο για πολλά στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς.
Σε αυτή τη διαδρομή των 50 χρόνων, οι κρίσιμοι παράγοντες για την επιτυχία της εταιρείας ήταν δύο. Πρώτον, οι άνθρωποί της. Οι άνθρωποί της από το παραγωγικό και το διοικητικό σύστημα, οι οποίοι με το επαγγελματικό τους πάθος, την αφοσίωσή τους και την ικανότητά τους να προγραμματίζουν, να υλοποιούν και να ξεπερνούν τα εμπόδια, κατάφεραν να φέρουν την εταιρεία στις κορυφαίες θέσεις της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και να υπηρετήσουν με επιτυχία τον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης.
Δεύτερον, οι επιλογές της εταιρείας όλα αυτά τα χρόνια. Οι επιλογές μας σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο είναι αυτές που καθορίζουν τη ζωή που θα ζήσουμε.
Η Εταιρεία μας επέλεξε να επιμένει στον επαγγελματία ασφαλιστικό σύμβουλο πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης από την πρώτη στιγμή που ήρθε στην Ελλάδα. Να πηγαίνει κόντρα στη μόδα της κάθε εποχής, όπως με τις κάρτες νοσηλείας, και να προτείνει αυτά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αντέχουν στον χρόνο. Να παροτρύνει τους ασφαλισμένους της το 1999, όταν όλοι είχαμε μεθύσει με τις αποδόσεις του χρηματιστηρίου, να διατηρήσουν τα παλαιά τους εγγυημένα συμβόλαια. Αυτές είναι ορισμένες μόνο από τις επιλογές που τη χαρακτηρίζουν και δικαιολογούν γιατί σήμερα βρίσκεται στη θέση που βρίσκεται».
Αναφερόμενος στις προοπτικές που ανοίγονται για τα επόμενα χρόνια, ο κ. Δ. Μαζαράκης υπογράμμισε: «Παρά τις όποιες προκλήσεις αντιμετωπίζει σήμερα η αγορά ιδιωτικής ασφάλισης, είναι σαφές –και προσωπικά το πιστεύω ακράδαντα– ότι παράλληλα διαμορφώνονται σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης.
Αυτές τις προοπτικές εμείς οφείλουμε να τις “διαβάσουμε” σωστά και να τις αξιοποιήσουμε κατάλληλα. Τι κάνουμε, λοιπόν, εμείς σήμερα αλλά και τι θα κάνουμε, από εδώ και πέρα, προκειμένου η προσδοκώμενη ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς και οι προοπτικές που έχουμε διαγνώσει να λειτουργήσουν προς όφελος μας;
Πρώτον, αλλάζουμε πλέον το όνομά μας από MetLife Alico σε MetLife και εναρμονιζόμαστε με την παγκόσμια οικογένεια της MetLife. Πρόκειται για ένα όνομα που εμπνέει εκατομμύρια πελάτες ανά τον κόσμο να διεκδικήσουν περισσότερα από τη ζωή τους, όπως λέει και η υπόσχεση της MetLife προς τους ασφαλισμένους.
Το rebranding είναι για εμάς μία αφορμή για μια δυναμική επανεμφάνιση με εξωστρέφεια, με ισχυρή επικοινωνιακή παρουσία αλλά και διαφημιστική προβολή. Η εξωστρέφεια αυτή θα μας προσφέρει τη δυνατότητα να παρουσιάσουμε τις νέες αξίες μας, τις δυνατότητες και τις προοπτικές μας. Γιατί στόχος της MetLife είναι να αποτελεί την πρώτη και κορυφαία επιλογή για τους ασφαλισμένους!
Και δεύτερον, συνεχίζουμε με αφοσίωση να υλοποιούμε τη στρατηγική μας, τη στρατηγική που θα μας οδηγήσει με ασφάλεια στο δρόμο της ανάπτυξης, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα τις δεσμεύσεις μας απέναντι στους ασφαλισμένους μας, τους ανθρώπους μας, και τους μετόχους μας.
Πέρα, όμως, από την επίτευξη των στόχων μας, βασική μας επιδίωξη παραμένει η ευημερία των ανθρώπων μας. Γιατί ποιο είναι τελικά το μεγάλο μας όπλο; Οι άνθρωποί μας ασφαλώς, οι οποίοι εξακολουθούν να αποτελούν βασική μας προτεραιότητα. Και ένας ακόμα στόχος μας είναι η MetLife να αποτελεί την πρώτη και κορυφαία επιλογή για τους εργαζομένους της και τους συνεργάτες της!».
Στην ομιλία του, ο κ. Μ. Χατζηδημητρίου τόνισε μεταξύ άλλων: «Είμαστε από τις μεγαλύτερες και πιο φερέγγυες εταιρείες στην ελληνική αγορά. Μία εταιρεία με 50 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα. Με ιστορία, με ζωντανές μνήμες. Μια εταιρεία που κέρδισε την εμπιστοσύνη της αγοράς και διαμόρφωσε και ατσάλωσε το DNA της.
Τι αναγράφεται, λοιπόν, στο DNA μας; Η συνέπεια λόγων και έργων. Η αίσθηση ευθύνης. Το ήθος. Ο σεβασμός στους ασφαλισμένους και στους ανθρώπους μας. Αλλά βαθιά χαραγμένα είναι, επίσης, η προσήλωση στην καθημερινή βελτίωση της Παραγωγικότητας, το πάθος για την επιτυχία και την τελειότητα και η σχεδόν φανατική αγάπη μας για τη δουλειά μας και την Εταιρεία μας.
Όλα αυτά αποτελούν την ειδοποιό διαφορά, το μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά μας στο δρόμο για τη δεύτερη πεντηκονταετία μας. Είμαι περήφανος για την ιστορία μας, αλλά είμαι και πολύ αισιόδοξος για το μέλλον μας.
Όπως γνωρίζετε θέλουμε να γίνουμε «Η εταιρεία επιλογής». Σε αυτήν την προσπάθεια έχουμε μια αφετηρία που πολύ λίγες εταιρείες έχουν παγκόσμια».
Ακόμη, στην ομιλία του ο κ. Μ. Χατζηδημητρίου έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις Ομαδικές Ασφαλίσεις, καθώς και στο δίκτυο πωλήσεων, τονίζοντας μεταξύ άλλων τα εξής:
«Στις Ομαδικές Ασφαλίσεις, που είναι σήμερα πραγματικός ηγέτης στην αγορά, θα πρέπει να συνεχίσουμε να παρέχουμε υψηλότατου επιπέδου σύγχρονες υπηρεσίες, καλύπτοντας τις εξειδικευμένες ανάγκες των εταιρικών μας πελατών. Η χρήση της τεχνολογίας και της καινοτομίας και το υψηλού επιπέδου service, αποτελούν απαραίτητα εργαλεία που θα αναπτυχθούν ακόμα πιο πολύ.
To Αgency αποτέλεσε κύριο συστατικό της επιτυχίας μας μέχρι σήμερα και αποτελεί ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. Για το αύριο, η Δύναμή μας στην προσωπική πώληση θα αποτελεί ακόμη μεγαλύτερο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα και εγγυητή της επιτυχίας μας. Έχω ξαναπεί ότι το Agency της Ελλάδος αποτελεί ένα από τα πραγματικά κορυφαία Agency παγκοσμίως. Διακρίνεται ανάμεσα σε πολλά, πολύ καλά δίκτυα Agency. Δεν θα πρέπει να εφησυχάσουμε στο γεγονός ότι είμαστε το καλύτερο Agency. Πρέπει να ανταγωνιστούμε τον καλό εαυτό μας. Αυτό είναι το μέτρο σύγκρισης.
Παράλληλα, η εταιρεία αναπτύσσει και τα άλλα δίκτυα, όπως το Bancassurance και το Direct to Consumer, όπου οι υπάρχουσες συνεργασίες πρέπει να αποτελούν εφαλτήριο για ακόμη μεγαλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης».
Αναφερόμενος στον διοικητικό μηχανισμό, ο κ. Μ. Χατζηδημητρίου ανέφερε: «Στον δικό μας διοικητικό μηχανισμό πιστώνεται εν πολλοίς η βελτίωση της παραγωγικότητάς μας, χωρίς να τραυματίζεται η ποιότητα υπηρεσιών και υποστήριξης. Θα συνεχίσει να απλοποιεί τις διαδικασίες, να αυτοματοποιείται, να βελτιώνει την αίσθηση ικανοποίησης στους ασφαλισμένους μας μετά από κάθε συναλλαγή μαζί μας, να είναι ακόμα πιο κοντά στον πελάτη.
Πρέπει πλέον να λειτουργούμε όλοι ενσυνείδητα Πελατοκεντρικά. Η υψηλή μας διατηρησιμότητα δείχνει ότι οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι και η βελτίωση του δείκτη NPS καταγράφει τα θετικά αποτελέσματα των προσπαθειών μας.
Είμαστε όλοι ικανοποιημένοι για αυτά που κατορθώσαμε μέχρι σήμερα και ενθουσιασμένοι με τις προοπτικές του αύριο. Είμαστε περήφανοι για το αποτύπωμά μας στην ιστορία της ασφάλισης στην Ελλάδα».
Στην δική του ομιλία, ο κ. Michel Khalaf αναφέρθηκε στη σημασία του rebranding που πραγματοποιεί η εταιρεία, σημειώνοντας ότι «είναι ένα πολύ ξεκάθαρο σημάδι ότι φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μια ενιαία MetLife, μια πραγματικά παγκοσμίου επιπέδου εταιρεία, που αναβαθμίζεται διαρκώς σε διεθνές επίπεδο». Παράλληλα, τόνισε ότι η Ελλάδα είναι ένα σημαντικό κομμάτι της παγκόσμιας οικογένειας της MetLife, έχοντας κατακτήσει την εμπιστοσύνη των εκατοντάδων χιλιάδων ασφαλισμένων της, τόσο με ατομικά ασφαλιστήρια όσο και στον τομέα των Ομαδικών Ασφαλίσεων, όπου είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της αγοράς.
Μίλησε, επίσης, για τις προκλήσεις των τελευταίων ετών, οι οποίες αποτέλεσαν μια ιδανική ευκαιρία για τους ασφαλιστικούς συμβούλους της εταιρείας να δείξουν τον επαγγελματισμό και την αφοσίωσή τους στους ασφαλισμένους, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Σε δύσκολους καιρούς, οι ασφαλισμένοι βασίζονται σε φερέγγυες εταιρείες με μακρά ιστορία και εμείς, με την 50χρονη αξιόπιστη παρουσία μας στην Ελλάδα, έχουμε εδραιώσει τη θέση μας».
Ο κ. Khalaf αναφέρθηκε επίσης στο κοινωνικό έργο που προσφέρει η MetLife στη χώρα μας, όπου μεταξύ άλλων οι συνεργάτες της Εταιρείας συμμετέχουν εθελοντικά σε ένα νέο πρόγραμμα που υποστηρίζεται και από το MetLife Foundation, το οποίο έχει σαν στόχο την προώθηση και την ενίσχυση της κατανόησης των βασικών χρηματοοικονομικων αρχών από μαθητές που έχουν περιορισμένη πρόσβαση σε αυτού του είδους την ενημέρωση.
Το πρόγραμμα ονομάζεται MetLife Life Changer και σχεδιάστηκε από τους ίδιους τους εργαζομένους της Εταιρείας, κατά τη διάρκεια ενός workshop με θέμα την καινοτομία που οργάνωσε η MetLife στην Αθήνα.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε και η απονομή βραβείων στους συνεργάτες του Παραγωγικού Δυναμικού, οι οποίοι διακρίθηκαν με τις επιδόσεις τους την περασμένη χρονιά. Ο κ. Γ. Ζερβουδάκης απευθυνόμενος στους παρισταμένους, αφού επεσήμανε τον κομβικό ρόλο των ανθρώπων στην επιτυχημένη πορεία της εταιρείας όλα αυτά τα χρόνια, πρόσθεσε ότι η MetLife αναπτύχθηκε και καθιερώθηκε, επιδιώκοντας να χτίζει μεθοδικά την αναγνωρισιμότητά της πάνω σε ισχυρές αρχές και αξίες και καταξιώθηκε στη συνείδηση όλης της Αγοράς ως μία διαχρονική δύναμη αξιοπιστίας και φερεγγυότητας.
«Πέρασαν 50 χρόνια. Είναι ένα μεγάλο ταξίδι σε διαφορετικές εποχές. Κάθε δεκαετία, διαφορετική από την προηγούμενη. Διαφορετικές προκλήσεις και δυσκολίες.
Η Εταιρεία μας, όμως, ήταν πάντοτε εκεί. Ουδέποτε διαπραγματεύτηκε τις αρχές και τις αξίες της. Αποφασισμένη να πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα, να καινοτομεί. Να ηγείται των εξελίξεων. Να τις διαμορφώνει και όχι να τις ακολουθεί. Να δικαιώνεται, να πρωταγωνιστεί και εν τέλει να καταξιώνεται.
Πού έγκειται, όμως, το μυστικό αυτής της διαχρονικότητας; Οι οικονομικοί το αποδίδουν ασφαλώς στα στοιχεία του ισολογισμού της και στην κεφαλαιακή της επάρκεια. Λογικό. Οι αναλογιστές το αναζητούν στη δομή των προγραμμάτων της. Δεν έχουν άδικο. Οι γκουρού των επενδύσεων στις αποδόσεις και στον τρόπο με τον οποίο αντιστοιχίζει τα περιουσιακά της στοιχεία με τις υποχρεώσεις. Πράγματι. Οι underwriters στους όρους και τους κανόνες έκδοσης των συμβολαίων της και, ενδεχομένως, οι πιο ψαγμένοι …το “ψάχνουν” στο επιχειρησιακό της μοντέλο και στα power points της στρατηγικής της.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όλα τα πεδία που προανέφερα είναι απαραίτητοι συντελεστές της εξίσωσης και συνδυαστικά δημιουργούν προϋποθέσεις για μία δύσκολα ανατρέψιμη …παράσταση νίκης. Ωστόσο, ο πιο καθοριστικός παράγοντας, ο x-factor του δικού μας success story, αδιαπραγμάτευτα, ήταν και παραμένει το έμψυχο δυναμικό της Εταιρείας.
Ήταν –και βεβαίως είναι– το σθένος και η ποιότητα των ανθρώπων της. Ήταν το πάθος των πωλήσεων και η αφοσίωση του διοικητικού προσωπικού στην καλύτερη δυνατή υποστήριξη των ανθρώπων της 1ης γραμμής.
Σήμερα, εστιάζουμε στη συνεχή αύξηση της απόδοσής μας και στη δημιουργία νοοτροπίας και δυνάμεων, πολύ πιο ισχυρών από τις αντιξοότητες του εξωτερικού περιβάλλοντος, και συνεχίζουμε δυνατά! Γνωρίζουμε καλά ποιοι είμαστε και τι μπορούμε να καταφέρουμε. Έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στους εαυτούς μας και είμαστε αποφασισμένοι να μετατρέψουμε κάθε είδους πρόκληση σε ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη και ευημερία».
ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
Α. ΜΟΡΝΤΟ (φωτ.1): 1η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε νέα παραγωγή Ζωής, 1η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε Α/Κ, 3η θέση «Βραβείο Μανώλης Δουλγεράκης», 2η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε Εισπραχθέντα Ασφάλιστρα Προσωπικών Ατυχημάτων στο ΕΜΕΑ.
Ε.Χ. ΣΟΥΙΔΑΣ (φωτ.2): 1η θέση Ομάδα σε νέα παραγωγή Ζωής, 2η θέση Ομάδα σε νέα παραγωγή Προσωπικών Ατυχημάτων, 3η θέση Ομάδα σε Κεφάλαια Κάλυψης Ζωής, 15 χρόνια με την Εταιρεία.
Ζ. ΣΟΥΣΗΣ (φωτ.3): 1η θέση Ασφαλιστικός Σύμβουλος σε νέα Παραγωγή Ζωής, 1η θέση Ασφαλιστικός Σύμβουλος σε Α/Κ, 1η θέση Ασφαλιστικός Σύμβουλος σε Εισπραχθέντα Ασφάλιστρα Προσωπικών Ατυχημάτων στο ΕΜΕΑ.
Τα βραβεία απένειμαν οι κ. Μ. Χατζηδημητρίου, Head of Eastern & Southern Europe – MetLife και M. Khalaf, President, Europe, Middle East & Africa
ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Τ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ (φωτ. 4): 1η θέση «Βραβείο Μανώλης Δουλγεράκης», 1η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε Παραγωγή Ομαδικών Ασφαλίσεων, 2η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε νέα Παραγωγή Ζωής.
Β. ΣΜΥΡΝΙΟΣ (φωτ. 5): 1η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε Κεφάλαια Κάλυψης Ζωής, 2η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε Παραγωγή Ομαδικών Ασφαλίσεων, 3η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε νέα Παραγωγή Ζωής.
Γ. ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ (φωτ. 6): 1η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε νέα Παραγωγή Προσωπικών Ατυχημάτων, 1η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε Εισπραχθέντα Ασφάλιστρα Προσωπικών Ατυχημάτων στο ΕΜΕΑ.
Μ. ΠΙΑΤΟΠΟΥΛΟΣ (φωτ. 7): 3η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε Εισπραχθέντα Ασφάλιστρα Προσωπικών Ατυχημάτων στο ΕΜΕΑ, 30 χρόνια με την Εταιρεία.
Στ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ(φωτ. 8): 2η θέση «Βραβείο Μ. Δουλγεράκης», 2η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε νέα Παραγωγή Προσωπικών Ατυχημάτων.
Λ. ΔΟΥΛΓΕΡΑΚΗΣ (φωτ. 9): 3η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε νέα Παραγωγή Προσωπικών Ατυχημάτων.
Ι. ΔΑΓΚΑΡΗΣ (φωτ. 10): 2η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε Κεφάλαια Κάλυψης Ζωής, 25 χρόνια με την Εταιρεία.
Κ. ΒΑΣΙΛΑΚΗ (φωτ. 11): 3η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε Κεφάλαια Κάλυψης Ζωής.
Ι. ΚΑΚΑΝΑ (φωτ. 12): 3η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε Παραγωγή Ομαδικών Ασφαλίσεων, 3η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε Α/Κ.
Ευ. ΚΑΚΑΜΠΟΥΡΑΣ (φωτ. 13): 2η θέση Γραφείο Πωλήσεων σε Αμοιβαία Κεφάλαια.
Τα βραβεία απένειμαν οι κ.κ. Δ. Μαζαράκης, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. & Δ/νων Σύμβουλος της MetLife στην Ελλάδα, Ν. Δασκαλάκης, Regional Vice President, Captive & Independent Agency,και Α. Σουλτογιάννης, Γενικός Δ/ντής MetLife Alico Α.Ε.Δ.Α.Κ.
ΟΜΑΔΕΣ
Ευ. ΦΙΛΙΠΠΟΠΟΥΛΟΥ(φωτ.14): 1η θέση Ομάδα σε Κεφάλαια Κάλυψης Ζωής, 2η θέση Ομάδα σε νέα Παραγωγή Ζωής, 3η θέση Ομάδα σε νέα Παραγωγή Προσωπικών Ατυχημάτων.
Σπ. ΓΟΓΓΑΚΗΣ (φωτ.15): 1η θέση Ομάδα σε νέα Παραγωγή Προσωπικών Ατυχημάτων.
Δ. ΣΛΑΜΑΡΗΣ (φωτ. 16): 1η θέση Ομάδα σε παραγωγή Ομαδικών Ασφαλίσεων.
Τα βραβεία απένειμε ο κ. Γ. Ζερβουδάκης, Head of Face to Face Distribution Ελλάδος.
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
Γ. ΒΑΣΙΟΥ (φωτ. 17): 2η θέση Ασφαλιστικός Σύμβουλος σε νέα Παραγωγή Ζωής.
Π. ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ (φωτ. 18): 2η θέση Ασφαλιστικός Σύμβουλος σε παραγωγή Ομαδικών Ασφαλίσεων, 3η θέση Ασφαλιστικός Σύμβουλος σε νέα Παραγωγή Ζωής.
Θ.ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ & ΣΙΑ (φωτ. 19): 1η θέση Ασφαλιστικός Σύμβουλος σε νέα Παραγωγή Προσωπικών Ατυχημάτων, 1η θέση Ασφαλιστικός Σύμβουλος σε αριθμό νέων Συμβολαίων Ζωής, 1η θέση Ασφαλιστικός Σύμβουλος σε παραγωγή Ομαδικών Ασφαλίσεων, 20 χρόνια με την Εταιρεία.
Κ. ΧΑΤΖΗΣΤΕΦΑΝΟΥ (φωτ. 20): 3η θέση Ασφαλιστικός Σύμβουλος σε νέα Παραγωγή Προσωπικών Ατυχημάτων.
Στ. ΦΥΡΟΓΕΝΗΣ (φωτ. 21): 2η θέση Ασφαλιστικός Σύμβουλος σε Εισπραχθέντα Ασφάλιστρα Προσωπικών Ατυχημάτων στο ΕΜΕΑ.
Χ. ΜΟΡΝΤΟ (φωτ. 22): 3η θέση Ασφαλιστικός Σύμβουλος σε Εισπραχθέντα Ασφάλιστρα Προσωπικών Ατυχημάτων στο ΕΜΕΑ.
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΑΡΟΥΣΗΣ(φωτ. 23): 1η θέση Ασφαλιστικός Σύμβουλος σε Κεφάλαια Κάλυψης Ζωής, Million Dollar Producer στο ΕΜΕΑ.
Χρ. ΜΗΛΙΩΝΗ (φωτ. 24): 2η θέση Ασφαλιστικός Σύμβουλος σε Κεφάλαια Κάλυψης Ζωής.
Φ. ΕΣΙΡΠΕΟΓΛΟΥ(φωτ. 25): 3η θέση Ασφαλιστικός Σύμβουλος σε Κεφάλαια Κάλυψης Ζωής.
Κ. ΜΑΡΚΟΥΪΖΟΣ(φωτ. 26): 2η θέση Ασφαλιστικός Σύμβουλος σε Αμοιβαία Κεφάλαια
Γ. ΚΟΡΟΛΗΣ (φωτ. 27): 1η θέση Ασφαλιστικός Σύμβουλος σε Διατηρησιμότητα IQA στην Ελλάδα.
Θ. ΠΟΥΡΛΙΔΑΣ (φωτ. 28): Βραβείο «Γ. Σκαλίγκου».
Π. ΣΧΟΙΝΑ (φωτ. 29): 1η θέση Rookie of the Year σε νέα Παραγωγή Ζωής, 1η θέση Rookie of the Year σε νέα Παραγωγή Ζωής & Προσωπικών Ατυχημάτων.
Α. ΡΑΠΤΙΔΗΣ (φωτ. 30): 2η θέση Rookie of the Year σε νέα Παραγωγή Ζωής & Προσωπικών Ατυχημάτων.
Μ. ΣΙΑΚΚΑ (φωτ. 31): 2η θέση Rookie of the Year σε νέα Παραγωγή Ζωής, 3η θέση Rookie of the Year σε νέα Παραγωγή Ζωής & Προσωπικών Ατυχημάτων.
Τα βραβεία απένειμαν οι κ.κ. Ν. Δασκαλάκης, Head of Face to Face Distribution, Eastern & Southern Europe, Γ. Ζερβουδάκης, Head of Face to Face Distribution Ελλάδος, Κ. Δερβεντζής, Head of Face to Face Agency, Γ. Αναστόπουλος, Head of Face to Face D.S.F. και Α. Σουλτογιάννης, Γενικός Διευθυντής MetLife Alico Α.Ε.Δ.Α.Κ.
ΕΠΕΤΕΙΟΙ
Χρ. ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ (φωτ. 32): Συντονιστής Γραφείου Πωλήσεων, 45 χρόνια με την Εταιρεία.
Λ. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ (φωτ. 33): Συντονιστής Γραφείου Πωλήσεων, 45 χρόνια με την Εταιρεία.
Μ. ΝΙΟΛΑΚΗΣ (φωτ. 34): Ασφαλιστικός Σύμβουλος, 30 χρόνια με την Εταιρεία.
Κ. ΞΥΔΙΑ (φωτ. 35): Συντονίστρια Γραφείου Πωλήσεων, 25 χρόνια με την Εταιρεία.
Γ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ (φωτ. 36): Συντονίστρια Ομάδας, 25 χρόνια με την Εταιρεία.
Ε. ΜΠΟΥΝΤΟΥΡΗ (φωτ. 37): Ασφαλιστικός Σύμβουλος, 25 χρόνια με την Εταιρεία.
Στ. ΝΕΣΤΩΡ (φωτ. 38): Ασφαλιστικός Σύμβουλος, 25 χρόνια με την Εταιρεία.
Α. ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΗΣ (φωτ. 39): Ασφαλιστικός Σύμβουλος, 25 χρόνια με την Εταιρεία.
Ν. ΠΙΠΕΡΗΣ (φωτ. 40): Ασφαλιστικός Σύμβουλος, 25 χρόνια με την Εταιρεία.
Ε. ΣΑΡΑΝΤΗ (φωτ. 41): Συντονίστρια Ομάδας, 20 χρόνια με την Εταιρεία.
Χρ. ΚΑΡΑΤΖΑΣ (φωτ. 42): Ασφαλιστικός Σύμβουλος, 20 χρόνια με την Εταιρεία.
Αρ. ΠΕΤΡΙΔΗΣ (φωτ. 43): Ασφαλιστικός Σύμβουλος, 20 χρόνια με την Εταιρεία.
Δ. ΠΙΠΕΡΙΔΟΥ (φωτ. 44): Ασφαλιστικός Σύμβουλος, 20 χρόνια με την Εταιρεία.
Ευ. ΡΗΓΑΣ (φωτ. 45): Ασφαλιστικός Σύμβουλος, 20 χρόνια με την Εταιρεία.
Δ. ΜΑΤΑΚΟΣ (φωτ. 46): Ασφαλιστικός Σύμβουλος, 20 χρόνια με την Εταιρεία.
Α. ΧΑΪΜ (φωτ. 47): Ασφαλιστικός Σύμβουλος, 10 χρόνια με την Εταιρεία.
Στ. ΜΠΑΝΤΗΣ (φωτ. 48): Ασφαλιστικός Σύμβουλος, 10 χρόνια με την Εταιρεία.
Ι. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ (φωτ. 49): Ασφαλιστικός Σύμβουλος, 10 χρόνια με την Εταιρεία.
Θ. ΒΑΛΛΙΟΣ (φωτ. 50): Ασφαλιστικός Σύμβουλος, 5 χρόνια με την Εταιρεία.
Τα βραβεία απένειμαν οι κ.κ. Μ. Χατζηδημητρίου, M. Khalaf, Δ. Μαζαράκης, Γ. Ζερβουδάκης, Κ. Δερβεντζής και Γ. Αναστόπουλος.
Συνέδριο Πωλήσεων
Στις 10 Μαΐου πραγματοποιήθηκε το Συνέδριο Πωλήσεων της MetLife, με τη συμμετοχή όλων των συνεργατών του Παραγωγικού Δυναμικού, της Διοίκησης και στελεχών της Εταιρείας.
Τις εργασίες του Συνεδρίου τίμησαν με την παρουσία τους ο Υφυπουργός Ανάπτυξης, κ. Α. Σκορδάς, όπως επίσης και ο Διευθυντής της εφημερίδας «Καθημερινή», κ. Α. Παπαχελάς, οι οποίοι αναφέρθηκαν στις προκλήσεις και τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας και της ασφαλιστικής αγοράς.
Ακόμη, συμμετείχαν οι κ.κ. Μ. Khalaf, Μ. Χατζηδημητρίου, Δ. Μαζαράκης και Γ. Ζερβουδάκης, οι οποίοι στις ομιλίες τους αναφέρθηκαν στην εξαιρετική πορεία της Εταιρείας και κατά την περασμένη χρονιά, στον επαγγελματισμό των ανθρώπων της MetLife, καθώς και στις ιδιαίτερα θετικές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης, η οποία είναι κτισμένη σε πολύ γερές βάσεις.
Μια ιδιαίτερα σημαντική, αλλά και συγκινητική στιγμή του Συνεδρίου ήταν η τιμητική βράβευση διακεκριμένων συνεργατών του Παραγωγικού Δυναμικού της MetLife, οι οποίοι συνταξιοδοτήθηκαν πρόσφατα και οι οποίοι μίλησαν με πολύ θερμά λόγια o καθένας για τη δική του επαγγελματική πορεία δεκαετιών με την Εταιρεία.
{gallery}EKDILOSEIS/metlife2-14-brabeia2{/gallery}