MetLife: Οι γυναίκες στο επίκεντρο
Το πρώτο δίκτυο εργαζόμενων γυναικών της (Women’s Business Network – WBN) δημιούργησε πρόσφατα η MetLife. H εταιρεία μένοντας πιστή στη δέσμευσή της για συνεχή ανάπτυξη των γυναικών στο εργασιακό της περιβάλλον, υιοθετεί και στην Ελλάδα αυτό το κανάλι δράσης και επικοινωνίας. Η ιδέα του WBN αποτελεί μέρος της στρατηγικής του Diversity & Inclusion αλλά και της επίσημης στρατηγικής της MetLife παγκοσμίως.
Στο πλαίσιο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι για ένατη συνεχή χρονιά η MetLife βραβεύτηκε ως μία από τις “Top 50 Companies for Executives Women’’ από το National Association for Female Executives (NAFE) της Νέας Υόρκης. Το βραβείο «Top 50 Companies for Executives Women» απονέμεται σε εταιρείες όπου οι πολιτικές και οι πρακτικές τους ενθαρρύνουν την πρόοδο των γυναικών, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη των ηγετικών ικανοτήτων τους. Η MetLife αποδεικνύει ότι επενδύει στη γυναικεία φύση και στην επιχειρηματικότητα, με σκοπό την ανάπτυξη και την προώθηση των εργαζομένων γυναικών της.
Στις συναντήσεις των μελών του δικτύου WBN στην Ελλάδα ανακοινώθηκε η επίσημη έναρξή του, βραβεύτηκαν γυναίκες της εταιρείας για αξιοσημείωτες επιτυχίες τους, ενώ παρουσιάστηκε έκθεση ζωγραφικής με έργα εργαζομένων, δίνοντας τους την ευκαιρία να ξετυλίξουν το ταλέντο τους ενδυναμώνοντας έτσι τη φιλοσοφία του Diversity & Inclusion.
Η στρατηγική του WBN έχει ως στόχο τη διαρκή ανάπτυξη των γυναικών της εταιρείας μέσα από τη δημιουργία ευκαιριών, ενθαρρύνοντάς τους να επιδιώξουν την εξέλιξη και να φιλοδοξούν να φθάσουν μέχρι την κορυφή.