Μελέτη της Chubb αναλύει τη συμπεριφορά των αγοραστών ασφάλισης ανά γενιά
Οι καταναλωτές που ανήκουν στους Millennial και την Generation Z είναι πιο πιθανό να ζητήσουν ασφαλιστικές συμβουλές από έναν ασφαλιστικό πράκτορα ή μεσίτη ασφαλίσεων, συγκριτικά με τους Baby Boomers ή τους Gen-Xers, σύμφωνα με πρόσφατα ευρήματα της Chubb.
Η μελέτη της Chubb διερευνά τις στάσεις σε θέματα που σχετίζονται με την ασφάλιση πέντε γενιών εύπορων και ευκατάστατων καταναλωτών στις ΗΠΑ και τον Καναδά: των Baby Boomers (γεννημένοι μεταξύ 1946 – 1964), της Generation Χ (γεννημένοι μεταξύ 1965 – 1980), των Millennials (γεννημένοι μεταξύ 1981 – 1996) και της Generation Z (γεννημένοι μεταξύ 1997-2012).
Τα θέματα που διερευνώνται είναι τα εξής:
- Πώς κάθε γενιά αναζητά και αγοράζει ασφάλιση;
- Τι αναζητούν σε έναν ασφαλιστικό φορέα;
- Ποιες οι τρέχουσες καλύψεις τους;
- Ποια μέσα ενημέρωσης εμπιστεύονται περισσότερο;
- Πώς αλληλοεπιδρούν σήμερα με τους ασφαλιστικούς πράκτορες;
Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων της Gen Z και των Millennials (53% και για τους δύο) εκτιμά ότι ο ασφαλιστικός πράκτορας ή ο μεσίτης τους τους εκπαιδεύει σχετικά με το πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα και οι υπηρεσίες μπορούν να ανταποκριθούν στους μακροπρόθεσμους στόχους τους, σε σύγκριση με περίπου 40% της Gen X και των Baby Boomers.
Όπως είναι αναμενόμενο, η μελέτη διαπίστωσε, επίσης, ότι οι νεότερες γενιές είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν τις αξιολογήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όταν επιλέγουν έναν πράκτορα ή μεσίτη για να τους συμβουλεύσει. Οι περισσότεροι ερωτηθέντες της Gen Z (94%) και της Millennial (89%) δήλωσαν ότι βασίζονται στις κριτικές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σε σύγκριση με το 64% των Gen-X και το 56% των Baby Boomers.
Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη ποσοτική μελέτη κυκλοφόρησε σε συνδυασμό με πρόσθετη έρευνα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι πράκτορες και οι μεσίτες ασφαλίσεων, για να προσαρμόσουν τη συμπεριφορά τους με κάθε μία από αυτές τις γενιές, ώστε να οικοδομήσουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη, επικοινωνία και αξιοπιστία.
«Είναι κρίσιμο στο σημερινό ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον να κατανοήσουμε τη δυναμική της εξυπηρέτησης διαφορετικών γενεών, καθώς κάθε μία από αυτές αξιολογεί και αγοράζει ασφάλιση με πολύ διαφορετικό τρόπο», δήλωσε η κα Ana Robic, αντιπρόεδρος του ομίλου Chubb και πρόεδρος του τμήματος Chubb North America Personal Risk Services. «Ενθαρρύνουμε τους συνεργάτες μας να εντρυφήσουν στα πορίσματα των ερευνών μας –και μαζί με εμάς– να αξιοποιήσουν αυτές τις γνώσεις, για να καλύψουν τις διαφορετικές ανάγκες διαχείρισης κινδύνων των κοινών πελατών μας σε όλες τις γενιές».
Πηγή: iii.org
Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News