MEGA Brokers: Δυναμικά και στον χώρο της online υποστήριξης
Αποτυπώνει το χαρακτήρα μιας σύγχρονης ασφαλιστικής επιχείρησης το πιο κάτω δελτίο τύπου της MEGA Brokers.
Το ότι η μεσιτική αυτή εταιρεία αισθάνεται την ανάγκη δημοσίως να κάνει απολογισμό των επιλογών της και να θέτει στην κρίση της αγοράς τα επιτεύγματά της, σε συνδυασμό με την «ευγένειά της» να επιμερίζει την επιτυχία της και σε άλλους παράγοντες της αγοράς, την καθιστά παράδειγμα.
Ιδιαίτερα στις μέρες μας, που η εσωστρέφεια και η μιζέρια κάποιων σχημάτων βυθίζουν όχι μόνο τις εργασίες αλλά και το ηθικό του κλάδου, το δημοσιευόμενο δελτίο τύπου υποδεικνύει ένα άλλο μοντέλο αντίδρασης στα δύσκολα.
Δελτίο Τύπου
«Σήμερα, μία επιχείρηση χωρίς σωστή μηχανογράφηση δεν μπορεί να επιβιώσει», είχε επισημάνει ο κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της MEGA Brokers SA, σε συνέντευξή του σε Κλαδικό Περιοδικό (σ.σ.: «Ασφαλιστική Αγορά»), τον Νοέμβριο του 2012.
Η πίστη και η πεποίθησή του ως προς το θέμα αυτό, τον οδήγησε να εισέλθει δυναμικά στον χώρο της οn line υποστήριξης, με τη δημιουργία της μηχανογραφικής εφαρμογής HERMES. Το πρωτοποριακό αυτό πρόγραμμα λειτουργεί μόλις ένα χρόνο, αλλά ήδη θεωρείται το ιδανικότερο εργαλείο στα χέρια κάθε ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Η πορεία του μέσα στον χρόνο αυτό έφερε εντυπωσιακά αποτελέσματα, χάρη στην προσπάθεια όλων των ανθρώπων που δημιούργησαν, βοήθησαν, εξέλιξαν και έφτασαν την εφαρμογή αυτή, στην τωρινή της μορφή.
Ενδεικτικά αναφέρουμε, ορισμένες από τις σημερινές δυνατότητες της εφαρμογής HERMES:
1. Ταυτόχρονη τιμολόγηση σε 19 ασφαλιστικές εταιρείες.
2. Τιμολόγηση σε 5 διαφορετικές χρήσεις οχημάτων.
3. Συγκριτική Τιμολόγηση σε πακέτα ή μεμονωμένες καλύψεις για όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες.
4. Αρχειοθέτηση προσφορών για μελλοντική χρήση.
5. Δημιουργία ηλεκτρονικού αρχείου δικαιολογητικών του πελάτη.
6. Αυτόματη δημιουργία αρχείου αιτήσεων και ιστορικού αυτών.
7. Στατιστικά στοιχεία αιτήσεων (ποιες έγιναν συμβόλαια, ποιες εκκρεμούν, ποιες απορρίφθηκαν και για ποιο λόγο).
8. Έκδοση συμβολαίου σε πραγματικούς χρόνους σε 15 ασφαλιστικές εταιρείες, 24 ώρες το 24ωρο 365 ημέρες τον χρόνο.
9. Αγορά συμβολαίων (νέων, ανανεωτηρίων & πρόσθετων πράξεων) και δυνατότητα εκτύπωσής τους ή ηλεκτρονικής αποστολής τους στον πελάτη σε 24ωρη βάση.
10. Φίλτρα κριτηρίων πληροφοριών για όλο το πελατολόγιο του συνεργάτη με απεικόνιση ή και εξαγωγή αυτού σε μορφή excel.
11. Εμφάνιση προθεσμίας λήξης αγοράς του συμβολαίου.
12. Εξόφληση συμβολαίων με χρήση πλαφόν, με βάση το εκάστοτε χαρτοφυλάκιο του συνεργάτη.
13. Δημιουργία παραστατικού για πληρωμή συμβολαίων από τον συνεργάτη, με απόδοση μικτά μείον προμήθειες με αυτόματη επαναφορά του πλαφόν. Η διαδικασία αυτή χρηματοδοτείται από την MEGA Brokers.
14. Δυνατότητα ελέγχου εισπραγμένων ή μη συμβολαίων, με απεικόνιση ή και εξαγωγή του αρχείου σε μορφή excel.
Η διαρκής εξέλιξη της τεχνολογίας, μας βρίσκει συνοδοιπόρους καθώς βοηθάει σε πολύ μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη των εργασιών μας, διευκολύνοντας τόσο το δικό μας έργο όσο και των συνεργατών μας, αξιοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη σωστή διαχείριση του χρόνου.
Ευχαριστούμε θερμά τους συνεργάτες μας και τις ασφαλιστικές εταιρείες για την εμπιστοσύνη και στήριξη στην προσπάθειά μας αυτή και δεσμευόμαστε ότι η MEGA Brokers SA θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στις καινοτομίες της ασφαλιστικής αγοράς.