Μάνος Ιατρόπουλος: Ήθος και Λόγος είναι οι κυρίαρχες αξίες της Brokins
(Υπάρχουν όμως και άλλοι, σημαντικοί λόγοι, που καθιστούν την Brokins Α.Ε. πρωταγωνίστρια στη διαμεσολάβηση…)
Ο κ. Μάνος Ιατρόπουλος βρίσκεται στο τιμόνι της Brokins τα τελευταία χρόνια, διαδεχόμενος τους γονείς του, Κοσμά και Βενετία, και συνεπικουρούμενος από την αδερφή του, Βιργινία.
Στη συνέντευξη που ακολουθεί μας μιλά τόσο για την εταιρεία του όσο και για την ασφαλιστική αγορά, υπό το πρίσμα των αλλαγών και των νέων συνθηκών που δημιουργούν οι τάσεις συγχωνεύσεων που παρατηρούνται, σε επίπεδο εταιρειών και ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, η πανδημία και η ψηφιοποίηση.
Όσον αφορά τις συγχωνεύσεις, ο κ. Ιατρόπουλος θεωρεί ότι σημασία δεν έχει τόσο η γιγάντωση όσο η εξειδίκευση μιας εταιρείας. Ειδικά σε επίπεδο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, θεωρεί ότι ο επαγγελματίας του χώρου θα ωφεληθεί αν συνεργαστεί με ένα μεγαλύτερο σχήμα, «με την προϋπόθεση ότι αυτό το σχήμα δεν θα του δίνει απλώς μεγαλύτερη προμήθεια», αλλά θα αυξάνει την αξία του μέσα από «υποστηρικτικές υπηρεσίες, που θα κάνουν την εργασία του πιο αξιόπιστη και πιο λειτουργική».
Η πανδημία, από την άλλη, έχει δημιουργήσει ένα νέο περιβάλλον για όλους. «Προχωράμε δοκιμάζοντας και δημιουργώντας πλάνα εν κινήσει», λέει χαρακτηριστικά ο κ. Ιατρόπουλος. Ωστόσο, την ίδια στιγμή και όπως προκύπτει από την ανταπόκριση και της δικής του εταιρείας στην όλη κατάσταση, μόνο όσοι είχαν ήδη επενδύσει σε μηχανογραφικές και τεχνολογικές υποδομές έχουν, αν όχι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, τουλάχιστον ένα προβάδισμα.
Στο επίκεντρο της συζήτησης με τον επικεφαλής της Brokins βρέθηκαν και άλλα θέματα που απασχολούν την αγορά και τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές ειδικότερα, όπως τα ανασφάλιστα οχήματα, οι επιπτώσεις από την εφαρμογή της οδηγίας για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, o αθέμιτος ανταγωνισμός.
Όσον αφορά τον τελευταίο, ο κ. Ιατρόπουλος δεν θεωρεί απειλή τις direct ασφαλιστικές εταιρείες και τους direct διαμεσολαβούντες, «αλλά ευκαιρία να βελτιωθούμε ως φυσικά δίκτυα, προσφέροντας προσωπικές υπηρεσίες με πραγματική αξία για τον τελικό καταναλωτή». Οι τράπεζες, ωστόσο, «είναι μια άλλη υπόθεση», λέει χαρακτηριστικά.
| Συνέντευξη στην Αμαλία Ρουχωτά |
Η BROKINS είναι μια εταιρεία με μακρά διαδρομή στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και σημείο αναφοράς για συναδέλφους σας. Μιλήστε μας, παρακαλώ, για το ξεκίνημά της και τις εξελίξεις-σταθμούς στην πορεία της.
M.I.: Η BROKINS ιδρύθηκε το 1983 από τον πατέρα μου, Κοσμά, και τη μητέρα μου, Βενετία. Βέβαια, η ενασχόληση του πατέρα μου με την ασφαλιστική αγορά είχε αρχίσει αρκετά νωρίτερα, το 1971, ως στέλεχος στη «St. Paul Fire & Marine Insurance Company».
Η δική μου παρουσία, όπως και της αδελφής μου, ξεκινά από τα εφηβικά μας χρόνια, όταν γεμίζαμε τα καλοκαίρια μας με άπειρη αρχειοθέτηση εγγράφων.
Όσο αφορά εμένα, σταδιακά άρχισα να αναλαμβάνω περισσότερες αρμοδιότητες, ιδιαίτερα με το πέρας των μεταπτυχιακών σπουδών μου και την επιστροφή μου από τις Η.Π.Α, το 1999.
Η εταιρεία μας τα πρώτα χρόνια είχε ειδίκευση στους εταιρικούς κινδύνους με έμφαση στην ασφάλιση μεταφερόμενων εμπορευμάτων. Η εξειδίκευση αυτή στο marine cargo δημιούργησε και εταιρική σχέση με μεγάλο όμιλο του εξωτερικού, τη NACORA, μέλος του ομίλου Kuehne + Nagel, η οποία υπάρχει μέχρι σήμερα και εξυπηρετεί εξειδικευμένες ανάγκες συμβουλευτικού και διαμεσολαβητικού χαρακτήρα στον τομέα των Logistics.
Η ενεργοποίησή μας στα retail ασφαλιστικά προϊόντα έγινε αρχές της δεκαετίας ’90, όταν εμφανίστηκε η ανάγκη διάθεσης συμπληρωματικών ασφαλιστικών προϊόντων κυρίως στην αγορά αυτοκινήτου. Λόγω της φύσης του retail, η εταιρεία μετασχηματίστηκε με νέα δομή, έτσι ώστε να υποστηρίζει το ίδιο καλά και ποιοτικά συνεργάτες και πελάτες.
Σήμερα, με 40 εργαζόμενους και στελέχη που είναι μαζί μας περισσότερο από 20 χρόνια, θεωρώ ότι συνεχίζουμε να προσφέρουμε διαχρονικά υπηρεσίες με ποιότητα, ήθος και, κυρίως, δημιουργώντας αξία στην ασφαλιστική αγορά.
Με την εμπειρία που αποκτήσατε τα τελευταία δύσκολα χρόνια της ελληνικής οικονομίας και συνεπακόλουθα της ασφαλιστικής αγοράς, πώς σχολιάζετε τις εξελίξεις στον χώρο μας ως προς τη συγκέντρωση που παρατηρείται σε επίπεδο εταιρειών; Θεωρείτε ότι θα εξακολουθήσει η τάση αυτή και τι επιπτώσεις πιστεύετε ότι θα έχει για τον κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης;
M.I.: Στις αγορές γενικότερα έχει διαπιστωθεί ιστορικά ότι υπάρχει ένας κύκλος συγκέντρωσης εργασιών. Μικρού μεγέθους εταιρείες “αναγκάζονται” να συγχωνευτούν για λόγους όπως, οικονομίας κλίμακος, ευκολότερης άντλησης κεφαλαίων ή για λόγους στρατηγικής τοποθέτησης σε νέες και μη αγορές. Ο ανταγωνισμός, φυσικά, επιταχύνει αυτή τη διαδικασία. Το βασικό αρνητικό στις συγκεντρώσεις και γιγαντώσεις των εταιρειών είναι ότι διοικούνται πιο δύσκολα με, αναγκαστικά, αυξημένη γραφειοκρατία, ηλεκτρονική και μη. Οι πληροφορίες δεν είναι εκμεταλλεύσιμες γρήγορα και οι αποφάσεις, αναπόφευκτα, είναι αργές. Ο κύκλος κλείνει με νέες, αρχικά εξειδικευμένες, εταιρείες που μπαίνουν στην αγορά κερδίζοντας μερίδιο, όντας πιο αποδοτικές και ευέλικτες λόγω του μικρότερου μεγέθους και της σύγχρονης δομής τους.
Στη χώρα μας, πράγματι, βρισκόμαστε στη φάση της συγκέντρωσης εργασιών, τόσο στον χώρο των διαμεσολαβούντων όσο και των ασφαλιστικών εταιρειών. Η πρόσφατη κίνηση της Generali με την AXA αφορά περισσότερο ευρωπαϊκής κλίμακας επανατοποθέτηση πόρων για καλύτερη απόδοση. Με την Generali είμαστε συναισθηματικά δεμένοι, καθώς ήταν η πρώτη μας σύμβαση συνεργασίας, πίσω το 1983. Η πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει, με το νέο της μέγεθος, είναι να καταφέρει να διατηρήσει το επίπεδο υπηρεσιών στο οποίο μας έχει συνηθίσει μέχρι σήμερα, κάτι για το οποίο δεν έχω αμφιβολίες. Η απουσία της AXA, από την άλλη, είναι σίγουρα αρνητική εξέλιξη, καθώς μειώνει τις επιλογές μας, ειδικά για τοποθετήσεις μεγάλων εταιρικών κινδύνων.
«Ο επαγγελματίας του χώρου μας θα ωφεληθεί αν συνεργαστεί με ένα μεγαλύτερο σχήμα, με την προϋπόθεση ότι αυτό το σχήμα δεν θα του δίνει απλώς μεγαλύτερη προμήθεια, αλλά, προσθετικά, θα αυξάνει την αξία του μέσα από υποστηρικτικές υπηρεσίες, που θα κάνουν την εργασία του πιο αξιόπιστη και πιο λειτουργική»
Η τελευταία μεγάλη πρόκληση για όλους μας, η υγειονομική κρίση, πώς επηρεάζει τη λειτουργία αλλά και την απόδοση της BROKINS; Τι επιπτώσεις διαπιστώνετε να έχει, μέχρι στιγμής, στην ασφαλιστική παραγωγή; Πώς ανταποκρίθηκαν οι ασφαλιστικές εταιρείες στις προκλήσεις που αντιμετωπίσατε και ιδιαίτερα ως προς την υποστήριξη των πελατών σας;
M.I.: Δεν νομίζω να υπάρχει κλάδος της παγκόσμιας αγοράς που να μην έχει επηρεαστεί από το σοκ της πανδημίας. Είναι σοκ, γιατί η έλευση και η επίδρασή της δεν θα μπορούσε να προβλεφθεί από κανένα οικονομικό και μη μοντέλο. Είναι ένα νέο περιβάλλον σε παγκόσμια κλίμακα που όλοι μας, κυβερνήσεις, οργανισμοί, εταιρείες και πολίτες, προχωράμε δοκιμάζοντας και δημιουργώντας πλάνα εν κινήσει. Η δουλειά μας, ειδικά στη χώρα μας, βασίζεται πολύ στην προσωπική επαφή και, αναπόφευκτα, έχει επηρεαστεί στο μέγιστο. Αυτό, βέβαια, δεν θα πρέπει να αποτελεί δικαιολογία για αδράνεια ή για τη μη ύπαρξη προσπάθειας.
Η αλήθεια είναι ότι, επειδή η BROKINS βασίζεται σε δικά της μέσα και διαδικασίες για την υποστήριξη των συνεργατών και των ασφαλιζομένων, δεν δύναμαι να σχολιάσω το επίπεδο ανταπόκρισης των ασφαλιστικών εταιρειών που με ρωτάτε.
Αναφορικά με την εταιρεία μας, η αντίδρασή μας, πριν ακόμα τα πρώτα μέτρα, ήταν άμεση. Οι κύριοι στόχοι ήταν και είναι η διασφάλιση της υγείας του προσωπικού δίχως, παράλληλα, να επηρεαστούν στο ελάχιστο οι υπηρεσίες μας προς τους συνεργάτες και πελάτες μας. Από τον προηγούμενο Μάρτιο, το μεγαλύτερο μέρος των λειτουργιών μας γίνεται απομακρυσμένα, χωρίς να αλλάζει η εργασιακή μας καθημερινότητα. Αυτό φυσικά δεν θα ήταν εφικτό χωρίς την υπερσύγχρονη μηχανογραφική μας υποδομή, η οποία, όπως αναφέρει ο υπεύθυνος του IT μας, στον μεγαλύτερο βαθμό βρίσκεται “στα σύννεφα” (cloud περιβάλλον).
Οι προϊοντικές αλλαγές που θα μπορούσαν να γίνουν δεν είναι πολλές. Ειδικά στην ασφάλιση αυτοκινήτου, δεν παρατηρείται κάποια αξιοπρόσεχτη αλλαγή σε κρίσιμους δείκτες, τουλάχιστον στο χαρτοφυλάκιό μας. Πιστεύω ότι οι εκπτώσεις λόγω καραντίνας είναι περισσότερο εμπορικές αποφάσεις και όχι αποφάσεις που λαμβάνονται λόγω μειωμένου ρίσκου.
Η τοποθέτηση εταιρικών κινδύνων έχει γίνει αρκετά δύσκολη, ειδικά στα προσφερόμενα όρια κάλυψης, τα οποία μειώθηκαν πολύ χωρίς την αντίστοιχη πορεία στα ασφάλιστρα. Η κορύφωση της τάσης αυτής είναι έκδηλη στα προϊόντα D&O, όπου μειώθηκαν κατά 50% τα καλυπτόμενα όρια με μία αντίστοιχη αύξηση των ασφαλίστρων κατά 25%.
Πιστεύω ότι η προσφορά κάλυψης κεφαλαίων θα καλύψει τη ζήτηση, όταν μειωθεί η αβεβαιότητα (κυρίως των αντασφαλιστικών εταιρειών) για τα πρωτόγνωρα δεδομένα της Covid εποχής.
Ερχόμενοι σε πιο ειδικά ζητήματα που αφορούν τον κλάδο μας, θα θέλαμε από εσάς μια αξιολόγηση των αλλαγών που έφερε η κοινοτική οδηγία για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Πόσο αποτελεσματικά και δίκαια θα λέγατε ότι εφαρμόστηκε στην ελληνική πραγματικότητα και ποιες είναι οι βασικότερες αλλαγές που έφερε στη δική σας δραστηριότητα; Βλέπετε σημεία στα οποία θεωρείτε ότι πρέπει να δοθεί περαιτέρω προσοχή; Είστε ικανοποιημένος από τις πρωτοβουλίες του φορέα εκπροσώπησής σας σχετικά;
Μ.Ι.: Η κοινοτική οδηγία ήταν ανάγκη να εφαρμοστεί για να προχωρήσει η ασφαλιστική αγορά μπροστά. Μας υποχρέωσε να κάνουμε αλλαγές, να αυξήσουμε σημαντικά το διαχειριστικό μας κόστος, ακόμα και να σταματήσουμε πολύχρονες συνεργασίες. Με την εφαρμογή της, όμως, διασφαλίζεται πολύ περισσότερο ο τελικός καταναλωτής και, σε βάθος χρόνου, θα αυξηθεί ο επαγγελματισμός στον κλάδο μας. Οι διαμεσολαβητές που επηρεάστηκαν περισσότερο από την εφαρμογή της οδηγίας είναι οι Μεσίτες που, κατά τη γνώμη μου, αποδυναμώθηκαν αρκετά. Δεν θα μπορούσα να πω κάτι για τους φορείς εκπροσώπησης, πρώτα γιατί οι περισσότεροι είναι και φίλοι μου, αλλά και διότι γνωρίζω ότι έκαναν μεγάλες προσπάθειες. Θεωρώ ότι ο αριθμός των μελών επηρεάζει τη διαπραγματευτική δύναμη σε σημαντικό βαθμό, ειδικά στους Μεσίτες.
Μείζον ζήτημα στην αγορά μας, εδώ και πολλά χρόνια, συνιστούν τα ανασφάλιστα οχήματα. Παρά τις σημαντικότατες οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις που συνεπάγεται το “φαινόμενο”, δεν έχει αντιμετωπιστεί από την Πολιτεία. Τι θεωρείτε εσείς ότι φταίει και τι πρέπει να γίνει;
Μ.Ι.: Πραγματικά, δεν μπορώ να καταλάβω τη μη εφαρμογή των κυβερνητικών αποφάσεων για τα ανασφάλιστα. Από τη μία κατανοώ ότι δεν είναι δημοφιλές να εφαρμόζεις κανόνες για μαζικά πρόστιμα, από την άλλη, όμως, η εφαρμογή αυτή διασφαλίζει κυρίως τη ζωή, το τεράστιο κόστος μίας ιατρικής αποκατάστασης ή και την περιουσία του ασφαλισμένου. Καμπάνιες για τη συνειδητοποίηση του ρίσκου για τους ανασφάλιστους ταυτόχρονα με την αυτοματοποίηση της διαδικασίας ελέγχου των ανασφάλιστων μέσω ΔΗΛΕΔ, κατά τη σύναψη της ασφάλισης, θα το έβλεπα ως ιδανικό σενάριο.
Ένα ακόμα ζήτημα που προκαλεί δυσαρέσκεια και ανησυχία στους συναδέλφους σας είναι ο αθέμιτος ανταγωνισμός που υφίστανται από δίκτυα εκτός των παραδοσιακών, όπως είναι οι τράπεζες, η τηλεφωνία, οι direct/ηλεκτρονικές πλατφόρμες, κ.λπ. Συμμερίζεστε τους προβληματισμούς τους και πώς πιστεύετε ότι μπορεί να προστατευτεί ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής;
Μ.Ι.: Τις direct ασφαλιστικές εταιρείες και τους direct διαμεσολαβούντες δεν τους θεωρώ αθέμιτο ανταγωνισμό. Αποτελεί σίγουρα ανταγωνισμό, αλλά με έναν διαφορετικό τρόπο πρόσκτησης εργασιών από αυτόν που έχουμε συνηθίσει, πιο απρόσωπο, που βασίζεται στην τεχνολογία. Δεν το θεωρώ απειλή, αλλά ευκαιρία να βελτιωθούμε ως φυσικά δίκτυα, προσφέροντας προσωπικές υπηρεσίες με πραγματική αξία για τον τελικό καταναλωτή. Δεν πιστεύω ότι ο επαγγελματίας ασφαλιστής μπορεί να αντικατασταθεί τεχνολογικά ή με απρόσωπα call centers. Σίγουρα κάποιοι καταναλωτές τα προτιμούν και θα τα προτιμάνε, αλλά δεν νομίζω ότι θα είναι μεγάλο το μερίδιό τους στο κοντινό μέλλον, ειδικά στη χώρα μας.
Οι τράπεζες είναι μια άλλη υπόθεση. Σίγουρα εδώ υπάρχουν περιπτώσεις αθέμιτου ανταγωνισμού, από τη στιγμή που “αναγκάζεται” ο καταναλωτής να ασφαλιστεί, για να αποκτήσει άλλα τραπεζικά προϊόντα που επιθυμεί. Οι εποπτικές αρχές και οι φορείς μας έχουν περιορίσει αρκετά αυτό το φαινόμενο, τα τελευταία χρόνια, χωρίς βέβαια να το έχουν εξαλείψει, ειδικά στις ασφαλίσεις επιχειρήσεων.
Όλο και συχνότερα βλέπουμε τις ασφαλιστικές εταιρείες να προβάλλουν εμφατικά τις επενδύσεις τους στη νέα τεχνολογία, πάντα προς όφελος πελατών και συνεργατών. Πόσο έχετε ωφεληθεί ως συνεργάτης τους από αυτές τις επενδύσεις; Αναζητάτε λύσεις σε αυτή την κατεύθυνση και εσείς ως BROKINS;
Μ.Ι.: Μάλλον θα πρέπει να με ρωτήσετε εάν αναζητάμε επιπλέον καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις, καθώς BROKINS και τεχνολογία πάντα πηγαίνανε μαζί. Απλά να σας αναφέρω ότι τιμολογούσαμε και υποδεχόμασταν προτάσεις ασφάλισης μέσω διαδικτύου το μακρινό 1997. Τότε είχε γίνει πραγματικός αγώνας, για να πείσουμε τους συνεργάτες να σταματήσουν τα τηλέφωνα και τα FAX. Χωρίς συνεχείς επενδύσεις δεν γίνεται να είσαι μπροστά.
Είμαστε περήφανοι για την τεχνολογική μας υποδομή: το ERP μας είναι το ανώτερο της αγοράς και ακόμα και συνεργάτες μας που επιθυμούν να διατηρήσουν τα δικά τους συστήματα, μας ζητάνε και, φυσικά τους παρέχουμε, web services για να συνδεθούν με εμάς. Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί, εδώ και 3 χρόνια, με σύγχρονη πλατφόρμα ενοποιημένων επικοινωνιών: με πραγματοποίηση απευθείας κλήσεων στους ασφαλιζόμενους χωρίς την παρέμβαση του χειριστή του τηλεφωνικού κέντρου, με δρομολόγηση και δημιουργία ουρών αναμονής, ώστε να ελαχιστοποιείται ο χρόνος που αναμένει κάποιος, καθώς και με τόσο real-time όσο και ιστορικό monitoring και στατιστικά, έτσι ώστε να αξιολογούμε διαρκώς και να αναπροσαρμοζόμαστε πριν τις εξελίξεις.
Το 2020, εν μέσω απομακρυσμένης εργασίας, καταφέραμε να τηρήσουμε το πλάνο μας και αναβαθμίσαμε όλη μας την τεχνολογική υποδομή, συμπεριλαμβανομένου και του τηλεφωνικού κέντρου, στις τελευταίες σύγχρονες cloud εκδόσεις. Για το 2021, το σχέδιό μας είναι να ανεβάσουμε το νέο portal πωλήσεων το πρώτο εξάμηνο (ήδη τα αρμόδια τμήματά μας πραγματοποιούν πυρετωδώς ελέγχους) και ήδη σχεδιάζουμε τη Mobile App εφαρμογή για συνεργάτες και πελάτες.
«Οι ήδη υπάρχουσες υποδομές μας εκτιμώνται και υποστηρίζονται από όλους τους συνεργάτες μας. Αυτό μας δίνει παραπάνω ώθηση για καινοτόμες λύσεις που θα δίνουν, τόσο στους συνεργάτες όσο και στους πελάτες μας, νέες δυνατότητες αλληλεπίδρασης με την BROKINS και θα διευκολύνουν σημαντικά την καθημερινότητά τους».
Κύριε Ιατρόπουλε, πόσο αισιόδοξος είστε για το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην ελληνική αγορά; Ποιο θα είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή την επόμενη ημέρα, μετά τη λήξη της πανδημίας; Το μέγεθος ή η εξειδίκευσή του θα αποτελούν συγκριτικό πλεονέκτημα;
Μ.Ι.: Μην ξεχνάμε και τα χρόνια πριν την πανδημία. Η οικονομική κρίση των τελευταίων ετών, με εξαίρεση τις υποχρεωτικές από τον νόμο ασφαλίσεις, έχει κάνει την ασφάλιση είδος πολυτελείας. Είμαι σίγουρος, όμως, ότι ανάπτυξη της οικονομίας θα έρθει σύντομα και θα έχει μεγάλο ρυθμό. Όπως προανέφερα, πιστεύω ότι είμαστε στη φάση συγκέντρωσης και στους διαμεσολαβητές. Το επαγγελματικό επίπεδο του ασφαλιστή στη χώρα μας έχει αναβαθμιστεί πολύ και ανάλογα έχουν μεγαλώσει και οι απαιτήσεις των διαμεσολαβητών από μία πιθανή συνεργασία τους. Πιστεύω ότι ο επαγγελματίας του χώρου μας θα ωφεληθεί αν συνεργαστεί με ένα μεγαλύτερο σχήμα, με την προϋπόθεση ότι αυτό το σχήμα δεν θα του δίνει απλώς μεγαλύτερη προμήθεια, αλλά, προσθετικά, θα αυξάνει την αξία του μέσα από την πρόσβασή του σε ζητούμενες πληροφορίες, ανά πάσα στιγμή, σε πρωτοποριακά προϊόντα, σε υψηλού επιπέδου εκπαίδευση και λοιπές υποστηρικτικές υπηρεσίες, που θα κάνουν την εργασία του πιο αξιόπιστη και πιο λειτουργική.
Η συσσωρευμένη εμπειρία δύο γενιών στη διαμεσολάβηση τι σας έχει διδάξει ως προς την προσέλκυση νέων συνεργατών; Εκτός από τις αμοιβές, τι αναζητά ο συνεργάτης που θα συνδέσει την επαγγελματική του πορεία με αυτή της BROKINS και τι νέο ετοιμάζεστε να προσφέρετε τόσο σε αυτόν όσο και στον πελάτη του;
Μ.Ι.: Θα ξεκινήσω από τα πιο σημαντικά: το Ήθος και τον Λόγο. Κάποιος θα πει ότι είναι αερολογίες και ασήμαντα. Για μας, όμως, δεν είναι έτσι και δεν τα συναντάμε από όλους. Είναι αξίες που έχουν μεταφερθεί από τον πατέρα μου όχι μόνο στους απογόνους του αλλά και στα στελέχη και το προσωπικό μας και τηρούνται ευλαβικά απ’ όλο τον οργανισμό BROKINS σε όλη τη διαδρομή του. Είναι οι αξίες που διέπουν και όλες τις μακροχρόνιες συνεργασίες μας.
Οι ήδη υπάρχουσες υποδομές μας εκτιμώνται και υποστηρίζονται από όλους τους συνεργάτες μας: το να έχει πρόσβαση κάποιος σε όλα τα στοιχεία παραγωγής του ή αναλυτικά στις οικονομικές του καταστάσεις. να μπορεί να βγάλει όποιο report επιθυμεί, παραγωγής ή ζημιών˙ να πληρώνει 24/7 τις υποχρεώσεις του και να εκτυπώνει τα συμβόλαιά του˙ το να υποστηρίζουμε, όπως όλο και περισσότεροι επιθυμούν, με τηλεφωνική και ηλεκτρονική αλληλογραφία το πελατολόγιό του, όλα αυτά γίνονται εδώ και πολλά χρόνια, πάντα με τα αρτιότερα υφιστάμενα μέσα. Αυτό μας δίνει παραπάνω ώθηση για καινοτόμες λύσεις που θα δίνουν, τόσο στους συνεργάτες όσο και στους πελάτες μας, νέες δυνατότητες αλληλεπίδρασης με την BROKINS και θα διευκολύνουν σημαντικά την καθημερινότητά τους.
Επιπλέον, έχουμε μεγάλη εμπειρία στον σχεδιασμό νέων, ευέλικτων προϊόντων, τα οποία διανέμονται αποκλειστικά μέσω του δικτύου συνεργατών μας. Πρόσφατο παράδειγμα, τα προϊόντα ασφάλισης Unique, τα οποία, σε συνεργασία με την HD Insurance και κορυφαίες αντασφαλιστικές εταιρείες, συμπλήρωσαν δύο χρόνια πολύ επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά.
Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News