«LifeMappr» από την ING Ελλάδος: Η online ματιά στο μέλλον!
To «LifeMappr» αποτελεί μία ακόμη καινοτομία της ING Ελλάδος, που υλοποιεί την στρατηγική της να παρέχει την καλύτερη εμπειρία στον πελάτη. Η εφαρμογή «LifeMappr», διαθέσιμη στη σελίδα Facebook.com/INGGreece, ανοίγει ένα παράθυρο στο μέλλον των χρηστών.
Πιο συγκεκριμένα, το «LifeMappr» δημιουργεί μία ταινία με τις σημαντικότερες στιγμές της προσωπικής και επαγγελματικής ζωής του χρήστη. Η ταινία βασίζεται σε στατιστικά στοιχεία και πληροφορίες από το προσωπικό προφίλ του χρήστη σε Facebook και LinkedIn. Μέσω αυτής της πρόβλεψης, η εφαρμογή ενθαρρύνει τον χρήστη να ξεκινήσει διαχείριση των οικονομικών του, αλλά και τον προγραμματισμό για το μέλλον. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να διαφοροποιήσει τα στοιχεία που χρησιμοποιεί η εφαρμογή, αλλάζοντας τη ροή της ταινίας και συνεπώς την οικονομική πρόβλεψη στο τέλος. Τα στοιχεία που χρησιμοποιεί η εφαρμογή δε δημοσιεύονται και αποκλειστικός κάτοχος των πληροφοριών αυτών είναι ο χρήστης.
Η δημιουργία του «LifeMappr» ανήκει στον Όμιλο ΝΝ, μέλος του οποίου αποτελεί και η ING Ελλάδος. H εφαρμογή παρουσιάστηκε με επιτυχία σε Ολλανδία και Ρουμανία, πριν προσαρμοστεί στα ελληνικά δεδομένα.
O Merlijn Lammersen, Brand Activation Manager, Ομίλου ΝΝ, δήλωσε: «Μέσω της προσωποποιημένης ταινίας με στιγμιότυπα από τη ζωή του χρήστη, το «LifeMappr» βοηθά τους καταναλωτές να σκεφθούν το μέλλον τους και τον οικονομικό προγραμματισμό τους με απλό και ψυχαγωγικό τρόπο. Με το «LifeMappr» το μέλλον σου είναι ορατό και μπορείς να το κάνεις πραγματικότητα».
Η Karina Pereira, Διευθύντρια Μarketing ING Ελλάδος δήλωσε σχετικά: « Για εμάς στην ING Ελλάδος το «LifeMappr» αποτελεί ένα ακόμη τεχνολογικό εργαλείο για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Μέσω αυτής της μοναδικής εφαρμογής, η ING προωθεί τη σημαντικότητα του οικονομικού προγραμματισμού από νεαρή ηλικία, καθώς και την ανάγκη για ασφαλιστική κάλυψη σε όλα τα στάδια της ζωής ενός ατόμου».
To «Life Mappr» app είναι ήδη ενεργό στη σελίδα της ΙΝG στο Facebook. Παράλληλα, έχει ήδη δημιουργηθεί και εφαρμόζεται επικοινωνιακό πλάνο για την προώθηση του «Life Mappr» με οnline διαφήμιση στο Facebook, καθώς και με διαφήμιση video στα δίκτυα του YouTube και Google Display Network.