Εκπαίδευση

LEAN Μεθοδολογία Εργασίας: Νέο σεμινάριο από το ΕΙΑΣ

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών για πρώτη φορά υλοποιεί ένα νέο Σεμινάριο αποδεδειγμένης αποτελεσματικότητας με τον τίτλο LEAN Μεθοδολογία Εργασίας – Συνεχής βελτίωση που δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τους πελάτες, τους εργαζόμενους και τον οργανισμό / μετόχους.

Το Σεμινάριο είναι διάρκειας πέντε (5) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017:  16:00– 20:15.

Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Δέσποινα Παπαχρυσάνθου, Continuous Improvement Manager στην Interamerican που δραστηριοποιείται στην αγορά των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες:

  • Να εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές της Lean Μεθοδολογίας Εργασίας
  • Να γνωρίσουν τους κύριους πυλώνες καθώς και την αλυσίδα αξίας της Lean πρακτικής
  • Να έρθουν σε επαφή με σημαντικά εργαλεία, ώστε να αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις
  • Να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα, την αποδοτικότητα και ανταγωνιστικότητα της Εταιρείας
  • Να  εξοικειωθούν με  τη νοοτροπία της συνεχούς βελτίωσης και την lean συμπεριφορά

Οι συμμετέχοντες θα προσεγγίσουν το Lean Management System υπό το πρίσμα ενός νέου μοντέλου Leader/Manager. Πρόκειται για χαρακτηριστικά που συνδέονται με την διάσταση «νοοτροπία και συμπεριφορά» και τα οποία χρειάζεται να αναπτύξει ο Lean Manager (επικοινωνία, εποικοδομητική ανατροφοδότηση-feedback, ανάπτυξη των ανθρώπων, ενδυνάμωση της καθημερινής επίδοσης, κ.λπ).

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη οργανισμών και εταιρειών και σε επαγγελματίες που θέλουν να γνωρίσουν την Lean Πρακτική εργασίας και να αξιοποιήσουν εστιασμένα εργαλεία και συγκροτημένες τεχνικές, προκειμένου να  ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα και την ικανοποίηση των πελατών και των εργαζομένων.  Με τις κατάλληλες τεχνικές του Lean,  η μείωση των περιττών ενεργειών και αποκλίσεων στις διαδικασίες συντελούν στην ομαλή και συνεχή ροή εργασιών. Μεταφράζοντας τις ανάγκες του πελάτη, επιτυγχάνεται απλοποίηση διαδικασιών, προτυποποίηση δραστηριοτήτων, ταχύτερη προσαρμογή στις εξελίξεις και συνακόλουθη ανάπτυξη εργασιών.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017.

Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση συμμετοχής

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας