Συνεντεύξεις

Κυριάκος Χατζηστεφάνου: Ο επαγγελματίας δεν λειτουργεί με το “φθηνότερο”

«Θέλω να συνεχίσω να ανήκω στους “πρωταθλητές” του κλάδου και να συμβάλλω στην ανάπτυξή του», δηλώνει ο Κυριάκος Χατζηστεφάνου, Ασφαλιστικός Σύμβουλος, MetLife, στη συνέντευξη που παραχώρησε στην “Α.Α.” και τη Σούλα Κορμά.

O κ. Κυριάκος Χατζηστεφάνου ανήκει στην κατηγορία εκείνη των ασφαλιστικών συμβούλων που αγωνίζονται με ενθουσιώδη ζήλο και ολόψυχη συμμετοχή για τη διάδοση του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης.
Έχει βαθιά πίστη στον θεσμό κι αυτό είναι κάτι που το έχουμε “εισπράξει” από τις συζητήσεις μαζί του στη διάρκεια της πολύχρονης γνωριμίας μας.
Όσα μας επισημαίνει και στην τωρινή συνέντευξή του αποδεικνύουν ότι στην 27χρονη διαδρομή του έχει εργαστεί σκληρά όχι μόνον για να εξελιχθεί ο ίδιος ως επαγγελματίας, αλλά και για να συμβάλει στην ευρύτερη αναβάθμιση του επαγγέλματος. Να αποδείξει στους πελάτες και τους συναδέλφους του ότι «ο κλάδος μας είναι ένα πεδίο συνεχών προκλήσεων,
αλλά και συνεισφοράς στο σύνολο», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά.
Με τον ίδιο ενθουσιασμό μιλά και για την εταιρεία με την οποία συνεργάζεται, τη MetLife,
την οποία επέλεξε συνειδητά το μακρινό 1992.
«Οι άνθρωποί της», μας λέει, «έχουν αποδείξει ότι μπορούν να εγγυηθούν τη σταθερότητα, τη διαρκή εκπαίδευση, τα κίνητρα και το υγιές περιβάλλον που χρειάζεται ένας ασφαλιστής, για να ανελιχθεί και να χτίσει μια σταθερή και διαχρονική καριέρα».
Ιδιαίτερη βαρύτητα, δεδομένης της γνώσης και της εμπειρίας του, έχει και η επισήμανση
του κ. Χατζηστεφάνου προς όσους επιλέξουν τώρα να υπηρετήσουν τον κλάδο.
Θεωρεί ότι οι νέοι ασφαλιστές έχουν την ευκαιρία να δραστηριοποιηθούν σε ένα περιβάλλον πολύ πιο δομημένο και ξεκάθαρο σε σχέση με το παρελθόν, για να εξασφαλίσουν «καλύτερα αποτελέσματα, σημαντικές επιτυχίες και απολαβές, και μία καριέρα με δυνατές συγκινήσεις».
Κι αυτό γιατί, μεταξύ των άλλων, ένας καλός ασφαλιστικός σύμβουλος δεν μπορεί ούτε πρόκειται να αντικατασταθεί –αυτόν ζητάει και θα ζητάει ο πελάτης!

 

Kύριε Χατζηστεφάνου, ξεκινήσατε την καριέρα σας ως ασφαλιστικός σύμβουλος το 1992 στην τότε Alico και σήμερα MetLife και έκτοτε συνεργάζεστε αδιαλείπτως μαζί της. Ποιο ήταν το έναυσμα της συνεργασίας σας με την εταιρεία και τι είναι αυτό που σας κρατά κοντά της όλα αυτά τα χρόνια;

K.X.: Τον Οκτώβριο του 1992, ολοκληρώνοντας τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις, αναζητούσα μια εργασία με προοπτικές, όπως τη φανταζόμουν. Έχοντας συζητήσει με φίλο μου, ασφαλισμένο της τότε Alico –αργότερα MetLife–, είχα πειστεί για την αναγκαιότητα και τη σημασία της ιδιωτικής ασφάλισης στη ζωή μας.

Έχοντας τα ερεθίσματα από την οικογένειά μου, πως η σταθερότητα και η πίστη σε αυτό που εκπροσωπείς γίνονται αρωγός και εγγύηση για την πορεία σου στη ζωή, θυμάμαι να ξεκινάω την έρευνα για το ποια είναι η καλύτερη ασφαλιστική εταιρεία ζωής στην ελληνική αγορά, με σκοπό να εργαστώ εκεί ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος.

Χρειάστηκε να επισκεφτώ και να μιλήσω με κάποιες από τις πιο αναγνωρίσιμες ασφαλιστικές εταιρείες ζωής της εποχής εκείνης. Η εταιρεία στην οποία εργάζομαι μέχρι και σήμερα, πληρούσε και πληροί όλα τα κριτήρια που είχα θέσει, κυρίως σε επίπεδο εργασιακής κουλτούρας, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο εκπαίδευε και εκπαιδεύει τους ανθρώπους της.

Είχα την ανάπτυξη που ήθελα, τόσο στην επαγγελματική όσο και προσωπική μου πορεία, κάτι που ήταν και είναι το ζητούμενό μου σε όλη τη διάρκεια των 27 χρόνων συνεργασίας μου με την εταιρεία. Βρέθηκα από την αρχή σε ένα περιβάλλον με κανόνες λειτουργίας για να επιδιώξω μια επιτυχημένη καριέρα, θέτοντας και κατακτώντας διαρκώς υψηλότερους στόχους.

Το έναυσμα, λοιπόν, ήταν το όραμα που διέκρινα πως μπορεί να γίνει πραγματικότητα σε αυτή την εταιρεία!

Κυριάκος Χατζηστεφάνου: Ο επαγγελματίας δεν λειτουργεί με το "φθηνότερο"

Έμαθα να λειτουργώ στην εταιρεία μου με τη διαδικασία της ανάλυσης αναγκών και να αναδεικνύω τις λύσεις στα ενδεχόμενα προβλήματα που θα εμφανιστούν στον πελάτη μου. O επαγγελματίας δεν λειτουργεί με το «φτηνότερο» ή με το «πόσο». Είναι ορατές οι διαφορές και η γνώμη μου είναι πως αυτά τα κανάλια καλώς υπάρχουν. Σε βοηθάνε να αναδείξεις περισσότερο την αξία σου και τη διαφορά σου αλλά και τη χρησιμότητά σου ως Σύμβουλος.

Από την 27χρονη διαδρομή σας ως ασφαλιστικός σύμβουλος, θα θέλαμε να θυμηθείτε και να μοιραστείτε μαζί μας κάποιες στιγμές/ή και γεγονότα που σας επηρέασαν σημαντικά ως επαγγελματία και εδραίωσαν την πίστη σας στον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης και στο έργο που επιτελούν οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι.

Κ.Χ.: Στην καριέρα ενός ασφαλιστικού συμβούλου υπάρχουν πράγματι στιγμές που λειτουργούν καταλυτικά. Είναι σαν σταυροδρόμι. Μπορείς να θυμηθείς διάφορες καταστάσεις και ανθρώπους γύρω σου που επηρέασαν την όλη σου διαδρομή. Κάποιες από αυτές τις στιγμές τις κρατάμε για τον εαυτό μας. Κάποιες επιλέγουμε να τις μοιραζόμαστε, κρίνοντας ότι έχουν ιδιαίτερη αξία για την εξέλιξη του επαγγέλματός μας.

Θα αναφέρω χρονολογικά τρεις από αυτές, οι οποίες πιστεύω πως με επηρέασαν σημαντικά ως επαγγελματία. Διότι, σε ό,τι αφορά την πίστη μου, ήταν ξεκάθαρο από την πρώτη στιγμή ότι πίστευα βαθιά μέσα μου στον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης. Πίστεψα τόσο δυνατά, που ταυτίστηκα με πάθος και όρεξη με τη δουλειά μου, γι’ αυτό και την υπηρετώ μέχρι και σήμερα, με το ίδιο αμείωτο σθένος.

Θα αναφέρω σαν πρώτη μου στιγμή τη συμμετοχή μου στη βασική εκπαίδευση της εταιρείας, όπου ένας από τους ομιλητές τότε ήταν ο ασφαλιστής Ζακ Σούσης και του ζήτησα, θυμάμαι, να πάμε σε ένα ραντεβού του μαζί. Η εμπειρία μου ήταν καταλυτική, γιατί θαύμασα τον τρόπο χειρισμού και το επίπεδο της συζήτησης ενός ήδη επιτυχημένου ασφαλιστή ζωής. Ήθελα πλέον ακόμη περισσότερο να ανήκω σε αυτόν τον χώρο.

Η επόμενη σημαντική στιγμή ήταν λίγους μήνες μετά την εκπαίδευσή μου, τον Αύγουστο του 1992. Τότε, ένας από τους παλαιότερους και κορυφαίους ασφαλιστές της εταιρείας, ο κ. Δημήτρης Καστρινάκης, έτυχε να δει στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου μου μια στοίβα από συμβόλαια πελατών, που προορίζονταν για παράδοση. Μαζί με αυτά ήταν και μια κλήση της τροχαίας, για υπέρβαση του χρόνου στάθμευσης. Μου έγραψε, λοιπόν, πάνω στην κλήση ένα σημείωμα: «Αγαπητέ ή αγαπητή συνάδελφε, τι κι αν πήρες κλήση –ας είναι καλά η παραγωγή σου. Καλό καλοκαίρι, Δημήτρης Καστρινάκης».

Η τελευταία εμπειρία ήταν δυστυχώς τραγική, αφού αφορά την απώλεια του φίλου μου του Πέτρου, που χάθηκε σε ηλικία μόλις 39 ετών, εξαιτίας εργατικού ατυχήματος. Παρότι ήμουν ήδη 17 χρόνια Ασφαλιστής Ζωής και ήταν ο δεύτερος πελάτης μου που έφευγε, βίωσα αυτή τη φρικτή απώλεια, αλλά και τη σπουδαιότητα του θεσμού μας, βλέποντας μέχρι σήμερα το πόσο στηρίχθηκε η οικογένειά του, επειδή ο Πέτρος μάς εμπιστεύθηκε.

Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από το να αποδεικνύεις, τόσο εσύ ως επαγγελματίας, αλλά και η εταιρεία σου και ευρύτερα ο θεσμός που υπηρετείς, ότι η ασφάλιση δεν είναι μια άυλη υπόσχεση, αλλά μπορεί να γίνει φάρος στις ζωές των ανθρώπων.

Θεωρείτε αναντικατάστατο τον ρόλο του ασφαλιστικού συμβούλου και ότι δεν «απειλείται» από άλλου είδους κανάλια διανομής χρηματοασφαλιστικών προϊόντων, όπως συχνά λέγεται στην αγορά μας;

Κ.Χ.: Συχνά ακούμε σαν απειλή την είσοδο νέων καναλιών διανομής, που ξεκίνησε εδώ και 20 χρόνια, πρώτα με την είσοδο του bancassurance και αργότερα με την ανάπτυξη εργασιών μέσω του διαδικτύου. Αλήθεια, ποιοι είναι αυτοί που δεν το βλέπουν όλο αυτό σαν μία ευκαιρία;

Εάν κοιτάξεις τα πράγματα κυριολεκτικά από ψηλά, διακρίνεις πως αυτό που ακούγεται σαν «απειλή», είναι «ευκαιρία». Η ανάπτυξη τέτοιων καναλιών δημιουργεί την ευκαιρία να διακρίνει ο ασφαλισμένος την πραγματική υπηρεσία και το όφελος που έχει, όταν απευθυνθεί στον Ασφαλιστικό Σύμβουλο. Η σωστή ενημέρωση και παροχή υπηρεσιών είναι αναντικατάστατη, ιδιαίτερα στις μέρες μας.

Σε ένα ανταγωνιστικό, καταναλωτικό και απαιτητικό περιβάλλον, η έλλειψη χρόνου και άνεσης δημιουργεί την ανάγκη να έχεις τον προσωπικό σου Σύμβουλο και Επαγγελματία, που θα μπορεί να δίνει τη λύση που χρειάζεσαι για να νιώθεις ασφαλής απέναντι στους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσεις.

Έμαθα να λειτουργώ στην εταιρεία μου με τη διαδικασία της ανάλυσης αναγκών και να αναδεικνύω τις λύσεις στα ενδεχόμενα προβλήματα που θα εμφανιστούν στον πελάτη μου. O επαγγελματίας δεν λειτουργεί με το «φτηνότερο» ή με το «πόσο». Είναι ορατές οι διαφορές και η γνώμη μου είναι πως αυτά τα κανάλια καλώς υπάρχουν. Σε βοηθάνε να αναδείξεις περισσότερο την αξία σου και τη διαφορά σου αλλά και τη χρησιμότητά σου ως Σύμβουλος.

Θεωρώ ότι ένας καλός ασφαλιστικός σύμβουλος, μαχητικός, υπεύθυνος, έμπιστος και αφοσιωμένος στους πελάτες του, δεν μπορεί να αντικατασταθεί. Αυτόν ζητάει ο πελάτης.

 

Κυριάκος Χατζηστεφάνου: Ο επαγγελματίας δεν λειτουργεί με το "φθηνότερο"Θεωρώ ότι έχει ενισχυθεί σημαντικά και η εμπιστοσύνη στον θεσμό. Σε αυτό βοήθησαν βεβαίως μια σειρά από εξελίξεις στο θεσμικό και εποπτικό πλαίσιο, που ενίσχυσαν την αξιοπιστία της αγοράς.

Σημαντική, όμως, ήταν και η συμβολή σοβαρών και φερέγγυων ασφαλιστικών εταιρειών όπως η MetLife, αλλά και σοβαρών επαγγελματιών ασφαλιστικών συμβούλων του χώρου, των μαχητών «πρώτης γραμμής», που ανέδειξαν την αναγκαιότητα και το όφελος του να διαθέτει κάποιος ιδιωτική ασφάλιση.

Έχετε κατακτήσει πέντε φορές την πρώτη θέση σε διατηρησιμότητα συμβολαίων σε Ελλάδα, Ευρώπη και παγκοσμίως. Ποιοι είναι οι παράγοντες που σας οδήγησαν σε αυτή τη σημαντική επίδοση; Τι είναι αυτό που πιστεύετε ότι σας κάνει να ξεχωρίζετε από τους συναδέλφους σας;

Κ.Χ.: Η πίστη μου στον θεσμό και η συνέπεια στις αληθινές ανάγκες του πελάτη ήταν και είναι καθημερινός αγώνας και μάχη με τον εαυτό μου. Είναι αυτά που βοηθούν να μένω προσηλωμένος στους στόχους που θέτω και που τις περισσότερες φορές είναι εκτός της «ζώνης βολέματος». Η αλήθεια είναι πως λειτουργώ έχοντας ως γνώμονα αποκλειστικά και μόνο τη δραστηριότητα. Δεν θυμάμαι ποτέ να σταματώ την προσπάθειά μου, επειδή επιτεύχθηκαν κάποιοι στόχοι.

Έχοντας προσήλωση αποκλειστικά και μόνο στη δραστηριότητα, έβλεπα, αρκετές φορές με ικανοποίηση και κάποιες με έκπληξη, τα αποτελέσματα να είναι πέραν των προσδοκιών μου. Κάθε τέτοια περίπτωση ήταν μια ηθική ανταμοιβή, πέραν της οικονομικής. Ήταν μια “ένεση” δύναμης για να συνεχίσω.

Αυτές οι μικρές καθημερινές επαγγελματικές νίκες, από πελάτη σε πελάτη, οδηγούσαν μαθηματικά σε διακρίσεις. Είναι όπως όταν τρέχεις μαραθώνιο. Για να τρέξεις τα 42 ιστορικά χιλιόμετρα, χρειάζεται να προπονηθείς για 2000 χιλιόμετρα περίπου, μέσα σε δύο χρόνια. Η ικανοποίηση, όμως, που παίρνεις όταν τερματίζεις, αρκεί για να σου δώσει τη δύναμη για τα επόμενα 2000 χιλιόμετρα προπονήσεων. Έτσι και στη δουλειά μας. η κάθε διάκριση είναι το έναυσμα για την επόμενη.

Δεν θεωρώ ότι διαφέρω σε κάτι, πέρα από το ότι δουλεύω με πολύ έντονους ρυθμούς, σε σημείο που πολλές φορές αγγίζω ή ξεπερνώ τα όριά μου. Γιατί; Επειδή το έχω πάρει απόφαση, επειδή το αγαπώ και αυτό εισπράττει ο πελάτης.

Στο κοινωνικοοικονομικό πλαίσιο που έχει πλέον διαμορφωθεί, υποστηρίζεται ότι είναι αναγκαία η θεσμοθέτηση της συμπληρωματικότητας της ιδιωτικής ασφάλισης στην κοινωνική. Από τη μέχρι σήμερα εμπειρία σας με υποψήφιους και υφιστάμενους πελάτες θα λέγατε ότι οι συμπολίτες μας έχουν αναγνωρίσει αυτή την ανάγκη; Εμπιστεύονται τις ασφαλιστικές εταιρείες; Πέραν του οικονομικού, ποιοι είναι οι λόγοι που δεν απευθύνεται περισσότερος κόσμος στην ιδιωτική ασφάλιση για να καλύψει τις ανάγκες του;

Κ.Χ.: Από το 1992, «παιδί» τότε στον κλάδο, μέχρι σήμερα, έχω διακρίνει κάτι που δεν μπορεί να αλλάξει. Κι αυτό αφορά την κουλτούρα και τις συνήθειές μας. Προφανώς, είναι μέρος του DNA μας. Οι άνθρωποι συνήθως δεν θέλουν να αποδεχτούν το ενδεχόμενο να αντιμετωπίσουν μια δύσκολη κατάσταση στο μέλλον. Αναβάλλουν συνεχώς να το σκεφτούν!

Και εκεί είναι προφανώς η βάση του προβλήματος. Στο ότι παραγνωρίζουμε ή αναβάλλουμε να σκεφτούμε μια προφανή ανάγκη: να είμαστε σωστά ασφαλισμένοι, απέναντι σε όποια δυσκολία βρεθεί μπροστά μας. Ο ρόλος ενός επαγγελματία είναι να αναδείξει αυτή την ανάγκη στον πελάτη του, με τον κατάλληλο τρόπο.

Για το ότι δεν απευθύνεται περισσότερος κόσμος στην ιδιωτική ασφάλιση, η σημαντικότερη αιτία δεν είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης ούτε η οικονομική επιφάνεια –που σίγουρα διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο– αλλά η έλλειψη ενημέρωσης και κατανόησης των αναγκών του. Αυτό είναι το πρόβλημα.

Όσοι ανήκουμε στο επάγγελμα αυτό και κυρίως οι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι, αντιλαμβανόμαστε αυτές τις διαφορές, αλλά και την ευθύνη που έχουν και οι δύο πλευρές, ασφαλιστές και πελάτες: οι μεν να αναδείξουν σωστά το πρόβλημα και τη λύση και οι δε να το κατανοήσουν.

Τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το δημόσιο σύστημα υγείας και σύνταξης, όλο και περισσότεροι πολίτες αντιλαμβάνονται την αναγκαιότητα της ιδιωτικής ασφάλισης, ως συμπληρωματικής λύσης. Επιπλέον, θεωρώ ότι έχει ενισχυθεί σημαντικά και η εμπιστοσύνη στον θεσμό. Σε αυτό βοήθησαν βεβαίως μια σειρά από εξελίξεις στο θεσμικό και εποπτικό πλαίσιο, που ενίσχυσαν την αξιοπιστία της αγοράς.

Σημαντική, όμως, ήταν και η συμβολή σοβαρών και φερέγγυων ασφαλιστικών εταιρειών όπως η MetLife, αλλά και σοβαρών επαγγελματιών ασφαλιστικών συμβούλων του χώρου, των μαχητών «πρώτης γραμμής», που ανέδειξαν την αναγκαιότητα και το όφελος του να διαθέτει κάποιος ιδιωτική ασφάλιση.

Κυριάκος Χατζηστεφάνου: Ο επαγγελματίας δεν λειτουργεί με το "φθηνότερο"

Οι νέοι ασφαλιστές έχουν την ευκαιρία να δραστηριοποιηθούν σε ένα περιβάλλον πολύ πιο δομημένο και ξεκάθαρο σε σχέση με το παρελθόν. Έχουν την ευκαιρία να λειτουργήσουν ως φορείς της αλλαγής, ως επαγγελματίες που θα βοηθήσουν να ενισχυθεί η ασφαλιστική συνείδηση και να αξιοποιηθεί καλύτερα ο ρόλος του θεσμού που υπηρετούμε.

Αυτή τη γενιά ασφαλιστών χρειάζεται η αγορά μας.

Σήμερα είναι ευκολότερο ή δυσκολότερο για έναν νέο άνθρωπο να ακολουθήσει το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου και να επιδιώξει μια καριέρα στον κλάδο, από ό,τι ήταν όταν ξεκινήσατε εσείς; Για ποιους λόγους;

Κ.Χ.: Όπως είπε ο Μέγας Αλέξανδρος, «δεν υπάρχει αδύνατον για αυτόν που θέλει να προσπαθήσει». Αυτό νομίζω τα λέει όλα. Κάθε εποχή έχει δυσκολίες αλλά και ευκαιρίες. Αυτό που χρειάζεται είναι η δέσμευση. Χρειάζεται πρωτίστως να δεσμευθείς απέναντι στον εαυτό σου και, από εκεί και έπειτα, να δείξεις προσήλωση και πίστη σε αυτό που επιλέγεις να κάνεις.

Όλα αυτά τα χρόνια έχω εργαστεί σκληρά για να εξελιχθώ ως επαγγελματίας, αλλά και για να συμβάλλω στην ευρύτερη αναβάθμιση του επαγγέλματός μας, το οποίο ήταν στις προτεραιότητές μου.

Στόχος αυτής της προσπάθειας ήταν να διασφαλίσω ότι, μέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, θα μπορώ να ανταποκριθώ με επιτυχία. Και –αντίστοιχα– να αποδείξω στους πελάτες και συναδέλφους ότι ο κλάδος μας είναι ένα πεδίο συνεχών προκλήσεων, αλλά και συνεισφοράς στο σύνολο.

Οι νέοι ασφαλιστές έχουν την ευκαιρία να δραστηριοποιηθούν σε ένα περιβάλλον πολύ πιο δομημένο και ξεκάθαρο σε σχέση με το παρελθόν. Έχουν την ευκαιρία να λειτουργήσουν ως φορείς της αλλαγής, ως επαγγελματίες που θα βοηθήσουν να ενισχυθεί η ασφαλιστική συνείδηση και να αξιοποιηθεί καλύτερα ο ρόλος του θεσμού που υπηρετούμε.

Αυτή τη γενιά ασφαλιστών χρειάζεται η αγορά μας. Και με γνώμονα αυτό, θεωρώ ότι η επιλογή ενός νέου ανθρώπου να υπηρετήσει τον κλάδο μας, θα έχει καλύτερα αποτελέσματα, σημαντικές επιτυχίες και απολαβές και μία καριέρα με δυνατές συγκινήσεις. Μέσες λύσεις δυστυχώς δεν υπάρχουν και δεν υπάρχουν περιθώρια για πειραματισμούς.

Πώς οραματίζεστε το μέλλον σας στον χώρο και τι στόχους θέτετε;

Κ.Χ.: Αν έμαθα κάτι σε αυτό το επάγγελμα είναι πως ο ίδιος ανοίγεις τον δρόμο σου. Οι στόχοι δεν έχουν σύνορα. Τους οραματίζεσαι και απλά τους σχεδιάζεις. Αυτό που χρειάζεται για να τους πετύχεις είναι αποφασιστικότητα, όραμα και σωστούς συνεργάτες δίπλα σου.

Η MetLife και οι άνθρωποί της έχουν αποδείξει, σε αυτά τα 27 χρόνια, ότι μπορούν να εγγυηθούν τη σταθερότητα, τη διαρκή εκπαίδευση, τα κίνητρα και το υγιές περιβάλλον που χρειάζεται ένας ασφαλιστής, για να ανελιχθεί και να χτίσει μια σταθερή και διαχρονική καριέρα.

Στο μέλλον, οραματίζομαι να είμαι, όπως πάντα, πρωτοπόρος σε αυτό που κάνω, επειδή το αγαπώ, επειδή νιώθω πως είναι το φυσικό περιβάλλον μου. Ήμουν και θα είμαι ενεργητικός και όχι παθητικός, απέναντι στις αλλαγές του περιβάλλοντος και γενικότερα. Προσπαθώ να προσαρμοστώ σε αυτές και το επιτυγχάνω, αναγνωρίζοντας τις ευκαιρίες και αλλάζοντας τα δεδομένα και τις καταστάσεις που λειτουργούν εις βάρος μου.

Νομίζω πως εμείς ορίζουμε τις αλλαγές, τις οριοθετούμε και τις δαμάζουμε, σύμφωνα με αυτά που θέλουμε να πετύχουμε. Εμείς κάνουμε τις επιλογές μας και θα κριθούμε για αυτές στο τέλος.

Θέλω, λοιπόν, να συνεχίσω να ανήκω στους «πρωταθλητές» του κλάδου και να συμβάλλω στην ανάπτυξή του, τόσο με ουσιαστική και αποτελεσματική δουλειά όσο και εμπνέοντας κάθε νέο συνεργάτη μας. Αυτή είναι και θα έπρεπε να είναι η παρακαταθήκη κάθε Ασφαλιστικού Συμβούλου.

Με όραμα, σωστή στόχευση, σχέδιο, δράση και μετρήσιμα αποτελέσματα ανοίγει ο δρόμος προς το μέλλον.

Χρειάζεται να πάρεις μια ανάσα και να ξεκινήσεις… τόσο απλά!

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας