Κερδίζουν το στοίχημα του ψηφιακού μετασχηματισμού οι ασφαλιστικές εταιρείες;
Στη συνέχεια του ρεπορτάζ μας, «ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς», εστιάζουμε στα οφέλη των ψηφιακών εφαρμογών, στο πώς τις αξιολογούν οι χρήστες, με ποιους τρόπους γίνεται η αξιολόγηση και αν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.
Αξιολόγηση των εφαρμογών
Αυτοματοποίηση διαδικασιών, μείωση κόστους, εξοικονόμηση πόρων, γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση, είναι μερικά μόνο από τα οφέλη του ψηφιακού μετασχηματισμού. Τα οφέλη αυτά δεν αφορούν μόνο τις ασφαλιστικές εταιρείες –αν και πρωτίστως εκείνες τα εισπράττουν. Μετακυλύονται σε πελάτες και συνεργάτες, για να επιστρέψουν στην εταιρεία και να ξαναγυρίσουν σε πελάτες και συνεργάτες. Με μία, όμως, βασική προϋπόθεση: οι εφαρμογές αυτές να είναι λειτουργικές και να… λειτουργούν. Στην κατεύθυνση αυτήν έχει πολύ μεγάλη σημασία τι feedback παίρνουν οι εταιρείες από τους ίδιους τους χρήστες των ψηφιακών εφαρμογών (Είναι ικανοποιημένοι; Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης;), αλλά και ποια εργαλεία χρησιμοποιούν, προκειμένου να μετρήσουν τον βαθμό ικανοποίησης. Ας δούμε τι μας απαντήσαν σχετικά οι εταιρείες που συμμετείχαν στο ρεπορτάζ.
ERGO:
Αξιολόγηση μέσω των ίδιων των εφαρμογών και ερευνών ικανοποίησης
«Στην προσπάθειά μας να βελτιώνουμε και να αναβαθμίζουμε συνεχώς τα ψηφιακά εργαλεία, που προσφέρουμε στους πελάτες, στους συνεργάτες αλλά και στους εργαζομένους μας, σημαντικό ρόλο παίζει η δική τους γνώμη. Γι’ αυτό ζητάμε τη δική τους αξιολόγηση, μέσω των ίδιων των εφαρμογών αλλά και εξειδικευμένων ερευνών ικανοποίησης που διενεργούμε.
Περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν πάντα και για αυτόν τον λόγο παρακολουθούμε τις διεθνείς εξελίξεις και είμαστε σε συνεχή διαδικασία ανταλλαγής τεχνογνωσίας και με τις υπόλοιπες χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται ο Όμιλος ERGO, με σκοπό τον καλύτερο συντονισμό όλων των καινοτόμων έργων και την ταχύτερη κατανόηση των νέων τάσεων και συνθηκών που δημιουργούνται παγκοσμίως. Όλες οι στρατηγικές μας αποφάσεις έχουν στο επίκεντρο των δράσεών μας την εμπειρία πελάτη και συνεργάτη, τη βελτίωση της επιχειρησιακής λειτουργίας και τη βελτιστοποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να βοηθήσουν, κάνοντας την καθημερινότητά μας πιο απλή και εύκολη. Στην ERGO Ασφαλιστική έχουμε αποφασίσει να ενισχύσουμε περαιτέρω τις ψηφιακές μας υπηρεσίες. Για αυτό, ήδη έχουμε ξεκινήσει έργα που αφορούν τον εμπλουτισμό του ERGO forMe, της πλατφόρμας για τους πελάτες μας, με νέες δυνατότητες, την αναβάθμιση του ERGO Portal και, φυσικά, τη δημιουργία και ενσωμάτωση νέων Bots για την απλοποίηση εσωτερικών διεργασιών. Θα συνεχίσουμε, λοιπόν, να επενδύουμε στον τομέα της τεχνολογίας και την καινοτομία, προσφέροντας συνεχώς περισσότερη αξία στους πελάτες και στους συνεργάτες μας», τονίζει η κα Ρέα Θελερίτη.
Eurolife FFH:
Ηeatmaps, έρευνες ικανοποίησης, scoring component…
«Σε όλες τις ψηφιακές μας εφαρμογές, χρησιμοποιούμε heatmaps, με στόχο να εντοπίζουμε ποιες περιοχές ενδιαφέρουν περισσότερο τους χρήστες μας, ποιες λιγότερο και ποιες καθόλου. Έτσι, είμαστε σε θέση να βλέπουμε τα σημεία εκείνα που χρειάζονται βελτίωση ή περαιτέρω ανάπτυξη. Επίσης, καταγράφουμε ανώνυμα και δειγματοληπτικά τον τρόπο πλοήγησης των χρηστών, ώστε να αναγνωρίζουμε προβληματικά components ή journeys, ενώ φροντίζουμε όλα τα αιτήματα εξυπηρέτησης να συνοδεύονται από έρευνες ικανοποίησης, προκειμένου να αντλούμε χρήσιμες πληροφορίες για την εμπειρία των πελατών μας. Οι νέες λειτουργικότητες στις ψηφιακές μας εφαρμογές συνοδεύονται από scoring component, κάτι που μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε άμεσα τη γνώμη του εκάστοτε χρήστη. Τέλος, δίνουμε στους συνεργάτες μας τη δυνατότητα να μπορούν να κλείσουν online ραντεβού μαζί μας, με σκοπό να ακούσουμε και να συζητήσουμε τις προτάσεις τους. Αυτό που μας αντιπροσωπεύει είναι η κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης, γι’ αυτό και δίνουμε ιδιαίτερη αξία στο feedback που λαμβάνουμε. Για εμάς, αυτός είναι ο τρόπος να γινόμαστε καλύτεροι», επισημαίνει ο κ. Δημήτρης Αβραμίδης.
Generali:
Δείκτης NPS στο 54,2
Αντίστοιχα, η κα Γεωργία Πιτσιγαυδάκη αναφέρει: «Η Generali χρησιμοποιεί μετρήσεις του δείκτη NPS (Net Promoter Score), καταγράφοντας υψηλά ποσοστά. Ειδικότερα, κατά τη χρήση 2022, ο δείκτης αυτός υπολογίστηκε στο 54,2, σημειώνοντας αύξηση +0,7 σε σχέση με το 2021, όπου ήταν στο 53,5.
Σε αυτό συνέβαλε η προσαρμογή των ασφαλιστικών λύσεων, η επένδυση σε τεχνολογικά εργαλεία που αυξάνουν και διευκολύνουν την πρόσβαση των πελατών σε παρεχόμενες υπηρεσίες και η ψηφιοποίηση των διαδικασιών που βελτίωσαν σημαντικά την εμπειρία εξυπηρέτησης των πελατών. Επιπροσθέτως, η προϊοντική προσέγγιση της εταιρείας για την κάλυψη των σύγχρονων αναγκών του κοινού οδήγησε στη δημιουργία ευέλικτων οικοσυστημάτων που ενσωματώνουν καλύψεις και, ταυτόχρονα, προσφέρουν συμβουλευτική πρόληψης, με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασφαλισμένων συνολικά. Για την Generali, αυτή είναι η έννοια της ενεργού ασφάλισης κάθε στιγμή. Μια ολιστική εμπειρία που δίνει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να σχεδιάσουν τη ζωή και το μέλλον τους με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια και ηρεμία.
Ιδιαίτερη αξία, ωστόσο, έχουν για εμάς οι πιο απαιτητικές αξιολογήσεις, καθώς μάς δίνουν τη δυνατότητα να δούμε την πραγματική ανάγκη και να οδηγούμαστε σε βελτιώσεις με βάση αυτήν, εκπληρώνοντας την υπόσχεσή μας να αποτελούμε τον Lifetime Partner των ασφαλισμένων μας».
Groupama Ασφαλιστική:
Ικανοποιημένο το 74% των συνεργατών
«Οι πλατφόρμες εξυπηρέτησης των συνεργατών της Groupama Ασφαλιστικής αξιολογούνται από τους ίδιους, σε ετήσια βάση, ενώ αξίζει να αναφερθεί ενδεικτικά ότι, το 2022, το 74% των συνεργατών δήλωσε ότι είναι ικανοποιημένοι από τη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών μας», επισημαίνει η κα Έλενα Ορφανίδου.
Hellas Direct:
Στρεφόμαστε τακτικά σε ποιοτικές έρευνες και συνεντεύξεις
«Παρακολουθούμε σε καθημερινή βάση τους δείκτες και τις έρευνες ικανοποίησης των πελατών μας –οι επιδόσεις μας εκεί είναι από τους πιο σημαντικούς στόχους μας συνολικά ως εταιρεία. Στρεφόμαστε τακτικά σε ποιοτικές έρευνες και συνεντεύξεις, για να ξαναδούμε βήμα-βήμα όλη την εμπειρία των πελατών μας μαζί μας και να καταγράψουμε σχόλια για σημεία που μπορεί να θέλουν βελτίωση. Είναι μία από τις βασικές αρχές μας, πως παντού υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, για να κάνουμε ακόμα δικαιότερη, αμεσότερη και ολοκληρωμένη την εμπειρία του χρήστη μαζί μας. Είμαστε διαρκώς σε αναζήτηση αυτών των δυνατών βελτιώσεων. Θέλουμε πάντα να γινόμαστε καλύτεροι απέναντι στους πελάτες μας και ο πήχης μπαίνει πάντα ψηλά», υπογραμμίζει ο κ. Μιχάλης Αντωνίου.
Interasco:
Δεν εφησυχάζουμε
«Η χρήση των ψηφιακών μας εφαρμογών είναι καθημερινή από όλους τους εμπλεκόμενους και αποτελεί το βασικότερο εργαλείο για τη μεταξύ μας επικοινωνία. Η αξιολόγησή τους μπορεί να γίνει είτε με τη χρήση του κεντρικού e-mail της Interasco είτε μέσω των social media με την ανάρτηση σχολίων ή κριτικών.
Τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής είναι πολύ θετικά, αφού το 2019 η Interasco βραβεύθηκε με το «Ασημένιο Βραβείο» στην τελετή απονομής των Loyalty Awards, για το Ψηφιακό της Πρόγραμμα «Ευχαριστώ» ως πρόγραμμα επιβράβευσης των πελατών της, ενώ το 2022 κατέκτησε το «Χρυσό Βραβείο» για το ίδιο πρόγραμμα στα Digital Finance Awards εταιρειών που υιοθετούν πρωτοπόρα έργα και καινοτόμες πρωτοβουλίες, στους ραγδαία αναπτυσσόμενους χώρους του Digital Banking & Digital Insurance.
Φυσικά, αυτά δεν μας εφησυχάζουν. Η Interasco δεν θα σταματήσει ποτέ να βελτιώνεται, να αναζητά σύγχρονες και εύχρηστες τεχνολογικές μεθόδους, προκειμένου να προσφέρει στο δίκτυο συνεργατών της και στους ασφαλισμένους πελάτες της, υπηρεσίες και εργαλεία που θα διευκολύνουν και θα απλοποιούν την καθημερινότητά τους», επισημαίνει ο κ. Κωνσταντίνος Αρβανίτης.
Ορίζων 1964:
Ακούμε και προσαρμοζόμαστε
«Με τη σωστή ενημέρωση, τη συγκέντρωση πληροφοριών, την καταγραφή των αναγκών τόσο του ανθρωπίνου δυναμικού της εταιρείας όσο και των συνεργατών μας, συνδυαστικά με ένα σύστημα αξιολόγησης και ανατροφοδότησης, πετυχαίνουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Υπάρχει διαρκής επικοινωνία ανάμεσα στους χρήστες των εφαρμογών, το δίκτυο πωλήσεων, με το τμήμα μηχανογράφησης, ώστε να γίνονται αλλαγές και βελτιώσεις στα υπάρχοντα συστήματα, να αναπτύσσονται νέες λειτουργικότητες, εναρμονισμένες με τις ανάγκες των χρηστών, και να εξελίσσεται τεχνολογικά η εταιρεία. Ακούμε τις ανάγκες των συνεργατών μας και κατ’ επέκταση και των πελατών μας, και προσαρμοζόμαστε σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, αξιοποιώντας την ίδια στιγμή όλες τις αναλύσεις που προκύπτουν από καμπάνιες ψηφιακού marketing», απαντά ο κ. Εμμανουήλ Παπανικολάου, ο οποίος δεν παραλείπει να αναφερθεί και στην ανασφάλεια που ενδέχεται να αισθάνονται οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, τονίζοντας: «Πάντα οι αλλαγές αντιμετωπίζονται με δυσπιστία, και χρειάζεται κάποιος χρόνος προσαρμογής στα νέα δεδομένα. Οι συνεργάτες ενδέχεται να αισθάνονται ανασφαλείς, σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, καθώς διαισθάνονται πως τα ψηφιακά κανάλια διανομής αναδιαμορφώνουν και ίσως περιορίζουν τον ρόλο τους. Παρόλα αυτά, έχουν αντιληφθεί, πλέον, ότι θα διατηρήσουν με επιτυχία ενεργό ρόλο στη διαμορφούμενη ψηφιακή εποχή, ενισχύοντας τον συμβουλευτικό τους χαρακτήρα».
Υδρόγειος Ασφαλιστική:
Αξιολογεί προχωρώντας σε ανάλογες παρεμβάσεις και έργα
«Το έργο του ψηφιακού μετασχηματισμού της Υδρογείου, «Ydrogios 2.0», βρίσκεται σε ανάπτυξη από το 2022, έχοντας ήδη αποφέρει μία πλούσια “βιβλιοθήκη” συμπερασμάτων, τα οποία η Εταιρεία αξιολογεί προχωρώντας σε ανάλογες παρεμβάσεις και έργα. Μία πρώτη δέσμη εξ αυτών βρίσκεται ήδη προς υλοποίηση, εστιάζοντας σε τομείς, όπως η περαιτέρω μείωση χρήσης χαρτιού, η διεύρυνση χρήσης ψηφιακών υπηρεσιών, όπως η ηλεκτρονική υπογραφή και η ηλεκτρονική αρχειοθέτηση εγγράφων, η διεύρυνση χρήσης νέων ψηφιακών μέσων στις επικοινωνίες και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και η ανάπτυξη νέων εργαλείων για την υποστήριξη και εκπαίδευση συνεργατών», επισημαίνει ο κ. Βαγγέλης Πασχάλης, υπογραμμίζοντας ότι «πρόκειται για ένα εσωτερικό, διατμηματικό και σε συνεχή εξέλιξη έργο, που στόχο έχει την περαιτέρω αναβάθμιση της ψηφιακής ωριμότητας της Εταιρείας και του ανθρώπινου δυναμικού της».
Συμπερασματικά…
Οι ασφαλιστικές εταιρείες καλούνται να κερδίσουν το στοίχημα του ψηφιακού μετασχηματισμού, εάν θέλουν όχι μόνο να αναπτυχθούν, αλλά και να επιβιώσουν. Από τις απαντήσεις των 9 εταιρειών διαπιστώνουμε ότι όλες το έχουν συνειδητοποιήσει και προχωρούν στην κατεύθυνση αυτή, αν και οι ταχύτητες που έχουν αναπτύξει σαφώς διαφέρουν. Για κάποιες ψηφιακός μετασχηματισμός σημαίνει διαθέτω ένα σύγχρονο σύστημα μηχανογράφησης ή ένα σύστημα CRM και αξιοποιώ στο έπακρο τις δυνατότητές τους, στηρίζοντας τις εσωτερικές μου λειτουργίες και εκείνες των συνεργατών μου. Κάποιες άλλες διαθέτουν, επιπλέον, ψηφιακές πλατφόρμες και apps και αξιοποιούν heatmaps, data analytics, εφαρμογές βαθμολόγησης των υπηρεσιών τους κ.ά. κ.ά. Όπως αποδεικνύεται, οι δυνατότητες είναι απεριόριστες.
Άσχετα από το πόσο “ρηχός” ή “βαθύς” μπορεί να θεωρηθεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός κάθε ασφαλιστικής, για να επιτευχθεί, απαιτείται, καταρχάς, μία σημαντική οικονομική επένδυση και συνεργασία με εταιρείες που διαθέτουν τη σχετική τεχνολογία και αναπτύσσουν λογισμικά, συστήματα CRM, apps, wallet κ.λπ. Χωρίς την υποστήριξη και την τεχνογνωσία αυτών των εταιρειών η ψηφιακή πρόοδος της ασφαλιστικής αγοράς δεν θα ήταν δυνατή.
Από εκεί και πέρα, κάποιες ασφαλιστικές εταιρείες αξιοποίησαν outsourcing υπηρεσίες, κάποιες αποφάσισαν να δώσουν ενεργό ρόλο στο υπάρχον στελεχιακό δυναμικό τους και να “τρέξουν” τις διαδικασίες εσωτερικά, κάποιες δημιούργησαν ειδικά τμήματα και τα στελέχωσαν με ανθρώπους έμπειρους στο πεδίο του digitalization, πάντα συνεργαζόμενες με τις ανωτέρω εταιρείες.
Μεγάλη ή μικρή η οικονομική επένδυση που έκαναν, πολλές ή λίγες οι ψηφιακές εφαρμογές που έχουν να επιδείξουν, η πρόοδος που έχουν καταφέρει κρίνεται εκ του αποτελέσματος.
Στην κατεύθυνση αυτήν έχει σημασία να δει κανείς αν αυτές οι ψηφιακές εφαρμογές είναι όντως προσβάσιμες και φιλικές προς τον χρήστη. αν αξιοποιούνται σωστά και στο έπακρο. αν ενδυναμώνουν πράγματι τη σχέση με τον πελάτη και τον συνεργάτη. Οι εταιρείες διαθέτουν εργαλεία με τα οποία μετρούν την απήχηση που έχουν οι εφαρμογές τους στους χρήστες. Ωστόσο, οι περισσότερες είναι αρκετά φειδωλές στο να διαθέσουν μετρήσιμα στοιχεία. Αλλά, στην τελική, ίσως και να μην χρειάζεται. Σε τούτη την άκρως ψηφιακή εποχή, με μια απλή επίσκεψη στο site κάθε εταιρείας, ή απλά “κατεβάζοντας” ένα app, εξάγονται ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
Υπάρχουν, λοιπόν, εφαρμογές για τις οποίες οι εταιρείες δηλώνουν περήφανες, αλλά έχουν λειτουργικά προβλήματα. Καταρχάς, υπάρχουν portals συνεργατών δύο ταχυτήτων. Υποθέτουμε ότι οι εταιρείες, τις οποίες αφορούν τα αρνητικά σχόλια, ήδη γνωρίζουν τις δυσλειτουργίες και κάνουν κινήσεις για να τις διορθώσουν.
Επιπλέον, ενώ από τα σημαντικότερα οφέλη είναι (και αναφέρθηκε σχεδόν από όλους τους συμμετέχοντες στο ρεπορτάζ), η απλούστευση και επιτάχυνση των διαδικασιών, η αγορά ακόμη ταλανίζεται από μεγάλες καθυστερήσεις στην καταβολή των αποζημιώσεων (βλ. 5+1 λόγοι καθυστέρησης στην καταβολή των αποζημιώσεων).
Επίσης, απ’ ό,τι φαίνεται, οι εταιρείες δεν έχουν αξιοποιήσει στον βαθμό που θα έπρεπε ψηφιακά εργαλεία που εστιάζουν στην πρόληψη και θα μπορούσαν να ωφελήσουν πολλαπλά τις ίδιες και τους ασφαλισμένους τους, δημιουργώντας, μεταξύ άλλων, μεγαλύτερα περιθώρια ανάπτυξης. Ούτε έχουν φροντίσει να εξοικειώσουν τους συνεργάτες τους με αυτά, για να τα συστήνουν.
Και εδώ ερχόμαστε στην άλλη όψη του προβλήματος: Υπάρχουν ψηφιακά εργαλεία που καθίστανται ουσιαστικά άχρηστα, γιατί οι χρήστες τους υστερούν ψηφιακά και δεν μπορούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητές τους. Ειδικά εάν πρόκειται για υπαλλήλους ή συνεργάτες, αυτό λειτουργεί ανασταλτικά και καθυστερεί την όλη ψηφιακή πρόοδο της εταιρείας.
Επιπλέον, εξίσου σημαντικό είναι τι κατεύθυνση έχει ο μετασχηματισμός κάθε εταιρείας και πού τοποθετεί τον πελάτη και τον συνεργάτη. Όσο καλοδεχούμενα κι αν είναι για τους συνεργάτες τα οφέλη που προσφέρουν τα portals και η αναβάθμιση των λειτουργιών των εταιρειών, οι πλατφόρμες απευθείας πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων συνεχίζουν να προκαλούν αντιδράσεις.
Εδώ δεν πρέπει να διαφύγει της προσοχής ότι υπάρχουν εταιρείες που, παρά τις αντιδράσεις, δημιουργούν νέες ψηφιακές πλατφόρμες πώλησης, ενώ την ίδια στιγμή κάποιες άλλες, που ξεκίνησαν ως αυθεντικές aggregator, αντιλαμβάνονται ότι μπορούν να εξελιχθούν περαιτέρω, μόνο αν θέσουν τα εργαλεία τους στη διάθεση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και αξιοποιήσουν τη δυναμική τους. Και στις δύο περιπτώσεις η υποδοχή που επεφύλαξαν οι διαμεσολαβητές δεν ήταν και η πιο θερμή. Αναρωτιόμαστε, όμως, αν πρέπει να δοθεί το πλεονέκτημα της αμφιβολίας και να αφήσουμε τον χρόνο να κρίνει αν το πρώτο εγχείρημα θα ζημιώσει ή θα λειτουργήσει ενισχυτικά για τις εταιρείες που το επέλεξαν. Στη δεύτερη περίπτωση, πάλι, δεν μπορούμε παρά να σκεφτούμε ότι η αγορά εξελίσσεται και θα πρέπει να μαθαίνει από τα λάθη της. Και στο παρελθόν υπήρξαν εταιρείες που δεν αντιλήφθηκαν από την αρχή τη σημασία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Το έκαναν αργότερα και δικαιώθηκαν από την επιλογή αυτήν, τόσο οι ίδιες όσο και οι συνεργάτες που τις επέλεξαν.
Για να επανέλθουμε στο θέμα του ψηφιακού μετασχηματισμού, η… “λυδία λίθος”, που θα κρίνει την επιτυχία του εγχειρήματος, είναι το ίδιο το ανθρώπινο δυναμικό της ασφαλιστικής αγοράς, μηδενός εξαιρουμένου. Πόσο έχουν “αγκαλιάσει”, κατανοήσει και, κυρίως, αφομοιώσει αυτές τις αλλαγές και πόσο καλά καταφέρνουν να τις επικοινωνήσουν, τόσο εσωτερικά όσο και προς τα έξω; Υπάρχουν εταιρείες που με το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό και την ομαδική δουλειά και χωρίς επικοινωνιακές υπερβολές φαίνεται να το έχουν καταφέρει. Όπως υπάρχουν και άλλες, που όλη αυτή η επένδυση χάνεται στο κενό επικοινωνίας μεταξύ των διαφόρων τμημάτων. Το σίγουρο πάντως είναι ότι η ασφαλιστική αγορά παλεύει σκληρά, για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της λεγόμενης 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης. Μόνο που πρέπει σιγά σιγά να ετοιμάζεται και για την επόμενη επανάσταση, που σύμφωνα με φίλο ασφαλιστικό διαμεσολαβητή δεν θα είναι άλλη από την Επανάσταση της Απλότητας!
Δήμητρα Καζάντζα, Ειρήνη Αχνούλα
Διαβάστε επίσης: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς (Μέρος Α’)
Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News