Kάλυψη πανδημίας: Η εξάρτηση των ΜΜΕ από έναν βασικό πελάτη αυξάνει τη ζήτηση
Σχεδόν το 30% των μεσαίων και μικρών επιχειρήσεων (ΜΜΕ) στο Ηνωμένο Βασίλειο ανησυχούν πολύ ή πάρα πολύ για την υπερβολική εξάρτησή τους από έναν πελάτη, σύμφωνα με την “SME Insurance Survey” που πραγματοποίησε στο Ηνωμένο Βασίλειο η GlobalData για το 2020. Η εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης σημειώνει ότι αυτό είναι πιθανό να αυξήσει τη ζήτηση για κάλυψη ειδικά για πανδημία.
Ο αναλυτής της GlobalData, κ.Ben Carey–Evans, σχολίασε σχετικά: «Σύμφωνα με την έρευνα, το 27,9% των μεσαίου μεγέθους ΜΜΕ ανησυχούν πολύ ή πάρα πολύ για την υπερβολική εξάρτησή τους από έναν βασικό πελάτη. Τα ποσοστά είναι μόνο ελαφρώς χαμηλότερα για τις μικρότερου μεγέθους επιχειρήσεις, με το 24% αυτών να εμφανίζουν παρόμοια επίπεδα ανησυχίας. Ομοίως, το 40,2% των μεσαίων επιχειρήσεων ανησυχεί πολύ ή πάρα πολύ για ένα γεγονός που θα εμπόδιζε τις συναλλαγές τους. Ο βασικός λόγος, για φέτος, είναι τα lockdown που επιβάλλονται από την κυβέρνηση, τα οποία έχουν σοβαρό αντίκτυπο στις ΜΜΕ».
Και συνεχίζει ο κ. Carey-Evans: «Η υπερβολική εξάρτηση από έναν πελάτη είναι μια σημαντικά αυξανόμενη ανησυχία κατά τη διάρκεια της τρέχουσας πανδημίας και κάτι που πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές. Μπορεί να αυξήσει τη ζήτηση για μια νέα επιχειρηματική κάλυψη ειδικά για πανδημία, προκειμένου να προστατευθούν οι επιχειρήσεις από τους βασικούς πελάτες που θα χρεοκοπήσουν ή θα πρέπει να σταματήσουν τις δραστηριότητές τους σε περιόδους τοπικών ή γενικών lockdown, για παράδειγμα».
Πάνω από το ένα τέταρτο (25,4%) των μεσαίου μεγέθους ΜΜΕ ανησυχούν πάρα πολύ ή πολύ ότι είναι υπο-ασφαλισμένες.
«Αυτό είναι πολύ πιθανό να συνδέεται με τις ανησυχίες σχετικά με την υπερβολική εξάρτηση από έναν πελάτη ή από ένα γεγονός που μπορεί να διακόψει τις συναλλαγές τους, καθώς και τα δύο θα οδηγήσουν σε απώλειες που είναι επί του παρόντος ανασφάλιστες», προσθέτει ο κ. Carey-Evans.
«Η αβεβαιότητα που δημιουργείται από την πανδημία Covid-19 σημαίνει ότι οι ανησυχίες και οι κίνδυνοι για τις ΜΜΕ αλλάζουν και αυξάνονται. Η πιθανότητα παράτασης των lockdowns και των περιόδων διακοπής των συναλλαγών για συγκεκριμένους τύπους επιχειρήσεων ή πελάτες ορισμένων εταιρειών, καθιστά τον συγκεκριμένο κίνδυνο πολύ δύσκολο για να ασφαλιστεί. Ωστόσο, η έρευνα της GlobalData δείχνει ότι το επίπεδο ανησυχίας θα είναι αρκετά υψηλό για να δημιουργήσει ζήτηση για καινοτόμα προϊόντα. Επομένως, “γενναίοι” ασφαλιστές θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ένα εξαιρετικά δημοφιλές συμβόλαιο, εάν ήταν σε θέση να εξισορροπήσουν καλύτερα την απαιτούμενη κάλυψη και το υψηλό επίπεδο κινδύνου», καταλήγει ο αναλυτής της GlobalData.
Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News