

Η νέα αυτή υπηρεσία πληροφόρησης ζημιών, μέσα από το προηγμένο κοινό ηλεκτρονικό περιβάλλον εργασίας, αναβαθμίζει την εμπειρία συνεργασίας με την Interasco, παρέχοντας μοναδικές δυνατότητες και πλεονεκτήματα στους συνεργάτης της.
Η πληροφόρηση ζημιών, που δημιουργήθηκε με βάση τις πραγματικές και σύγχρονες ανάγκες των συνεργατών της Interasco, περιλαμβάνει τις ακόλουθες βασικές λειτουργίες και αφορά όλες τις εκκρεμείς ζημιές, όλων των κλάδων ασφάλισης, εκτός του κλάδου Υγείας και Αστικής Ευθύνης:
Πρόκειται για ένα νέο, σύγχρονο ψηφιακό εργαλείο για τη δημιουργία του οποίου αξιοποιήθηκαν οι πιο σύγχρονες τεχνολογίες, εφαρμόστηκαν τα πιο υψηλά στάνταρ/ πρότυπα ασφάλειας και ακολουθήθηκε πρωτότυπη μεθοδολογία.
Βασικός στόχος της νέας αυτής υπηρεσίας είναι η περαιτέρω αναβάθμιση των υπηρεσιών και της εμπειρίας εξυπηρέτησης των συνεργατών, προσφέροντας:
Συνολικά, η My Interasco ηλεκτρονική εφαρμογή μετατρέπεται σε ένα «e-office» για τον επαγγελματία διαμεσολαβητή, ενώ η επικοινωνία συνεργάτη – εταιρίας γίνεται πιο διαφανής, διαδραστική και άμεση.
Πέρα από τη νέα αυτή ηλεκτρονική υπηρεσία, η Διεύθυνση Αποζημιώσεων, για την ακόμα καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών της, δημιουργεί δυο νέες ηλεκτρονικές διευθύνσεις, σε αντικατάσταση της ενιαίας [email protected]:
Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, «οι νέες υπηρεσίες που συστήνει η Interasco αποτελούν άλλο ένα επιτυχημένο δείγμα της ξεκάθαρης στρατηγικής της, που δεν είναι άλλη από τη δέσμευσή της απέναντι στους συνεργάτες της για διασφάλιση και εξασφάλιση του εκσυγχρονισμού τους, της διακράτησης και ανάπτυξής τους, απόλυτα συνυφασμένης με την ποιότητα, φερεγγυότητα και αξιοπιστία».
Σύντομα, στην πλατφόρμα My Interasco, θα λανσαριστεί και η ενότητα Πληροφόρησης Ζημιών του Κλάδου Υγείας.