Εταιρείες

Interasco: νέα υπηρεσία ηλεκτρονικής πληροφόρησης ζημιών

H Interasco συνεχίζοντας δυναμικά την υλοποίηση έργων που ακολουθούν το ταξίδι που ξεκίνησε στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού, εγκαινιάζει τη νέα Υπηρεσία Πληροφόρησης Ζημιών, μέσα από τη πλατφόρμα των συνεργατών «My Interasco».

Η νέα αυτή υπηρεσία πληροφόρησης ζημιών, μέσα από το προηγμένο κοινό ηλεκτρονικό περιβάλλον εργασίας, αναβαθμίζει την εμπειρία συνεργασίας με την Interasco, παρέχοντας μοναδικές δυνατότητες και πλεονεκτήματα στους συνεργάτης της.

Η πληροφόρηση ζημιών, που δημιουργήθηκε με βάση τις πραγματικές και σύγχρονες ανάγκες των συνεργατών της Interasco, περιλαμβάνει τις ακόλουθες βασικές λειτουργίες και αφορά όλες τις εκκρεμείς ζημιές, όλων των κλάδων ασφάλισης, εκτός του κλάδου Υγείας και Αστικής Ευθύνης:

  • Πληροφορίες Φιλικού Διακανονισμού (Ημ/νία λήξης ερωτήματος, Ημ/νία Απάντησης & Απάντηση, ο λόγος της τυχόν απόρριψης)
  • Στοιχεία Πραγματογνωμόνων
  • Διακανονιστής Interasco που χειρίζεται τον φάκελο ζημιάς
  • Υπολειπόμενα Έγγραφα για την διεκπεραίωση της Ζημιάς (Οριζόμενα από την Διεύθυνση Αποζημιώσεων)
  • Δυνατότητα επισύναψης εγγράφων προς την Διεύθυνση Αποζημιώσεων
  • Πληροφόρηση για την ύπαρξη Πραγματογνωμοσύνης
  • Εντολή Καταβολής Αποζημίωσης για υπογραφή από τον Δικαιούχο:
    – Εκτύπωση Εντύπου Εξοφλητικής Κατάθεσης Αποζημίωσης
    – Υπογραφή από τον δικαιούχο / πελάτη
    – Ηλεκτρονική αποστολή του υπογεγραμμένου Εντύπου στη Διεύθυνση Αποζημιώσεων
    – Άμεση εξόφληση / κατάθεση αποζημίωσης από την Interasco

Πρόκειται για ένα νέο, σύγχρονο ψηφιακό εργαλείο για τη δημιουργία του οποίου αξιοποιήθηκαν οι πιο σύγχρονες τεχνολογίες, εφαρμόστηκαν τα πιο υψηλά στάνταρ/ πρότυπα ασφάλειας και ακολουθήθηκε πρωτότυπη μεθοδολογία.

Βασικός στόχος της νέας αυτής υπηρεσίας είναι η περαιτέρω αναβάθμιση των υπηρεσιών και της εμπειρίας εξυπηρέτησης των συνεργατών, προσφέροντας:

  • Ευελιξία (σύνδεση του συνεργάτη από οποιοδήποτε σταθερό ή / και ηλεκτρονικό μέσο, με την εφαρμογή My Interasco App)
  • Αυτοματισμός (συντόμευση διαδικασιών, χρόνου ανταπόκρισης και ενημέρωσης, γρήγορη πρόσβαση, φόρτωση και μεταφόρτωση δικαιολογητικών, εύκολη πλοήγηση)
  • Αποτελεσματικότητα (έγκαιρη πληροφόρηση, σωστή καθοδήγηση και εξυπηρέτηση του πελάτη, μείωση χρόνο αναμονής)

Συνολικά, η My Interasco ηλεκτρονική εφαρμογή μετατρέπεται σε ένα «e-office» για τον επαγγελματία διαμεσολαβητή, ενώ η επικοινωνία συνεργάτη – εταιρίας γίνεται πιο διαφανής, διαδραστική και άμεση.

Πέρα από τη νέα αυτή ηλεκτρονική υπηρεσία, η Διεύθυνση Αποζημιώσεων, για την ακόμα καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών της, δημιουργεί δυο νέες ηλεκτρονικές διευθύνσεις, σε αντικατάσταση της ενιαίας [email protected]:

  • Για τον Κλάδου Αυτοκινήτου: [email protected]
  • Για όλους τους Κλάδους Ασφάλισης εκτός Αυτοκινήτου & Υγείας: [email protected]

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, «οι νέες υπηρεσίες που συστήνει η Interasco αποτελούν άλλο ένα επιτυχημένο δείγμα της ξεκάθαρης στρατηγικής της,  που δεν είναι άλλη από τη δέσμευσή της απέναντι στους συνεργάτες της για διασφάλιση και εξασφάλιση του εκσυγχρονισμού τους, της διακράτησης και ανάπτυξής τους, απόλυτα συνυφασμένης με την ποιότητα, φερεγγυότητα και αξιοπιστία».

Σύντομα, στην πλατφόρμα My Interasco, θα λανσαριστεί και η ενότητα Πληροφόρησης Ζημιών του Κλάδου Υγείας.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας