Interasco: Μπορούμε πάντα να ανταποκρινόμαστε υπεύθυνα!
Η Interasco ΑΕΓΑ, στα πλαίσια της πρόληψης κατά του Covid-19 και με γνώμονα την ευθύνη που έχει απέναντι στους εργαζόμενους, πελάτες και συνεργάτες της για την προστασία της υγείας όλων, ενημέρωσε το δίκτυο συνεργατών της ότι από σήμερα Δευτέρα 16/3/2020 και μέχρι νεότερης ενημέρωσης, το μεγαλύτερο μέρος του ανθρώπινου δυναμικού της Εταιρείας θα εργάζεται εξ αποστάσεως.
Επίσης, διαβεβαίωσε ότι όλες οι εργασίες σε καθημερινή βάση θα εκτελούνται κανονικά, καθώς η Εταιρεία έχει επενδύσει στις κατάλληλες δομές και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα.
Η εξυπηρέτηση όλων, τόσο η ηλεκτρονική όσο και η τηλεφωνική (σταθερά και κινητά τηλέφωνα), θα παραμείνει ίδια.
Επιπλέον, όλες οι οικονομικές συναλλαγές, συμπεριλαμβανομένων των αποζημιώσεων, των εισπράξεων και της καταβολής των προμηθειών, θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά.
Τέλος, μέσα από την υπερσύγχρονη πλατφόρμα της “My Interasco” διαθέτει σε όλο το δίκτυο συνεργατών της μια σειρά ψηφιακών εργαλείων που καλύπτουν όλο το φάσμα των εργασιών τους.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Interasco, κ. Κάρολος Σαΐας, τόνισε ότι η εταιρεία και στελέχη της, παρακολουθούν διαρκώς τις εξελίξεις και παράλληλα βρίσκονται σε διαρκή επικοινωνία με όλο το δίκτυο συνεργατών, προκειμένου να τους ενημερώνουν καθημερινά για κάθε νεότερη εξέλιξη αλλά και να βρίσκονται στη διάθεσή τους για οτιδήποτε επιπλέον χρειασθούν.