Interamerican Βοήθειας: Ανταποκρίθηκε σε 153.000 κλήσεις κατά το 1ο εξάμηνο
Έντονη είναι η δραστηριότητα της Interamerican στους τομείς βοήθειας, την Oδική και Άμεση Ιατρική (προσωπική) Βοήθεια. Κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, η εταιρεία διαχειρίστηκε συνολικά 152.823 περιστατικά, όσα περίπου και κατά το αντίστοιχο χρονικό διάστημα της περυσινής χρονιάς. Οι υπηρεσίες οδικής βοήθειας κατέχουν το μεγάλο μερίδιο δραστηριότητας, αφού εξυπηρέτησαν 141.132 περιπτώσεις με τη ζήτηση αυξημένη κατά 2,8% έναντι του αντίστοιχου εξαμήνου 2014. Οι υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας ανταποκρίθηκαν σε 11.691 κλήσεις. Επιπλέον, η Interamerican συνεργάζεται και με εταιρείες βοήθειας του εξωτερικού, έχοντας εξυπηρετήσει φέτος 92 αλλοδαπούς με παροχή υπηρεσιών ιατρικής βοήθειας και 279 με οδική βοήθεια. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, η Interamerican διατηρεί σταθερά την ηγετική θέση στο σύνολο των ασφαλίσεων Βοήθειας στην αγορά, με μερίδιο 30,3%.
Στον τομέα της οδικής βοήθειας, η εταιρεία κατά το πρώτο εξάμηνο του 2015 εξυπηρέτησε με επιτόπου επισκευή 51.966 πελάτες, με ρυμούλκηση οχήματος 42.781 και επιτόπου διαχείριση ατυχήματος (AutoΗelp) 42.613 περιστατικά, ενώ μετέφερε στην έδρα τους 3.772 οχήματα. Ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης της Interamerican οδικής βοήθειας εκτιμάται, από τη στιγμή της κλήσης, στη μισή ώρα περίπου. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία, βασιζόμενη στον στόλο ιδιόκτητων οχημάτων που διαθέτει –τον μεγαλύτερο στην αγορά– καθώς και στη γεωγραφική πυκνότητα των σταθμών της, συνεργάζεται για την εξυπηρέτηση περιστατικών και με επιχειρήσεις διαχείρισης των αυτοκινητοδρόμων της χώρας.
Με παροχή άμεσης ιατρικής βοήθειας, η Interamerican ανταποκρίθηκε από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Ιούνιο σε 57 αιτήματα διακομιδής από αέρος (με ελικόπτερο ή ασθενοφόρο). Οι διακομιδές με ασθενοφόρο έφθασαν στις 2.486, ενώ παρασχέθηκε και συμβουλευτική υποστήριξη υγείας σε 9.148 περιπτώσεις. Παράλληλα, συνεχίζεται και φέτος η συνεργασία της εταιρείας με την Hellenic Seaways, με καλύψεις που παρέχονται σε περίπτωση ατυχήματος ή απροόπτων περιστατικών υγείας του ταξιδιώτη, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και επί επτά ημέρες μετά. Τα σχετικά περιστατικά που διαχειρίστηκε κατά την περυσινή περίοδο η Interamerican για την HSW ανήλθαν σε 915. Επίσης, συνεχίζονται συνεργασίες της εταιρείας με την τοπική αυτοδιοίκηση στη νησιωτική Ελλάδα για παροχή υπηρεσιών διακομιδής νησιωτών.
«Τόσο στην οδική όσο και στην άμεση ιατρική βοήθεια, η επένδυση σε υποδομές συνδέεται με την αξιοποίηση εσωτερικών δυνατοτήτων της εταιρείας για κάθετη, ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση. Είναι πολύ σημαντικό ότι διαθέτουμε, ως επιχείρηση, σύγχρονα συνεργεία έτοιμα να αντιμετωπίσουν ολοκληρωμένα οποιοδήποτε πρόβλημα οχήματος μετά την οδική βοήθεια, καθώς και ένα δίκτυο υγείας για την υποδοχή μιας διακομιδής ασθενούς ή τραυματία. Πέραν αυτών, σήμερα στην εταιρεία Βοήθειας εστιάζουμε ιδιαίτερα στην αφομοίωση και χρήση προηγμένων ψηφιακών δυνατοτήτων και εφαρμογών. Η τεχνολογία μάς κάνει ταχύτερους και πιο αποτελεσματικούς», τονίζουν ο Γιάννης Καντώρος, Γενικός Διευθυντής Εργασιών, και ο Γιώργος Βαλαής, Γενικός Διευθυντής Βοήθειας της Interamerican.