Απόλυτα ψηφιακή η Interamerican για τους ασφαλισμένους και τα δίκτυα πωλήσεων
Ο ολοκληρωμένος ψηφιακός μετασχηματισμός της Interamerican κατά τα τελευταία χρόνια, φέρνει την εταιρεία σε θέση απόλυτης ετοιμότητας για την εξ αποστάσεως ψηφιακή λειτουργία της και στη γραμμή των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων στις πωλήσεις.
Όπως αναφέρει σχετικά η εταιρεία σε δελτίο τύπου που εξέδωσε, οι πελάτες, παλαιοί αλλά και νέοι σε διαδικασία ασφάλισης, εισάγονται σε μια σύγχρονη εμπειρία άμεσων διαδικασιών και διαχείρισης των αναγκών τους, με χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας σε κάθε πτυχή εξυπηρέτησης. Μοχλός είναι οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι του εταιρικού δικτύου πωλήσεων και οι συνεργαζόμενοι πράκτορες και μεσίτες, που λειτουργούν μέσα από ένα πλήρως αναπτυγμένο ψηφιακό γραφείο, την πλατφόρμα “askme”.
Η εταιρεία έχει αναπτύξει έναν μηχανισμό σε ψηφιακό περιβάλλον για την εργασία της διαμεσολάβησης σε οκτώ σημεία συνεχούς επικοινωνίας και υποστήριξης των εργασιών των συνεργατών της, με σταθερή εστίαση στον πελάτη σε όλο το φάσμα των ασφαλιστικών αναγκών και της ενημέρωσής του. Εκπληρώνεται έτσι στην πράξη, στη σημερινή δύσκολη συγκυρία, η αποστολή της Interamerican «να βοηθά τους ανθρώπους να ζουν πιο ασφαλείς, περισσότερο και καλύτερα», όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά.
Τα λειτουργικά μέτρα που έχουν αναπτυχθεί από την εταιρεία είναι:
1. Διασφαλίστηκε το 100% της λειτουργικότητας της Interamerican και όλων των γραφείων πωλήσεων με τηλε- εργασία.
2. Δημιουργήθηκε πλούσιο υλικό πληροφοριών, κατόπιν συνεργασίας της εταιρείας με έγκυρους οργανισμούς και ινστιτούτα, προκειμένου να προσφέρει καθημερινή ενημέρωση σε όλους τους πελάτες της, για οποιοδήποτε σημαντικό θέμα που αφορά στην υγεία τους.
3. Καταρτίστηκε αναλυτικός οδηγός για το πώς αποζημιώνει η εταιρεία στην περίπτωση της πανδημίας, σε όλα τα συμβόλαια. Σημειώνεται ότι η Interamerican δεν εξαιρεί την πανδημία σε ατομικά και ομαδικά συμβόλαια.
4. Ολοκληρώθηκε το ηλεκτρονικό γραφείο των συνεργατών πωλήσεων “askme”, με τελευταίο βήμα το “e-postage”. Παρέχεται, έτσι, ολοκληρωμένη η δυνατότητα να μπορούν οι συνεργάτες να δημιουργούν αιτήσεις, να πραγματοποιούν underwriting, να εκδίδουν συμβόλαια και να αποστέλλουν μέσω email όλα τα ασφαλιστικά έγγραφα στον πελάτη (ζωής, υγείας, αυτοκίνητου, λοιπών κλάδων). Ο πελάτης, αφού εξοφλήσει με οποιοδήποτε τρόπο επιλέξει, είναι άμεσα ασφαλισμένος με γρήγορη ηλεκτρονική διαδικασία.
5. Το contact center της εταιρείας λειτουργεί 100% με οργανωμένη τηλε-εργασία και επιλύει κάθε θέμα πελάτη και συνεργάτη: από την απάντηση σε κάθε ερώτημα, μέχρι την αποζημίωση και την εξόφληση ασφαλίστρων. Στελεχωμένο με 160 εργαζόμενους, το contact center διαχειρίζεται σε αυτή την περίοδο περί τα 3.000 τηλεφωνήματα ημερησίως.
6. Δημιουργήθηκε το εβδομαδιαίο newsletter «Advisor» με πολλές πληροφορίες για τους συνεργάτες των δικτύων πωλήσεων, με αναφορά στα νέα δεδομένα της αγοράς, τις αλλαγές σε προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρείας, καθώς και με σημαντικές ιδέες για το πώς θα υιοθετηθεί ένα νέο, περισσότερο digital, αποτελεσματικό μοντέλο εργασίας, με τις καλύτερες πρακτικές επικοινωνίας που έχουν εφαρμοστεί.
7. Η διοίκηση των πωλήσεων και οι συνεργάτες των δικτύων πωλήσεων επικοινωνούν συνεχώς μέσα από μια επαγγελματική πλατφόρμα τηλεδιασκέψεων. Οργανώνονται καθημερινά τηλε-συναντήσεις εργασίας των στελεχών με τους συνεργάτες σε όλη την επικράτεια.
8. Παράλληλα, έχει οργανωθεί η ομαλή συνέχεια του πυκνού εκπαιδευτικού προγράμματος της Interamerican για τους συνεργάτες της στη γραμμή των πωλήσεων. Η εταιρεία παρέχει όλους τους εναλλακτικούς τρόπους, όπως e-learnings, webinars, virtual classes, chats, βιντεοδιασκέψεις ώστε να συνεχίσουν να αναπτύσσουν γνώσεις και δεξιότητες ψηφιακής επικοινωνίας, ενώ ξεκίνησε και σειρά τηλεκπαιδευτικής προετοιμασίας των συνεργατών για τις εξετάσεις πιστοποίησης στην πώληση επενδυτικών προϊόντων και επαγγελματικής επαναπιστοποίησης.