Διεθνή

Insurance Europe: Η προστασία των καταναλωτών και οι συντάξεις του 3ου Πυλώνα

Τα συστήματα πιστοποίησης και οι εθελοντικοί κώδικες, σε επίπεδο ΕΕ, δεν είναι τα κατάλληλα εργαλεία για τη βελτίωση της προστασίας των καταναλωτών όσον αφορά στα συνταξιοδοτικά προϊόντα. Αυτό υποστήριξε η Insurance Europe, σε απάντησή της σε έγγραφο εργασίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που αφορούσε την προστασία των καταναλωτών αναφορικά με συνταξιοδοτικά προϊόντα του τρίτου πυλώνα (ιδιωτική ασφάλιση).

Η Insurance Europe πιστεύει, επίσης, ότι οι “λύσεις-πασπαρτού” στην προκειμένη περίπτωση είναιανέφικτες, καθώς τα συνταξιοδοτικά προγράμματα που προσφέρονται σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωσηδιαφέρουν αισθητά και στο σχεδιασμό και στον τύπο των παροχών

Η Insurance Europe προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να περιμένει την έκβαση των συζητήσεων γιαάλλους κανονισμούς της ΕΕ –όπως οι δέσμες επενδυτικών προϊόντων για ιδιώτες επενδυτές (PRIPs), η αναθεώρηση της οδηγίας για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση (IMD 2) και η αναθεώρηση για τις αγορές χρηματοπιστωτικών μέσων (MiFID 2)– πριν από την ανάληψη περαιτέρω πρωτοβουλιών, καθώς οι ρυθμίσεις αυτές θα μπορούσαν να έχουν επιπτώσεις στην προστασία των καταναλωτών όσον αφορά τις συντάξεις του τρίτου πυλώνα.

Περισσότερα για την απάντηση της Insurance Europe εδώ.

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας