ING: Υψηλή παραγωγή και ασάφεια
Η αποχώρηση του Μανώλη Χειράκη, Διευθυντή Marketing της ING Hellas, αποτελεί ενδεχομένως, ένδειξη κρίσης στην εσωτερική διάρθρωση της εταιρείας.
Η ING, που φέτος έγραψε εντυπωσιακή παραγωγή, παραγωγή που την ανέβασε στη δεύτερη θέση στο σύνολο των εν Ελλάδι εργαζομένων εταιρειών Ζωής, αποτελεί αναμφίβολα έναν πρωταγωνιστή για την ελληνική ασφαλιστική αγορά, η πορεία, ο χαρακτήρας, οι μεθοδεύσεις της οποίας συνδιαμορφώνουν την όλη εικόνα του κλάδου.
Η ING, που σύντομα πρέπει να μετονομασθεί και να σβήσει, και τυπικά, το τραπεζοασφαλιστικό της παρελθόν, για να εστιάσει μόνο στις ασφάλειες, διανύει εδώ στην Ελλάδα μακράν περίοδο αβεβαιότητας.
Με ηγεσία δυαρχίας, ξεκομμένη από τα ελληνικά δρώμενα, απόλυτα εξαρτώμενη από τις πωλήσεις, που θαυματουργούν μεν, αλλά δεν ελέγχονται από την κεντρική διοίκηση, συνθέτει ένα μεγάλο ερωτηματικό και αποτελεί κάθε άλλο παρά το σταθερό εκείνο σχήμα που ο ρόλος του επιβάλλει να εμπνέει για να πείθει μακροχρόνια, σταθερά και εγγυημένα.
Θα ήταν πολύ χρήσιμη μια δημόσια αποσαφήνιση και της εικόνας και της προοπτικής της ING στην Ελλάδα, διότι η εταιρεία πρωταγωνιστικά επηρεάζει και τη φερεγγυότητα του θεσμού.