‘Ideas That Change Us’ από την NN Hellas και το Orange Grove
10 φρέσκιες ιδέες, που μπορούν να κάνουν τη ζωή μας καλύτερη, αλλά και να αξιοποιηθούν (κάποιες από αυτές) από την ασφαλιστική αγορά, είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε, στις 7 Δεκεμβρίου στην εκδήλωση που πραγματοποίησαν η NN Hellas και το Orange Grove*.
Πρόκειται για τις ιδέες των 10 ομάδων που προκρίθηκαν στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού, «Ideas that change us”, το πρόγραμμα που σχεδίασαν και υποστήριξαν η ΝΝ και το Orange Grove και απευθυνόταν σε ομάδες και start-ups που δραστηριοποιούνται ή θέλουν να εισέλθουν στους τομείς της Τεχνολογίας Υγείας, Πρόληψης και Ευεξίας.
Οι ομάδες που παρακολούθησαν το εντατικό πρόγραμμα επιχειρηματικής επιτάχυνσης, έλαβαν καθοδήγηση από στελέχη της ΝΝ Hellas καθώς και από ειδικούς συμβούλους ανάπτυξης start-ups από την Oλλανδία, τους IdeaHackers.
Δέκα από αυτές έφτασαν στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού και ήταν οι: Brain Insurtech, Clicktotherapy, Crowdwell, Healthier, Healthyclub, Kids in the Kitchen, Map of Care, Myhabeats, Torafugu Tech, Wellics.
Οι εκπρόσωποί τους είχαν την ευκαιρία, στο πλαίσιο της εκδήλωσης της 7ης Δεκεμβρίου, να παρουσιάσουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των ιδεών τους και να απαντήσουν στις ερωτήσεις της κριτικής επιτροπής, την οποία αποτελούσαν οι Γιώργος Καραντώνης του Venture Capital Metavallon, Γιάννης Νούσης, συνιδρυτής του ελληνικού ανερχόμενου startup Travelmyth, και Σωτήρης Παπαντωνόπουλος, co-founder of Venture Capital UniFund.
Από την παραπάνω διαδικασία προέκυψαν οι τρεις ομάδες με τις καλύτερες ιδέες που διακρίθηκαν στο πλαίσιο του διαγωνισμού και είναι οι:
1ος TORAFUGU TECH (πρόκειται για start-up που αναπτύσσει λύσεις και προϊόντα, τα οποία βοηθούν ανθρώπους με προϋπάρχoντα προβλήματα υγείας να μειώσουν το κόστος ασφάλισης με την ενεργό διαχείριση της νόσου τους, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την ευεξία τους).
2ος KIDS IN THE KITCHEN (η συγκεκριμένη start-up αναπτύσσει, με μία ολιστική προσέγγιση, περιεχόμενο και υπηρεσίες που βοηθούν γονείς και παιδιά να βελτιώσουν τη διατροφή, την υγεία και τη ζωή τους).
3ος CROWDWELL (πρόκειται για μία πλατφόρμα επικοινωνίας που φέρνει κοντά ανθρώπους με γνώσεις, ιδέες και ανάγκες όσον αφορά την υγεία. Επιτρέπει σε άτομα, οργανισμούς υγείας, εταιρείες και ειδικούς να συμμετέχουν, να συνεργάζονται και να έχουν καλύτερα αποτελέσματα, ενώ δημιουργεί ευκαιρίες για έμπιστη έρευνα που βασίζεται στον άνθρωπο.
Ο Πρέσβης της Ολλανδίας στην Ελλάδα, κ. Caspar Veldkamp, ο οποίος άνοιξε την εκδήλωση, αναφερόμενος στo Οrange Grove και στη σημασία που δίνει η Πρεσβεία στην ανάπτυξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, στη συνεργασία με την ΝΝ, αλλά και στις ομάδες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, είπε: «Είμαι πολύ χαρούμενος για τη συνεργασία της NN Hellas με το Orange Grove και ταυτόχρονα πολύ εντυπωσιασμένος από το ταλέντο που υπάρχει στην Ελλάδα στους τομείς της Τεχνολογίας Υγείας, Πρόληψης και Ευεξίας. Περιμένουμε πολλά από αυτές τις νέες start-ups και πρέπει να πω πως παρακολουθήσαμε με ενδιαφέρον την εξέλιξή τους. Είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε ευχάριστα νέα τους, όταν μελλοντικά θα έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν όσα έμαθαν στο πρόγραμμα».
Η Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΝΝ Hellas, Μαριάννα Πολιτοπούλου, δήλωσε σχετικά: «Παρακολουθώντας τις καινοτόμες ιδέες των ομάδων, είμαι πολύ χαρούμενη για την υλοποίηση του προγράμματος ‘Ideas that Change Us’. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, η NN Hellas βρίσκεται εμπράκτως δίπλα σε ταλαντούχους ανθρώπους, προσφέροντάς τους τα απαραίτητα εφόδια για να πραγματοποιήσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα και να κατακτήσουν τα όνειρά τους».
*Το Orange Grove αποτελεί μια διεθνή θερμοκοιτίδα για start-ups και κοινότητα νέων επιχειρηματιών στην Ελλάδα. Είναι μια πρωτοβουλία της Ολλανδικής Πρεσβείας στην Ελλάδα και χρηματοδοτείται από ολλανδικές και ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς και ελληνικά φιλανθρωπικά ιδρύματα. Όραμα του Orange Grove είναι η στήριξη ταλαντούχων ατόμων για τη δημιουργία βιώσιμων επιχειρήσεων που συμβάλλουν στην οικονομική ανάπτυξη, την κοινωνική συνοχή και την επιχειρηματική κουλτούρα στην Ελλάδα.