Άρθρα

Ι. Βοτσαρίδης: Με απαλλαγές χτίζεται η ασφαλιστική συνείδηση

Τα τρία νέα προγράμματα υγείας, Life Care, Bonus x5 και Υγεία Maximum, παρουσίασε η Interlife στους συνεργάτες της από τη Νότια Ελλάδα, σε εκπαιδευτικό σεμινάριο που έγινε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, στις 7 Μαΐου.

Πάνω από 240 συνεργάτες της Εταιρείας έδωσαν το “παρών”, μαζί τους και οι Επιθεωρητές Πωλήσεων Νοτίου Ελλάδας, κ.κ. Κανέλλος Κανελλόπουλος, Επαμεινώνδας Κανέλλης και Ευάγγελος Δούκας.

Παρών και ο επικεφαλής της Εταιρείας, κ. Γιάννης Βοτσαρίδης, ο οποίος κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης προτίμησε να μείνει στα… μετόπισθεν, δίνοντας βήμα στην Υποδ/ντρια Πωλήσεων Νότιας Ελλάδας, κα Κατερίνα Καψάλη, και στη Δ/ντρια Υγείας και Προσωπικών Ατυχημάτων, κα Ιφιγένεια Αιλιανού, για να μιλήσουν για την εταιρεία και τα νέα προϊόντα της.

Πριν την έναρξη της εκδήλωσης, ωστόσο, μιλώντας με τους δημοσιογράφους, δεν παρέλειψε να κάνει την πρόβλεψη ότι η ανοδική πορεία του κλάδου Υγείας θα συνεχιστεί και ότι μεγάλες είναι οι προοπτικές ανάπτυξης και για τη Γενική Αστική Ευθύνη.

Ειδικά για τα προγράμματα υγείας ο κ. Βοτσαρίδης τόνισε ότι, για να είναι βιώσιμα, θα πρέπει να λειτουργούν προς όφελος τόσο των ασφαλισμένων όσο και των ίδιων των εταιρειών, θυμίζοντάς μας ότι πολλά προγράμματα στο παρελθόν αποδείχτηκαν ιδιαιτέρως ζημιογόνα για τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Στην κατεύθυνση αυτή ο ίδιος θεωρεί ότι είναι σημαντικό σε ένα πρόγραμμα να υπάρχουν απαλλαγές, καθώς, όπως είπε, έτσι χτίζεται η ασφαλιστική συνείδηση. Σε αυτή τη βάση κινούμενη η Interlife 27 χρόνια τώρα, δεν έχει καταργήσει ποτέ πρόγραμμα, όπως είπε χαρακτηριστικά.

Τα νέα προγράμματα

Στην παραπάνω λογική κινούνται και τα τρία νέα προγράμματα υγείας της Interlife: ένα πρωτοβάθμιας περίθαλψης, το Life Care, ένα επιδοματικό, το Bonus x5, και ένα δευτεροβάθμιας περίθαλψης, το Υγεία Maximum.

Την αναλυτική τους παρουσίαση έκανε, όπως ήδη αναφέραμε, η κα Αιλιανού, η οποία ανακοίνωσε, επίσης, ότι τόσο το underwriting όσο και η διεκπεραίωση των αποζημιώσεων του κλάδου υγείας θα γίνεται από την Αθήνα.

Με ιδιαίτερα προσιτό ασφάλιστρο και value for money καλύψεις τα τρία νέα προγράμματα της Interlife απευθύνονται σε ανθρώπους με πολύ χαμηλά, χαμηλά και μεσαία εισοδήματα, που επιθυμούν να καλύψουν τις ανάγκες τους για περίθαλψη, σε μία εποχή που η πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας γίνεται όλο και πιο δύσκολη.

Απευθύνονται, όμως, και στο δίκτυο των συνεργατών της εταιρείας (γενικών ασφαλίσεων κατά κύριο λόγο), που επιθυμεί να δώσει ώθηση στις πωλήσεις του σε ένα ιδιαίτερα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Ένα δίκτυο που έδειξε το ενδιαφέρον του, κάνοντας πλήθος διευκρινιστικών ερωτήσεων στην κα Αιλιανού, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά το πέρας της παρουσίασης.

Εμείς δεν έχουμε παρά να ευχηθούμε στην Interlife και τους συνεργάτες της: Καλές πωλήσεις!

Δήμητρα Καζάντζα

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας