Η ΝΝ Hellas Χρυσός Χορηγός στην Ημερίδα του ΕΙΑΣ
Η NN Hellas στήριξε με Χρυσή Χορηγία την ημερίδα που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), με θέμα: «Μια σύγχρονη προσέγγιση στις Πωλήσεις Ασφαλειών», την Πέμπτη 21 Μαΐου, στο Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών.
«Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας «Ζήσε Υπεύθυνα» που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε στην NN Hellas τα τελευταία πέντε χρόνια. Η θετική συμβολή στην αγορά όπου δραστηριοποιούμαστε, αποτελεί, έναν από τους βασικούς πυλώνες του προγράμματός μας, αφού είναι πεποίθησή μας πως ως μία από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες στη χώρα, οφείλουμε να στηρίζουμε προσπάθειες που έχουν στόχο την ανάπτυξη του τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης», επισημαίνεται σχετικά σε δελτίο τύπου της Εταιρείας.
Βασική ομιλήτρια της ημερίδας ήταν η Dr. Barbara Fasolo, Associate Professor in Behavioural Science, London School of Economics & Political Science (LSE), University of London, Director of the Executive Master in Behavioural Science & Head of Behavioural Research Lab. H Dr Fasolo, κατά τη διάρκεια της ομιλίας της, αναφέρθηκε στις επιτυχημένες τεχνικές προσέγγισης του πελάτη με στόχο την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων.
Ο κος Παντελής Πιτόγλου, Area Manager της NN Hellas, συμμετείχε στο πάνελ των ομιλητών με θέμα «Συμπεριφορικές απόψεις για τη βελτίωση των πωλήσεων: πώς πωλούμε σήμερα ασφαλιστικά προϊόντα στην εταιρία μας και πώς μπορούμε να ενσωματώσουμε τις συμπεριφορικές ιδέες». Μεταξύ άλλων, ο κος Πιτόγλου ανέφερε: «Ο κάθε πελάτης είναι ξεχωριστή περίπτωση και δουλειά του Συμβούλου είναι να καταλάβει τις ανάγκες του, τα συναισθήματά του, και να τον βοηθήσει να πάρει τις σωστές αποφάσεις. Η διαρκής αυτοβελτίωση είναι αναγκαία συνθήκη για να πετύχει κανείς στον χώρο των Πωλήσεων» και κατέληξε «σημασία δεν έχει πόσο καλοί είμαστε αλλά πόσο καλοί θέλουμε να γίνουμε».
Στο ίδιο δελτίο τονίζεται ότι «πρωταρχικός στόχος της NN Hellas είναι να βρίσκεται δίπλα στους Ασφαλιστικούς της Συμβούλους, με διαρκή παροχή ενημέρωσης για θέματα πωλήσεων, ώστε οι ίδιοι να προσφέρουν ολοκληρωμένη και υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση στον πελάτη. Αναπτύσσει πρωτοποριακές μεθόδους στον τομέα της εκπαίδευσης και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον πελάτη, γεγονός που επιβεβαιώνεται από την πρόσφατη διπλή της βράβευση στα Sales Excellence Awards».