Η νέα καμπάνια της Syndea «Τα πάνω – κάτω»
«Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική έγινε SYNDEA και με νέο όνομα, σύγχρονες υπηρεσίες, πολυετή εμπειρία και καινοτόμα προϊόντα σε όλους τους κλάδους ασφάλισης, εξακολουθεί να είναι το “συν στην ασφάλεια σου”», είναι τα μηνύματα της νέας της καμπάνιας που βρίσκεται ήδη στον «αέρα».
Η SYNDEA, που γεννήθηκε από τις λέξεις SYN+IΔΕΑ, (Synergy + νέες ιδέες ), δίνει μια νέα υπόσχεση στους πελάτες και στους συνεργάτες της, ότι θα ανταποκριθεί στις σύγχρονες απαιτήσεις και ανάγκες τους, με δυναμισμό και μέσα από τη διαρκή εξέλιξή της, διατηρώντας ωστόσο αναλλοίωτες τις αξίες που την έφεραν ως εδώ.
Όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου, η επικοινωνία έχει στόχο να αναδείξει τη μετάβαση αυτή της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής στη νέα εποχή, όπου με νέο όνομα και νέα εταιρική ταυτότητα, θα εξακολουθεί να παρέχει στον καταναλωτή ποιοτικές υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες του, υιοθετώντας ταυτόχρονα νέες ιδέες και καινοτόμες πρακτικές, ώστε να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες απαιτήσεις ενός ολοένα πιο περίπλοκου οικονομικού και κοινωνικού περιβάλλοντος. Πάντα Άμεσα, Ανθρώπινα και Αξιόπιστα.
Η ιστοσελίδα της Εταιρείας www.syndea.gr θα είναι από τη Δευτέρα 19/2 «live», ριζικά ανασχεδιασμένη, ενώ νέα εικόνα έχουν ήδη και τα social media της Syndea στις τρεις πλατφόρμες (FB, Linkedin & Instagram).
Στο προσεχές διάστημα η Εταιρεία θα προχωρήσει στην ολοκλήρωση της αναδιαμόρφωσης και του ανασχεδιασμού, όπου κρίνεται απαραίτητο, όλων των εταιρικών εντύπων και εφαρμογών.
Το νέο όνομα και τη νέα εταιρική ταυτότητα μελέτησε και σχεδίασε η Κommigraphics, που συνέδεσε αρμονικά τις θεμελιώδεις αξίες της εταιρείας με τη μετάβαση σε ένα νέο κεφάλαιο της ιστορίας της.
Η επικοινωνία, με κεντρικό μήνυμα «Τα πάνω – κάτω», που υπογράφεται από την addictad advertising, αναπτύσσεται σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, outdoor, digital & social media.
Για περισσότερες πληροφορίες: www.syndea.gr
Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News