Η κυβερνοασφάλιση μετατοπίζεται στις προσωπικές ασφαλίσεις
Η κυβερνοασφάλιση μετατοπίζεται στις προσωπικές ασφαλίσεις, καθώς αυξάνεται το ενδιαφέρον των καταναλωτών.
Σύμφωνα με την Έρευνα Καταναλωτών Ασφαλίσεων 2020 που διεξήγαγε στο Ηνωμένο Βασίλειο η GlobalData, ένα στα πέντε άτομα ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο στον κυβερνοχώρο, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τον εμπορικό στον προσωπικό χώρο.
Προς το παρόν, η αγορά προσωπικών κυβερνοασφαλίσεων στοχεύει σε πολύ εύπορα άτομα (high net worth -HNW), με κάλυψη που συχνά πωλείται παράλληλα ή παρέχεται συμπληρωματικά στην ασφάλιση κατοικίας. Ωστόσο, καθώς σημαντικός αριθμός ατόμων ενδιαφέρονται να αγοράσουν αυτόν τον τύπο κάλυψης, αυτό θα πρέπει να αλλάξει –ιδιαίτερα καθώς το 58% των ενδιαφερομένων έχουν εισόδημα νοικοκυριού κάτω των £50.000.
Ο κ. Daniel Pearce, Ανώτερος Ασφαλιστικός Αναλυτής της GlobalData, σχολιάζει: «Η ανάγκη για ασφαλιστήρια συμβόλαια στον κυβερνοχώρο έχει αναγνωριστεί εδώ και πολύ καιρό στον εμπορικό χώρο, όπου η εξάρτηση από την τεχνολογία για καθημερινές επιχειρηματικές δραστηριότητες έχει αυξηθεί με εκθετικό ρυθμό. Ωστόσο, και τα άτομα εξαρτώνται όλο και περισσότερο από την τεχνολογία. Με την έκθεσή τους σε κυβερνοκινδύνους να αυξάνεται, η αγορά προσωπικών κυβερνοασφαλίσεων θα ανθίσει επίσης».
Ήδη από τον Οκτώβριο του 2020, η Chubb ξεκίνησε να διαθέτει ένα αυτόνομο ατομικό κυβερνοασφαλιστήριο για τους καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου. Η συγκεκριμένη εταιρεία μπόρεσε να αξιοποιήσει τη θέση της ως κορυφαίος πάροχος στην αγορά ασφάλισης κατοικίας εύπορων ατόμων. Έχει ήδη αναπτύξει και προσφέρει καλύψεις προσωπικής κυβερνοασφάλισης παράλληλα με τα οικιακά της συμβόλαια, κάτι που τη βοηθά να εδραιωθεί ως πρώιμος δημιουργός της αυτόνομης προστασίας για τη μαζική αγορά.
Ο κ. Pearce προσθέτει: «Οι πάροχοι δεν θα πρέπει να επιδιώξουν να προσφέρουν αποκλειστικά τα προσωπικά ασφαλιστήρια συμβόλαια στον κυβερνοχώρο ως αυτόνομα προϊόντα. Η έρευνα της GlobalData δείχνει ότι το 71% όσων ενδιαφέρονται να αγοράσουν ένα προϊόν κυβερνοασφάλισης διαθέτουν ήδη ασφαλιστική κάλυψη για το σπίτι τους. Με το επιχειρηματικό ενδιαφέρον για την πώληση προϊόντων κυβερνοασφάλισης παράλληλα ή συμπληρωματικά στην ασφάλιση κατοικίας, που υπάρχουν ήδη στην αγορά HNW, οι πάροχοι δεν πρέπει να το αποκλείσουν ως μέσο προσέγγισης της υπάρχουσας πελατειακής τους βάσης».
Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News