Η Κ. Βασιλάκη μιλά για τη MetLife, τους ασφαλιστές και την αξιοπρέπεια
Κατερίνα Βασιλάκη, Συντονίστρια Γραφείου Πωλήσεων της MetLife
Σπάνια η ποσότητα συνυπάρχει με την ποιότητα!
Η εξαίρεση του κανόνα προσωποποιείται, στη συγκεκριμένη περίπτωση της αναπτυξιακής ασφαλιστικής δραστηριότητας, με την επαγγελματική ύπαρξη, δράση και αποτελεσματικότητα της κας Κατερίνας Βασιλάκη.
Η έγκριτη Συντονίστρια Γραφείου Πωλήσεων της απαιτητικής MetLife έχει κριθεί άξια, όχι μόνον εκ του αποτελέσματος, όπως συνηθίζουμε να ισχυριζόμαστε.
Με αποδεδειγμένη διαχρονική σταθερότητα, ανταγωνιζόμενη εξαιρετικών επιδόσεων συναδέλφους της, εντός της εταιρείας της αλλά και στο σύνολο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, υπερέχει. Υπερέχει και διακρίνεται. Αγαπά και αγαπιέται.
Υπηρετεί και εισπράττει εκτίμηση και αναγνώριση.
Συνάδελφοι και πελάτες εκτιμούν ότι ο θεσμός εξυπηρετείται και “κολακεύεται” όταν οι θεράποντές του διαθέτουν τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της κας Βασιλάκη.
Επιλεκτική, ακόμη και στις λέξεις που με περισσή φειδώ χρησιμοποιεί και όταν ακόμα την ρωτάς για τα δημιουργικά της έργα ή όντα, αποδίδει μηνύματα, με σαφήνεια και αμεσότητα.
Εύκολα θα το διαπιστώσετε, ιδίοις όμμασι, από τα παρακάτω.
Δημήτρης Ρουχωτάς
Κυρία Βασιλάκη, πότε και πώς ενταχθήκατε στην οικογένεια της MetLife;
Κ.Β.: Πριν από 30 έτη βρέθηκα στην οικογένεια της τότε American Life και τώρα MetLife, με προτροπή του φίλου μου και επαγγελματικού μου πατέρα Χρήστου Σταματόπουλου, βετεράνου ασφαλιστή!
Δεν είχα καμία σχέση με το θέμα –δημοσιογραφία έχω σπουδάσει–, αλλά πάντα είχα ανάγκη να γνωρίζω, να ερμηνεύω και να συζητώ θέματα ζωής και ψυχολογία! Με ενδιαφέρουν οι άνθρωποι και με τη δουλειά μου έμαθα το υπέρτατο αγαθό, αυτό της πρόληψης μέσω μιας ασφαλιστικής κάλυψης!
Τριάντα χρόνια, λοιπόν, στην ίδια εταιρεία. Πώς νιώθετε γι’ αυτή την επέτειο;
Κ.Β.: Ευτυχώς, θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό, διότι όλα αυτά τα χρόνια, πάντα στην ίδια εταιρεία, μπόρεσα να νιώσω σιγουριά – ασφάλεια επαγγελματική, διότι πήρα σωστές γραμμές, τις οποίες οικειοποιήθηκα και ανέπτυξα.
Ποιες είναι αυτές οι σωστές γραμμές, στις οποίες αναφέρεστε, και πώς εσείς τις αναπτύξατε περαιτέρω;
Κ.Β.: Όταν έχεις μία σαφή σύμβαση, που σου δηλώνει τι ακριβώς μπορείς να απολαύσεις, εάν κάνεις ανάπτυξη εργασιών και χρησιμοποιείς, με δημιουργική δράση, τα όποια ταλέντα έχεις, εξασφαλίζεις επιτυχημένη εξεύρεση συνεργατών.
Πιστεύω ότι, εάν πράττεις με ειλικρίνεια, τα αποτελέσματα έρχονται. Βεβαίως, πρέπει να πω ότι είμαι υπέρ του δέοντος επιλεκτική με τους συνεργάτες μου, όμως, έτσι έχεις και ικανοποιημένους πελάτες.
Συγκρίνοντας το χθες με το σήμερα, ποιο είναι το στοιχείο που έχει παραμείνει ίδιο στην Εταιρεία σας και το οποίο αποτελεί και την ειδοποιό διαφορά της σε σχέση με τις υπόλοιπες εταιρείες της αγοράς μας;
Κ.Β.: Στη MetLife διατηρούνται, όπως προείπα, οι συμβασιακές μας σχέσεις και από τις δύο πλευρές. Αυτό δημιουργεί ασφάλεια στη σχέση συνεργασίας.
Ως Συντονίστρια Γραφείου Πωλήσεων της MetLife ποιες είναι οι κύριες προτεραιότητές σας;
Κ.Β.: Η MetLife έχει σταθερό σύστημα και εξελίσσεται, κι έτσι το μόνο που έχει να κάνει ένας manager είναι να εκτελεί με σύστημα και συνέπεια στρατολόγηση, εναλλάσσοντας και δημιουργώντας τρόπους εξεύρεσης συνεργατών.
Θέλω να σημειώσω εδώ ότι νιώθω σαν ένας προπονητής, που πρέπει συνεχώς να ανακαλύπτει και να εφαρμόζει νέες τεχνικές στους εκάστοτε παίκτες του, ώστε να εξωτερικεύονται οι εσωτερικές τους δυνάμεις, διότι πολλές φορές δεν τις ξέρουν ούτε οι ίδιοι!
Θα ήθελα να μας μιλήσετε πιο αναλυτικά για τους τρόπους εξεύρεσης συνεργατών που ακολουθείτε, καθώς και για το προφίλ του ιδανικού συνεργάτη (σπουδές, κ.λπ.).
Κ.Β.: Η καλύτερη στρατολόγηση γίνεται από τους συνεργάτες και το πελατολόγιό μας. Όμως, πάντοτε έχουμε εξεύρεση μέσω ειδικών αγγελιών με χαρακτηριστικά tips.
Το profile του συνεργάτη είναι σαφές: επικοινωνιακός, με ανοικτή αγορά στο περιβάλλον του. κοιτάμε να έχει, εάν είναι δυνατόν, μόρφωση οικονομικού ή management ή marketing. εάν όχι, εμπειρία πωλήσεων με χαρακτήρα ελεύθερου επαγγελματία.
Με ποιον τρόπο ενθαρρύνετε τους συνεργάτες σας-ασφαλιστικούς συμβούλους στα πρώτα τους βήματα, ειδικά στις μέρες μας, που η προώθηση ασφαλιστικών προϊόντων προσκρούει όχι στην επιθυμία του δυνητικού πελάτη, αλλά στην οικονομική του αδυναμία;
Κ.Β.: Σήμερα η ύφεση αποτελεί για εμάς ευκαιρία. Μία δημιουργική εργασία, όπως είναι η δική μας, πρέπει να ληφθεί υπ’ όψιν από κάθε 30άρη, που μαζί με τις γνώσεις του διαθέτει και δυναμική προσωπικότητα, για να χαράξει μαζί μας την επαγγελματική του πορεία. Θέλω να σημειώσω ότι σήμερα οι πολίτες είναι ανοικτοί σε ραντεβού με ασφαλιστικό σύμβουλο, διότι είμαστε η λύση τους. Εάν, λοιπόν, γίνει σωστή προσέγγιση από εμάς, θα μπορέσει να πληρώσει από το μηνιαίο του εισόδημα το δυνατόν.
Η οικονομική κρίση, γενικότερα, πόσο έχει επηρεάσει τις δραστηριότητές σας (ακυρώσεις, μετατροπές, εξαγορές συμβολαίων);
Κ.Β.: Δεν έχω μεγάλη απώλεια συμβολαίων. Το ποσοστό είναι μικρό, λιγότερο από 5%. Άλλωστε, ξέρουμε πολύ καλά να δημιουργούμε εναλλακτικές λύσεις, για να τους ελαφρύνουμε.
Σ’ αυτό το πλαίσιο (οικονομικό και κοινωνικό) που έχει πλέον διαμορφωθεί, είναι πολλοί εκείνοι που υποστηρίζουν ότι η ανάπτυξη της αγοράς θα έρθει μέσω των Συνταξιοδοτικών και Νοσοκομειακών προγραμμάτων ασφάλισης. Συμμερίζεστε αυτές τις προσδοκίες; Οι καθημερινές σας επαφές με υποψήφιους και υπάρχοντες πελάτες επιβεβαιώνουν την ύπαρξη αυτής της δυναμικής για την ασφαλιστική αγορά;
Κ.Β: Το πιστεύω ακράδαντα, γι’ αυτό είμαι πολύ αισιόδοξη και απαιτώ συνεργάτες που διαθέτουν τα ανάλογα προσόντα, για να αξιοποιήσουν αυτή τη δυναμική.
Στις μέρες μας, που τόσος λόγος γίνεται για τις απευθείας πωλήσεις ασφαλιστικών προϊόντων, για προώθηση μέσω εναλλακτικών δικτύων, κ.ο.κ., τι είναι εκείνο που κάνει τον ρόλο του ασφαλιστικού συμβούλου μοναδικό και αναντικατάστατο;
Κ.Β.: Η πίστη στην ιδέα της ασφάλισης, με συνέπεια και σύστημα, που υποστηρίζεται από τη φερεγγυότητα της MetLife, είναι ανοιχτός δρόμος για το μέλλον. Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα: χωρίς ασφαλιστικό σύμβουλο, που να υποστηρίζεται από ένα μεγάλο ασφαλιστικό χώρο, κανείς στο μέλλον δεν θα μπορεί να έχει αξιοπρεπή τρόπο ζωής!
Ο ασφαλιστικός σύμβουλος ξέρει να ερευνά και να παρουσιάζει με σαφήνεια στον πελάτη: πώς θα έχει πόρους, ΤΟΤΕ που θα τους χρειαστεί. πώς θα έχει ΤΟΣΑ, όσα είναι απαραίτητα, και πού μπορεί να αγοράσει ΤΩΡΑ, με την όποια οικονομική δυνατότητα έχει. Αυτή είναι η φιλοσοφία της MetLife και όλων ημών, που αποτελούμε τη βάση των πωλήσεων. Είμαστε μία ομάδα με κοινή γλώσσα, που στοχεύουμε ψηλά για τα επόμενα χρόνια.
Το γεγονός ότι οι δύο σας κόρες δραστηριοποιούνται στον ίδιο επαγγελματικό χώρο, τι συναισθήματα και τι προσδοκίες σας δημιουργεί;
Κ.Β.: Η Έλενα και η Τέτα έχουν εξαιρετικό profile συμβούλου, είναι καλά μορφωμένες και αντιλαμβάνεστε ότι περιμένω πολλά: τον διπλασιασμό ή τριπλασιασμό μας στα επόμενα δυο-τρία χρόνια. Ίσως γίνομαι πολύ απαιτητική, αλλά ΤΩΡΑ είναι η εποχή του σωστού επαγγελματισμού στον χώρο μας.