Η Generali αλλάζει επίπεδο και στοχεύει την κορυφή
Στον μοναδικό χώρο του Grand Resort Lagonissi φιλοξενήθηκε η καθιερωμένη ετήσια συνάντηση των ανθρώπων της Generali. O CEO της Εταιρείας, κ. Πάνος Δημητρίου, μαζί με τα στελέχη της Διοίκησης μοιράστηκαν με τους παρευρισκόμενους τα παραγωγικά αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς, τους επιχειρηματικούς και επιχειρησιακούς στόχους που επιτεύχθηκαν, καθώς και τον στρατηγικό σχεδιασμό του οργανισμού για το άμεσο μέλλον.
Όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου, ανοίγοντας την εκδήλωση, ο κ. Δημητρίου μίλησε για τη σταθερά ανοδική πορεία της Εταιρείας και συνεχάρη τα μέλη του προσωπικού και τους συνεργάτες του για όσα έχουν επιτύχει χάρη στο ταλέντο και την αφοσίωσή τους στους στόχους του οργανισμού. Εξέφρασε ακόμη, την ικανοποίησή του για την πραγματοποίηση των δεσμεύσεων που δόθηκαν μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς και τόνισε ότι η διαδρομή της Generali είναι αποτέλεσμα μελετημένων κινήσεων που υπογραμμίζουν τη μοναδικότητά της, καθώς αναζητά πάντοτε την ποιότητα προς όφελος των ασφαλισμένων της. Κλείνοντας, αναφέρθηκε στο στρατηγικό πλάνο “Level Up”, και τη δυναμική συνέχεια προς την εκπλήρωση του στόχου για την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην κατάταξη της ασφαλιστικής αγοράς: «Η σημερινή μας συνάντηση είναι μια εξαιρετικά σημαντική στιγμή καθώς μπορούμε με ικανοποίηση να πούμε ότι έχουμε υλοποιήσει όλα όσα υποσχεθήκαμε πριν από δύο χρόνια: την επιτυχημένη ολοκλήρωση του integration εντός του ελάχιστου απαιτούμενου χρόνου -κάτι που αποτελεί από μόνο του case study-, την κατά 25% αύξηση στην παραγωγή μας εν μέσω αυτής της διαδικασίας και την ανάπτυξη ενός ισορροπημένου χαρτοφυλακίου. Θέλω να ευχαριστήσω, για μία ακόμη φορά, όλους σας για την προσπάθεια και τη θετική διάθεση με την οποία αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις για να μπορούμε να παραμένουμε ένας οργανισμός που διαφέρει ουσιαστικά από κάθε άλλον. Σήμερα που η Generali είναι πιο ώριμη και ισχυρή από ποτέ, συνεχίζοντας να δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται, θα ήθελα να σας καλέσω να προχωρήσουμε μαζί στο επόμενο επίπεδο, αυτό που αξίζει σε μια σπουδαία εταιρεία με σπουδαία στελέχη».
Επιβεβαιώνοντας τα όσα ειπώθηκαν, ο κ. Γιώργος Ζερβουδάκης, Chief Sales Officer της Generali, ανακοίνωσε ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της Εταιρείας η παραγωγή ξεπέρασε τα 500 εκατομμύρια ευρώ, καταγράφοντας ένα νέο ορόσημο που βασίζεται στην ανάπτυξη της πλειοψηφίας των προϊοντικών γραμμών. «Τα σημερινά στοιχεία μας δείχνουν ότι η αξιοπιστία, η συνέπεια και η προσωποποιημένη προσέγγιση που ακολουθούμε είναι στοιχεία συνδεδεμένα με την ταυτότητα του οργανισμού μας. Έχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών μας, οι οποίοι σε ποσοστό 29% έχουν περισσότερα από δύο συμβόλαια μαζί μας, κάτι που επαληθεύει την αξία της Lifetime Partner φιλοδοξίας μας που συμπορεύεται με τον ασφαλισμένο σε κάθε στιγμή της ζωής του. Βεβαίως, η δυναμική των αριθμών είναι σημαντική, σημαντικότερη είναι όμως η δουλειά που κάνουμε όλοι μαζί αναζητώντας συνεχώς τρόπους για να στηρίξουμε τις μεταβαλλόμενες ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου. Και όπως γνωρίζουμε από την εμπειρία μας, στην καλή δουλειά οι αριθμοί δεν αντιστέκονται».
Παίρνοντας με την σειρά του τον λόγο ο κ. Ηλίας Ρήγας, CFO της Generali, μίλησε για τον υψηλό Δείκτη Φερεγγυότητας του οργανισμού (Solvency Ratio II 148%) που υπογραμμίζει όχι μόνο την ανάπτυξη αλλά και την ορθή οικονομική διαχείριση της Εταιρείας. «Βρισκόμαστε σε μία χρονική στιγμή που οι έξωθεν προκλήσεις είναι συνεχείς και πολυεπίπεδες αλλά και οι ανάγκες του οργανισμού για επενδύσεις σε τεχνογνωσία και εργαλεία αιχμής είναι πολύ σημαντικές για την εξέλιξή του. Οι αποφάσεις δεν είναι πάντοτε εύκολες, λαμβάνονται όμως μετά από εξαντλητική μελέτη των δεδομένων και με γνώμονα τη βέλτιστη διαχείριση των διαθέσιμων πόρων προκειμένου να διασφαλίζεται η ισορροπία μεταξύ της εταιρικής ευρωστίας και της ανάπτυξής της. Προχωράμε μπροστά συγκροτημένα και από θέση ισχύος. Η φιλοσοφία της πρόνοιας είναι αυτή που μας εξασφαλίζει ευελιξία και μας δίνει άνεση στη διαχείριση γεγονότων όπως οι πρόσφατες φυσικές καταστροφές χωρίς να επηρεάζει τα οικονομικά μας στοιχεία στον βαθμό που πιθανόν θα μπορούσε».
Με τη σειρά του, ο κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος, Chief Insurance Officer της Generali, παρουσίασε το σχεδιασμό του “Level Up” ξεκινώντας από την αναγνώριση των όσων έχουν επιτευχθεί μέσα από τη δημιουργία μιας ενιαίας ομάδας δυναμικών στελεχών που μοιράζονται το όραμα της σύγχρονης ασφάλισης και της πρωτιάς που αξίζει στον οργανισμό. «Θέλω να σταθώ στην ουσία που βρίσκεται πίσω από τα στοιχεία. Καταφέραμε πολλά και με το ανοιχτό σκεπτικό που μας διακρίνει ως Εταιρεία επιβεβαιώσαμε τα πεδία που μας διαφοροποιούν και καταγράψαμε εκείνα που χρειάζονται βελτίωση. Η επόμενη περίοδος έχει ως στόχο την υλοποίηση 24 στρατηγικών project τα οποία εστιάζουν σε 4 πυλώνες: την κερδοφόρο ανάπτυξη (profitable growth), τη λειτουργική αρτιότητα (operational excellence), την εμπειρία πελάτη και συνεργάτη (customer & intermediary experience) και μελλοντική ετοιμότητα (future readiness). Ας επικεντρωθούμε σε αυτά για να βαδίσουμε με ακόμη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στη συνέχεια».
Στο εντυπωσιακό σκηνικό που ντύθηκε στο κόκκινο χρώμα της Generali μια αναπάντεχη έκπληξη περίμενε τους παρευρισκόμενους στο τέλος της βραδιάς. Η Generali που φημίζεται για την επιμέλεια και τη φροντίδα που επιδεικνύει στην επιβράβευση των ανθρώπων της έκλεισε την εκδήλωση με ένα φαντασμαγορικό πάρτυ με προσκεκλημένους τον Σάκη Ρουβά και την Πέγκυ Ζήνα με τον Χάρη Γεωργίου.
Ακολουθήστε την ασφαλιστική αγορά στο Google News