Η AXA θα παρέχει ιατρική υποστήριξη στα 5.000 ξενοδοχεία της Accor
Ιατρική υποστήριξη από την ΑΧΑ θα παρέχεται στους επισκέπτες των 5.000 ξενοδοχείων της Accor παγκοσμίως, σύμφωνα με την καινοτόμο στρατηγική συνεργασία που ανακοίνωσαν στις 15 Μαΐου.
Από τον Ιούλιο του 2020, οι επισκέπτες της Accor θα επωφεληθούν από τις εξειδικευμένες ιατρικές λύσεις της AXA Partners, της διεθνούς οντότητας της AXA που ειδικεύεται στις υπηρεσίες βοήθειας, την ταξιδιωτική ασφάλιση και την πιστωτική προστασία.
Οι επισκέπτες της Accor θα έχουν δωρεάν πρόσβαση σε ιατρικές τηλε-διαβουλεύσεις. Θα έχουν επίσης πρόσβαση στο εκτεταμένο ιατρικό δίκτυο της AXA, που αποτελείται από δεκάδες χιλιάδες επαγγελματίες ιατρούς. Αυτό θα επιτρέψει στα ξενοδοχεία, στους 110 προορισμούς που δραστηριοποιείται η Accor, να παραπέμπουν τους επισκέπτες τους ανάλογα με τη γλώσσα, την ειδικότητα, κ.λπ. στον κατάλληλο γιατρό.
Καθώς η Accor προετοιμάζεται για την επαναλειτουργία των δομών της μετά τον COVID-19, αυτή η καινοτόμος ιατρική υπηρεσία συμπληρώνει το συνολικό πρόγραμμα ανάκαμψης σε παγκόσμιο επίπεδο και περιλαμβάνεται στα βελτιωμένα πρωτόκολλα υγείας και πρόληψης που έχει θέσει σε εφαρμογή η Accor, ιδίως μέσω της ετικέτας ALLSAFE Cleanliness, εν αναμονή του προοδευτικού ανοίγματος των ξενοδοχείων της στις διάφορες περιοχές.
Για την AXA, αυτή η εταιρική σχέση είναι μια μοναδική ευκαιρία για την ενίσχυση της στρατηγικής της “payer to partner”, η οποία στοχεύει στην παροχή καινοτόμων υπηρεσιών στους πελάτες της, ιδίως στον τομέα της υγείας, έναν από τους τομείς ανάπτυξης που εστιάζει το πρόγραμμα Ambition 2020.
Ο κ. Sébastien Bazin, Πρόεδρος και CEO της Accor, δήλωσε: «Το καλωσόρισμα, η προστασία και η φροντίδα των άλλων βρίσκεται στον πυρήνα του τι κάνουμε και ποιοι είμαστε ως ξενοδόχοι. Αυτή η ξεχωριστή συνεργασία με την AXA, πάνω στην οποία εργαζόμαστε εδώ και αρκετούς μήνες, έχει ακόμη μεγαλύτερο νόημα υπό τις παρούσες συνθήκες.
Σε ένα ολοένα και πιο περίπλοκο περιβάλλον, τα 300.000 μέλη της ομάδας μας θα μπορούν να βοηθήσουν τους επισκέπτες μας και να εξασφαλίσουν την ασφάλειά τους κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, μετατρέποντας τα ξενοδοχεία μας σε καταφύγια.
Αυτή η πρωτοβουλία, σε συνδυασμό με τα πρωτόκολλα υγιεινής που βελτιώνονται με το ALLSAFE, θα είναι το κλειδί για να ανακαλύψουν εκ νέου την Αγάπη του Ταξιδιού (Love of Travel) στις 5.000 ιδιοκτησίες της Accor σε όλο τον κόσμο».
Ο κ. Thomas Buberl, Chief Executive Officer της AXA, δήλωσε: «Η φιλοδοξία της AXA είναι η μετάβασή της από αυτόν που απλά πληρώνει αποζημιώσεις σε ουσιαστικό συνεργάτη των πελατών της, ιδίως παρέχοντάς τους καινοτόμες λύσεις στην υγεία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η AXA έγινε τον τελευταίο χρόνο παγκόσμιος ηγέτης στις λύσεις τηλεϊατρικής. Η συνεργασία με την Accor, παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα της φιλοξενίας, είναι μια μοναδική ευκαιρία για τη διεύρυνση της πρόσβασης των ανθρώπων στην εξειδίκευση και τις λύσεις μας στην υγειονομική περίθαλψη. Καθώς αντιμετωπίζουμε μια άνευ προηγουμένου υγειονομική κρίση με τον Covid-19, αυτή η φιλοδοξία δεν ήταν ποτέ πιο σχετική».