Η ΑΧΑ φιλοδοξεί να γίνει «Digital Employer»
Αφιερωμένη στην ψηφιακή ανάπτυξη και τους τρόπους με τους οποίους η ΑΧΑ επενδύει σε αυτή για να αλλάξει τα δεδομένα στην ασφαλιστική αγορά, ήταν η εκδήλωση που διοργάνωσε πρόσφατα η ΑΧΑ στο gazARTE.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με επαγγελματίες ηθοποιούς να παρουσιάζουν τις σημαντικότερες επιτυχίες που η Εταιρεία έχει σημειώσει τα τελευταία δύο χρόνια μέσα από μικρής διάρκειας θεατρικά δρώμενα. Αυτά εστίασαν σε τρεις στρατηγικούς άξονες:
- Υπηρεσίες: αυτοματοποίηση σε εσωτερικές διαδικασίες, ανανέωση στα συστήματα και ενθάρρυνση στην ψηφιακή διαχείριση με στόχο την άμεση, εύκολη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών.
- Περιβάλλον εργασίας: δημιουργία ενός σύγχρονου περιβάλλοντος εργασίας με ευέλικτες δομές, που ευνοεί τη συνεργασία και την καινοτομία, παρακινεί τους ανθρώπους της Εταιρείας να αποδώσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους και να αναπτύξουν νέες ικανότητες. Δημιουργία extended / virtual teams, ψηφιακών meeting rooms και συστημάτων HR self-service.
- Επικοινωνία και διάχυση γνώσης: διάνοιξη νέων καναλιών επικοινωνίας και κοινωνικών δικτύων πέρα από τους «φυσικούς» περιορισμούς του χώρου και του χρόνου. Ενδεικτικές ενέργειες αποτελούν το Learning Management System της ΑΧΑ, η χρήση smartphone applications για επικοινωνία και εκπαίδευση, η αξιοποίηση των social media, η είσοδος της ΑΧΑ Ελλάδας στο παγκόσμιο shared workspace «ONE» του Ομίλου ΑΧΑ.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ, κα Άννα Μανιάτη, δήλωσε: «Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της ΑΧΑ προκύπτει κατά κύριο λόγο από τη δέσμευση, το πάθος, τον επαγγελματισμό και την καθημερινή κατάθεση ψυχής από όλα τα μέλη της. Μέσα από τις εσωτερικές μας διαδικασίες ακούμε τι χρειάζονται οι άνθρωποί μας και προχωράμε σε νέα βήματα που θα συνεχίσουν να μας κρατούν στην κορυφή της Ελλάδας για το εργασιακό μας περιβάλλον».
Στη συνέχεια ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ, κ. Ερρίκος Μοάτσος, παρουσίασε τις στρατηγικές προτεραιότητες της Εταιρείας για τη διετία 2015 – 2016 τοποθετώντας στο επίκεντρο της παρουσίασής του το γεγονός ότι η στρατηγική της ΑΧΑ έχει συνέπεια και συνέχεια, βασίζεται σε στοχευμένες αποφάσεις που έχουν ως γνώμονα την ικανοποίηση των πελατών και των συνεργατών καθώς και τη δέσμευση των ανθρώπων της Εταιρείας.
Ακολούθως οι κύριοι Βασίλης Τουλιάς και Θανάσης Βουρδουμπάς (Program Managers) παρουσίασαν μια σειρά από έργα που πρόκειται να υλοποιηθούν εντός της Εταιρείας στο επόμενο διάστημα. Τα έργα αυτά θα συνεχίσουν να αυξάνουν σημαντικά την προστιθέμενη αξία που θα προσφέρει η Εταιρεία στους ανθρώπους που την απαρτίζουν, στους συνεργάτες και τους πελάτες της.
Η εκδήλωση έκλεισε με ένα cocktail στο roof garden του gazARTE.
Όπως σημειώνεται σε σχετικό με την εκδήλωση δελτίο τύπου της Εταιρείας, «η ΑΧΑ βραβεύεται για το εργασιακό της περιβάλλον, τα συστήματα και τις διαδικασίες διαχείρισης, ανάπτυξης και απόδοσης ανθρώπινου δυναμικού από το Great Place to Work Institute και την KPMG τα τελευταία 4 χρόνια. Ένα τέτοιο περιβάλλον ενισχύει τη δέσμευση και την υπερηφάνεια των ανθρώπων και τους παρακινεί να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης τόσο μεταξύ τους όσο και με τους πελάτες».