Βιβλιοπαρουσιάσεις

H2H Μάρκετινγκ, Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch, Uwe Sponholz

Η γένεση του διαπροσωπικού µάρκετινγκ

Ένα επαναστατικό µοντέλο για τον σχεδιασµό και την εφαρµογή στρατηγικών µάρκετινγκ αναπτύσσουν οι συγγραφείς, Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch, Uwe Sponholz, με στόχο να βοηθήσουν ηγέτες και εταιρείες να µεταβούν από ένα παραδοσιακό µοντέλο µάρκετινγκ σε ένα σύγχρονο µοντέλο µε ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα.

Επαναπροσδιορίζουν τον ρόλο του µάρκετινγκ, ενσωµατώνοντας έννοιες όπως η Σχεδιαστική Σκέψη (Design Thinking), η Κυρίαρχη Λογική Υπηρεσιών (Service-Dominant Logic) και ο Ψηφιακός Μετασχηµατισµός (Digital Transformation). Σύµφωνα µε τον Η2Η τρόπο σκέψης, η εµπιστοσύνη λαµβάνει κεντρικό ρόλο στη διαχείριση ενός brand και το λειτουργικό Μείγµα Μάρκετινγκ εξελίσσεται.

Ως αποτέλεσμα, το μάρκετινγκ βρίσκει νέο νόημα και εδραιώνει τη σημασία του μέσα στην ταραχώδη εποχή μας. Το βιβλίο αποτελεί σηµαντικό εγχειρίδιο:

  • Για marketers και ηγέτες κάθε κλάδου που αναζητούν έµπνευση και πρακτικά παραδείγµατα, ώστε να διαχειριστούν τις συνεχείς αλλαγές στην τεχνολογία, την κοινωνία και το περιβάλλον.
  • Για επιχειρηµατίες που θέλουν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις τους να εξελιχθούν και να διακριθούν.
  • Για καθηγητές, εκπαιδευτές και εισηγητές που θέλουν να µεταφέρουν τις πιο σύγχρονες εξελίξεις στην επιστήµη του µάρκετινγκ.
  • Για φοιτητές και εκπαιδευόµενους που θέλουν να προετοιµαστούν για το µέλλον.

€19,80
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ

Αναζητήστε τo στο βιβλιοπωλείο FINANCIAL FORUM, Αγίου Κων/νου 40, Μαρούσι,
Τηλ.: 210 6127502, Fax: 210 6127719, e-mail: [email protected]


Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News

Εγγραφείτε στο NewsLetter μας