H wedo.insure αναζητά υπάλληλο διαχείρισης γενικών κλάδων και Αυτοκινήτου
Η εταιρεία wedo.insure, που δραστηριοποιείται στον ασφαλιστικό τομέα από το 1975 και είναι γραφείο 2ης γενιάς, αναζητά υπάλληλο διαχείρισης Γενικών Κλάδων και Αυτοκινήτου για εργασία πλήρους απασχόλησης.
Συνοπτικά, οι αρμοδιότητές του συμπεριλαμβάνουν τη γνώση Underwriting εκδόσεων Συμβολαίων, την τιμολόγηση, την έκδοση Ασφαλιστηρίων Συμβολαίων και προσθέτων Πράξεων και ενημέρωση/διαχείρηση Ανανεώσεων πελατολογίου.
Απαιτείται απαραιτήτως να είναι εξοικειωμένος με Portal front office (Hermes) & Back Office (OneSoft) και να διακρίνεται από ευγένεια, οργανωτικότητα, ακρίβεια, προσοχή στη λεπτομέρεια και Δεξιότητες διαπροσωπικών σχέσεων.
Αρμοδιότητες:
• Συλλογή στοιχείων τιμολόγησης / έκδοση προσφορών / έκδοση Συμβολαίων – επικοινωνία με πελάτες σε όλα τα στάδια
• Διαχείριση Χαρτοφυλακίου (πρ. πράξεων, ανανεώσεων, κτλ)
• Εξυπηρέτηση ασφαλισμένων
• Επικοινωνία με Ασφαλιστικές εταιρείες
• Χρειάζεται να συγκεντρώνει, επαληθεύει, επεξεργάζεται, ενημερώνει, αρχειοθετεί ή και καταχωρεί πληροφορίες στo back Office (OneSoft)
• Ψηφιοποιεί πληροφορίες και στοιχεία και διασφαλίζει πως είναι προσβάσιμα από τα υπόλοιπα τμήματα
• Χρησιμοποιεί λογισμικά OneSoft & Portal Πολυτιμολόγησης Hermes 3.0
• Συμμορφώνεται με τους όρους και την πολιτική χρήσης και ασφάλειας δεδομένων
• Υποστηρίζει τη διεκπεραίωση των καθημερινών λειτουργιών της εταιρείας.
Απαραίτητα προσόντα:
•Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση back Office ή γραμματειακής υποστήριξης
• Πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
• Άριστη γνώση MS Office
• Καλή γνώση Αγγλικών
• Χειρισμός Portal Ασφαλιστικών εταιρειών
• Εμπειρία στο χειρισμό των portal Hermes, onesoft θα εκτιμηθεί
• Δεξιότητες διαπροσωπικών σχέσεων
• Δεξιότητες διαχείρισης χρόνου
• Ικανότητα εφαρμογής διαδικασιών
• Πιστοποιητικό Ασφαλιστικού Πράκτορα – τύπου Α
• Ομαδικό πνεύμα και διάθεση επαγγελματικής ανέλιξης.
Αποστολή βιογραφικών: [email protected]
Ακολουθήστε την Ασφαλιστική Αγορά στο Google News