Η εξωστρέφεια χρειάζεται και εμπιστοσύνη

4637
Τύπος ελευθερία φίμωση

Editorial Μάιος 2017

Όταν οι … “κάνουλες” της πληροφόρησης καθίστανται ερμητικά κλεισμένες και η καθεστηκυία πρόθεση συνίσταται στην απόλυτα ελεγχόμενη ροή των ειδήσεων, τότε η όποια προσπάθεια ανάλυσης και ενημέρωσης ερμηνεύεται ως εχθρική.

Μέγα το λάθος!
Μέγιστη η ζημιά!

Με δεδομένη την καλή πίστη, ένα κλαδικό έντυπο οφείλει, αφενός, να σέβεται τους κανόνες της αγοράς, αφετέρου, όμως να συνδιαμορφώνει αυτούς τους κανόνες.

Ο σεβασμός σε κανόνες που “ανακοινώνονται” και προτάσσουν όχι τη στρατηγική στόχευση, αλλά την απειλή της ποινής στη συνεργασία, εκπίπτουν και αποστερούνται και του σεβασμού, αλλά και της αποτελεσματικότητας.

Ο ασφαλιστικός κλάδος στην Ελλάδα έχει μακρά πλέον πορεία, γεμάτη εμπειρίες εξ αποτελέσματος, αλλά και διεθνή πλέον εμπειρία.

Δεν μπορούμε, λοιπόν, με βάση τα προαναφερόμενα, να δικαιολογήσουμε την –γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε–  επιφυλακτικότητα, που αγγίζει τα όρια της φοβίας, εκ μέρους των φορέων της ιδιωτικής ασφάλισης, να επικοινωνούν τη δραστηριότητά τους με καταρχήν εμπιστοσύνη στα Μέσα, τα οποία, δεδηλωμένα και αποδεδειγμένα, συντάσσονται στον σκοπό της διάδοσης της ιδέας της ασφάλισης.

Αν τα φαινόμενα χειραγώγησης των ειδήσεων αλλά και των προβληματισμών για τα κακώς κείμενα, καθώς και η προσπάθεια κατασκευασμένης παρουσίασης για τα καλώς κείμενα, εκφράζουν τη μειοψηφία όσων συνθέτουν την Αγορά, τότε το φαινόμενο μπορεί να χαρακτηριστεί ανεκτό.

Στην περίπτωση, όμως, που συμβαίνει το αντίθετο, δηλαδή, είναι επιλογή της πλειοψηφίας, τότε είναι επιζήμιο και αντιδραστικό.

Πολλές φορές οι αναγνώστες, που διψούν και επιζητούν από την έντυπη και ηλεκτρονική ενημέρωση ειδήσεις και κριτικές τοποθετήσεις, παρασύρονται και ψέγουν τα Μέσα.
Αυτό είναι λάθος!

Λάθος, όμως, και μάλιστα μεγάλο είναι και τα Μέσα, από την πλευρά τους, με τρόπο κόσμιο και αντικειμενικό, να μην αντιδρούν!

Αυτό πράττουμε κι εμείς σήμερα, δράττοντας την ευκαιρία της εκδηλωθείσας προσπάθειας της νέας ηγεσίας της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος να αλλάξει κάποια πράγματα στον χώρο και να εντείνει την προσπάθειά της για τη διαμόρφωση μιας νέας, εξωστρεφούς συμπεριφοράς προς το καταναλωτικό κοινό και την Πολιτεία.

Προηγούμενο άρθροΗ Eurolife ERB πρωταγωνιστεί με εξαιρετικά αποτελέσματα
Επόμενο άρθροΤο μυστικό: MetLife η οικογένειά μας!